10 Mayıs 2015 Pazar

Nivea Yatıştırıcı Yüz Temizleme Köpüğü

Merhaba kızlar!!
  Öncelikle tüüüm annelerimizin anneler gününü kutluyorum!
Hemen ardından da bugünün güzel konuğuna geçiyorum:)

Bugün sizlere bir süre önce almış olduğum(Bursa seyahatimde)yüz temizleme köpüğünü tanıtmak istedim.Sivilce karşıtı falan filan gibi hiç bir iddiası yok bendeki kuru ciltler için olanı.Beni takip edenleriniz bilir e kızım senin cildin normal-karma arası bu ne perhiz bu ne lahana turşusu diyebilirsiniz demeyiiin açıklıyorum sebebini çünkü:D  Bazı yüz temizleme jelleri yüzü kazık gibi yapıyor pek çoğu anında nemlendirme ihtiyacı duyuyorum ben açıkçası.
Peki neden köpük forma bir temizleyiciyi tercih ettim?Malum önümüz yaz, geldi bile hatta İzmir yeterince sıcak şu anda da zaten!Bildiğiniz gibi cilt yazın yağlanmaya daha da meyilli hale gelir normalde ben günde 2 kez cildimi temizleme jeliyle yıkardım zararlı olabileceğini düşünüp gündüzleri sadece su ve tonikle temizlemeyi tercih ediyordum bir süredir ama yazın yüzümüzü daha sık yıkayabiliriz ben de ne kadar hafif olursa temizleyici o kadar iyi diye düşünüp köpük formda sadece gündüzleri kullanacağım bir yüz temizleme köpüğü almaya karar verdim.
Buuuu kadar boş muhabbetten sonra asıl konuya geliyorum sonunda! Temizleyici köpük kuru ciltler için.Makyajı temizleyeceğine dair bir ibare görmedim üzerinde ki temizleyeceğini de zannetmiyorum dediğim gibi ben bunu gündüz kullanmak için aldım.Sabahları sizler de hafif yapılı cildi germeden,cildinizi yıkayıp kuruladığınız an nemlendirme isteği uyandırmadan tabiri caizse cildi katır kutur yapmadan temizleyen bir temizleyici. Cildimi yağdan çok güzel arındırıyor hafif yapısıyla çoktan kalbimi çaldı zaten.
      Yapısını görmek isterseniz;
İçeriğini görmek isterseniz;
Ürün bu şekilde 150ml'lik bir ürün bu tarz temizleyiciler biraz kolay bitiyor haklısınız ama o kadar hafif ki en son annemin eskiden yurtdışından getirmiş olduğu köpük temizleyiciden kullanmıştım o zaman da çok sevmiştim bu sefer ülkemizde olan bir markaya şans vermek istedim mis gibi nivea kokusu da cabası, kuru ciltler için olanını aldım ekstradan bir kurutma yapmasın diye ama bu bitince bir de normal-karma ciltler için olanını deneyeceğim sanırım.
Sizin kullanıp memnun kaldığınız köpük forma bir temizleyici varsa önerirseniz çok mutlu olurum.Normal-karma ciltler için olanı hakkında da bir fikriniz varsa lütfen yorum bırakmayı unutmayın:)
Ben bu ürünü Watsonstan birkaç hafta önce 14 ya da 15 liraya aldım ama şu an sanıyorum anneler günü indirimi dolayısıyla 8-9 liraya bulabilirsiniz hoş indirim bitti ya neyse:D
      Yazımın şu satırlarını hala okuyorsanız çoook teşekkür ediyorum:D
Hepinizi kocaman öpüyorum!

18 yorum:

  1. Kremlerini çok severek kullanıyorum Nivea'nın toniğini filan da denemiştim ama temizleyicisini hiç denemedim :) Anlattığına göre güzel bir ürün karma-yağlı ciltler olanı yeşil ambalajlı olanıydı sanırım indirimde denk gelirsem şans vereyim bari :) Güzel yazı olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nivea kesinlikle efsanevi marka ya kucuklugumden beri bi o markayi biliyorum heralde kendine has bebek kokusu gibi olan kokusunu da ben cok seviyorum:) aaa yesili de mi var ben iki cesidi var saniyordum canim normal karma diye bir cesit daha var diye denk gelirsen bak bence beybi gunduz temizleyici olarak kullanmak icin cok cok uygun:) cook tesekkur ediyorum bu arada:)

      Sil
  2. İndirimi kaçırdık artık ama aklıma yazdım denenmek için alınabilir :) Son kelimesine kadar okudum :) ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canıım sıkılmadıysan ne mutlu bana :) Zaten ben aldığımda da her hangi bir indirim yoktu öylesine bu ürünlere indirim yapmışlardı katalog indirimi de olabilir emin değilim ama sık sık indirime giriyor deneyebilirsin denk geldiğinde :)

      Sil
  3. Normal/karma ciltler için olanını kullanıyorum şu an kurutma gibi bir sorun yaratmıyor aksine yumuşatıyor bile diyebilirim cildimi o yüzden rahatlıkla kullanabilirsin.Köpük temizleyicileri daha çok seviyorum bende.Köpük formda olarak Sebamed de iyidir deneyebilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa o zaman bidahakine normal-karma ciltler icin olanini deneyebilirim:) kesinlikle hafif yapili temizleyicileri ben de cok seviyorum sebamed'e de elimdekiler bitince bakicam cok tesekkurler:)

      Sil
  4. Görmüstüm ama alıp Denemeye vaktim olmamıştı ama en kısa zamanda alıp deniyecegim teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim muhakkak goz atmalisin:)

      Sil
  5. ben lise yıllarımda bunun mavisini kullanırdım hep karma ciltler için olanını. çok memnundum kokusu da temizlemesi de harikaydı. bunun da rengi pembiş pek tatlıymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de lise yillarimda ilk kez kopuk bir temizleyici kullanmistim yurtdisindan alinmis bir urundu cok hafifti cok sevmistim bidaha denemek icin bunu almis oldum ben de cidden cok tatli ama:)

      Sil
  6. Kaç yaş ustundekiler kullanabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yastan kisiler severek kullanabilir:)

      Sil
  7. LR racine köpüğü de tavsiye ederim LR ın tüm ürünleri gibi o da çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lr urunlerini cok duyuyorum ama bana cok zahmetli geliyor katalog yoluyla ulasilan seyler yine de denk gelirsem mutlaka bakacagim:)

      Sil
  8. ıslak yüzemi uyguluyoruz yoksa kuru cildimize mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden islam yuzume uygulama yapardim ama kuru uyguuladigimda her urun daha iyi etki ediyormus gibo hissediyorum o yuzden artik kuru:)

      Sil
  9. Ben mavisini kullanım ilk kullandığım da yüzümde yanma ve kızarıklık oluştu bk süre devam ediyo bu yanma yorumlara baktım kimse bu gibi şikayette bulunmamis sorun bendemi acaba LR konusunda LR kullanıyorum gerçekten çok memnunum özellikle tonigi ve sütü çok işe yarıyor nivea korkuttu beni

    YanıtlaSil
  10. Ben ilk kez arkadaşımdan görüp almıştım...
    Ama benimkisi mavi olanıydı. Gerçekten çok hassas bir temizleyici hani derinlemesine temizlemiyor ama verdiği temizlik hissi hafif olsa da yine de güzel. Ben niveanın sabunuyla kullandım sabahları ve gerçekten temizliyordu Yazınız için teşekkürler bu pembe olanı da denemek istiyorum.

    YanıtlaSil