21 Mayıs 2015 Perşembe

İpelina Ürünleri İncelemeleri

Merhabalar geçtiğimiz günlerde İpelina yani ipekle alakalı bir yazı yayınlamıştım.
Bugün de ürünleri sizlere tanıtmak istedim hepsini tek tek denedim şimdi sizlerle yorumlarımı paylaşıcam:)

Öncelikle bunlardan bahsetmek istiyorum ürünler arasında en dikkat çekenleri bunlar oldu çünkü.
Biri kutu şeklinde oje temizleme pedi diğeri de aynısının dikdörtgen olanı ne farkları var anlayamadım ama dikdörtgen dediğimiz resmen çantaya at çık ikinde 3 ya da 4 paket vardı bir paketin içinde iki adet dikdörtgen oje temizleme pedi var yırtarak birbirinden ayırabilirsiniz.
Diğerinin içinde de oldukça fazla ped var çok çok uzun süre götürür oje çıkartmaları da gayet güzel.
Gördüğünüz gibi bordo ojeyi bu şekilde temizledi neden o parmağını çıkardınız demeyin onun ucu çıkmıştı:D
Tek tırnağımı bu şekilde çıkardım 2 adet ped tüm parmaklarınız için yeterli olucaktır. Tek sevmediğim yanı yağlı yapıları oldu ama bi açıdan tırnak etlerine bakım yapıyor gibi olması hoş olmuş sadece dışarda yanımda taşıdığım şeyin yağlı olmasını istemem yoksa aseton pamuk falan taşımaktansa bu şekilde inanılmaz pratik olmuş.
Bu da en güzel olan ürün sanırı makyaj temizleme pedi kocaman bildiğimiz kare olanlardan daha da büyük yüz göz tüm makyajınızı çok rahat temizliyor tek pedle işinizi halledebiliyorsunuz gerçekten sadece İpek'in normal makyaj temizleme pedlerinin yapısı biraz daha kaliteliymiş gibi geldi bana daha pamuksu daha dolgunmuş gibi geldi onlar, ama bu çok büyük gerçekten o yüzden gerçekten değer diye düşünüyorum tüm yüzünüzü silmek oldukça hoş bi ayrıntı çünkü.
Ürünlerin genel hali bu şekilde hepsi çok hoş ama ben burda makyaj düzeltme çubuğundan bahsetmek istiyorum gerçekten çok güzeller zaten sıkça kullandığım ürün malum benim rimelle istemsiz eyeliner çekme gibi bi yeteneğim var oldukça işime yarıyor benim bi tane de size aldım bundan ayriyetten yakında düzenleyeceğim bir çekişimde sizlere hediye edeceklerimden bir tanesı bu:)
Ve son olarak hidrofil pamuklardan bir çoğunuz tahminimce bunları kullanmıyorsunuz ama ben ojelerimi çıkarmak için her zaman bu pamukları kullanırım çooook çok uzun zaman gidiyor çok ucuza geliyor kaç yıl kullanıyorsunuz kimbilir .Yapısı normal olan bir pamuk ojelerimi severek bununla çıkarıcam.
İsterseniz İpelina ürünlerine Gratislerden,Watsonslardan ulaşabilirsiniz.İpelinaya burdan tekrar teşekkürlerimi sunuyorum. Hepinize kocaman sevgilerimle!

10 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :) Kare pamuklar hakikaten güzel oluyor makyajı silip süpürüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim caniim:) kare pamuklar gercekten cok guzel ama bu epey buyuk hani karede iki gozun makyajini tek pamuga sigdirmak zorken bunda o sorunu yasamiyorsun buyuklugu acisindan cok guzel :)

      Sil
  2. İpek pamuklarını severek kullanırım çook eskilerden buyana ancak ipelina ürünlerini hala denememiş bir ben kalmış olmalıyım :) Özellikle oje temizleme pedini oldukça merak ediyorum :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim en kisa zamanda denersin canim:) ipek urunleri biraz daha guzel gibi geldi bana ama bunun makyaj temizleme pamugu kocaman cok guzel:) Tesekkur ediyoruum:)

      Sil
  3. bende çok sevdim bunları:) güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim:)Ben de cok sevdim:)

      Sil
  4. sadece pamuk kullandım fena değildi diye hatırlıyorum şu anda ama şu oje temizleme mendillerini de alıp deneyeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz yagli his biraksa da guzeller yagli hissi sevmezsen deneme ama birazcik yagli hissi sorun etmem dersen gercekten pratik bi urun

      Sil
  5. Derin'cim özlettin kendinii :) İpelina ürünlerini hiç kullanmadım, Benri'yle yola devam ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy sen de ozletiyosun canim bu ara okul bitimiyle alakali yogunsun sanirim:( benri ben de cok cok seviyorum keske eski kalitesine geri donse:(

      Sil