25 Mayıs 2015 Pazartesi

Garnier Skin Naturals Makyaj Temizleme Mendilleri İnceleme

Merhaba kızlar!Bugün sizlere çok pratik olan üşengeç günlerimizde en çok yardımcı olan ürünlerden bitanesinden bahsetmek istedim.
  Garnier Skin Naturals serisinden ferahlatıcı olduğunu söyleyen bir makyaj temizleme mendilinden bahsetmek istiyorum.Şimdi diceksiniz ki makyaj temizleme mendili yani ne olabilir ki diyebilirsiniz.En basitinden hepimizin severek kullandığı Cala marka ıslak mendilden mesela ne farkı var derseniz eğer bu cildi resmen nemlendiriyor!Ayrıca da suya dayanıklı makyajı temizlediğini vaadediyor bunu daha test edemedim yani benim suya dayanıklı makyaj yapmam pek söz konusu değil ama sizler deneyimlediyseniz sonuçları bilmek isterim:)

İçinde 25 adet var bu zamana kadar keşke kullansaymışım diyordum elimdeki cala'yı bitirmeye çalışıyordum bu onun kadar ıslak değil ama ıslaklığı gayet yeterli ve ciddi ciddi nemlendiriyor bu beni çok şaşırttı normalde ben yüzümü bu tarz mendillerle silince mutlaka gergin bırakır bunda o hissi hissetmeniz mümkün değil çünkü içinde biraz da temizleme sütü varmış sanıyorum makyaj temizleme sütü yani.Normal-karma ciltler için bende olanı ki bunu hakkında hiçbir şey bilmeden aldım hemde baya baya indirimle normalde 10 liraya yakın bir fiyatı var sanırım emin değildim bi indirim dönemi Kipa'dan 4 liraya falan aldım zannediyorum o kadar uyguna geldi diye almıştım öylesine yani.
Ayrıca ben neden bilmiyorum Garnier markasını çok seviyorum nemlendiricileri temizleme ürünleri hepsi çok güzel geliyor bana.
 İçeriğini görmek isterseniz;
Evet malesef içinde alkol var ama hiç cildi yakan bir etkisi yok.Hassas ciltler icin oldukca uygun oldugunu dusunuyorum.
Ve şurda da nemlendirici etkisi olduğu yazıyormuş ben tabi bodoslama kullandığım için cildimin nemli olduğunu fark ettiğimde bi garip hissettim bu ne be niye yumuş yumuş yüzüm böyle şu an Ajda Pekkan'a dönmüş olmam lazımdı anaaa ne la bu ıslak gibi cildim yok ıslak değil yumuşak sanki nem mi bu aaa falan dedim kendi kendime:D Kendi kendime de konuştuğum doğrudur kendimi onaylar kendimle konuşur bazen kati suretle reddederim zaten o yüzden de bazen kendi kendime çok eğlenebiliyorum:D
Ihıım ciddiyetime geri döndüm ve mendilin yapısını göstermek istiyorum sizlere:)
Böyle petek gibi bir yapısı var ben ciddi anlamda çok sevdim ve size bi tüyo ıslak mendille makyajınızı temizlediniz komidininizi masanızı falan silin banyodaysanız tuvaleti falan silin çok amaçlı bu mendiller işim bitince ben bunu yapıp atıyorum:D(Her zaman mı hayııır)
Bu da makyajımın temizlenmiş hali gerçekten çok hoş temizliyor nemlendirme etkisi de olduğundan göz çevresi hassas olanlar gönül rahatlığıyla yumuşakça kullanabilir.
Ben genelde çift fazlı temizleyiciyle göz makyajımı silip sonra tüm yüzümü bununla silip yıkama tonikleme işlemimi yapıyorum ama şu iki gündür gözlerimi de bu mendille sildim ve çok sevdim.
Sizlere de tavsiye ederim bidaha indirimde yakalarsam kesinlikle alır depolarım ben ciddi anlamda çok sevdim!
Kendinize çok çok iyi bakın diyorum hoşçakalın!

14 yorum:

  1. Suya dayanıklı makyajı çıkarıyorsa cidden iyimiş, aklıma yazdım canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkardığını idda ediyor canım benim ama ben hiç denemedim daha o tarz bi makyaj yapmadığım için ama çıkaracağını düşünüyorum gerçekten o performansı gördüm yani:) Rica ederiim asıl ben teşekkür ederim:)

      Sil
  2. yararlı vir paylaşım olmuş ben de makyaj temizleme mendillerini çok severek kullanıyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severek kullanıyorum asıl ben teşekkür ederim sevgilerimle:)

      Sil
  3. Garnierin bir tek kötülüğü hayvanlar üzerinde test yapması. Ondan başka hiç bir ürününde bir eksiklik göremiyorum. 3ü birinde peelingi hatta şahane derim.
    Güzel yazı için teşekkürler, tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin test mi yapıyormuş çok sevdiğim bi markadır aslında:( Daha doğal ürünlere yönelinebilir tabi ki evet bahsettiğin peelingi hep kullanırım sadece yazısını yazmadım asıl ben teşekkür ediyorum bi eksiklikmiş güzel bir fikir vermiş oldun bana yazmalıyım gerçekten o ürünü de çok severek kullanıyorum çünkü :)

      Sil
  4. :D Sağı solu da mı silermiş aman amannn temiz kızımız Beyhan enişte şanslı :D Bir ara aldım böyle mendiller kurumuş bende üstüne misel su döktüm harika oldu :) Seyahat sırasında harika oluyor bunlar tam bşr kurtarıcı :) Harika bir yazı olmuş canım öpüyorum muahh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahah Hilal ya:D Valla ben de çok şanslıyım adam su böreği yapıyo desem sana:D Temizlik ev falan asla ilgilenmese de müthiş yemek döktürür ev yapımı pizzalar ekmekler falan:D Hadi ya çok mantıklıymış kurursa ben de bu yöntemi uyguliyim o zaman:) Kesinlikle çok pratikler bence de ben de kocaman öptüm beybii muah:)

      Sil
  5. Cok güzel bir inceleme yazmissin canim emegine saglik! :) ben Garnier ile bir türlü anlasamadim, cildime en kötü gelen markadir belki de. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim caniim:) allah allah ya cok kisiden duydum Garnier cildime kotu geliyor diye aksine ben cok cok memnunum herkeste farkli etkileri var demek ki:/

      Sil
  6. Merhaba blogunu keşif etkinliğinde gördüm ve takibe aldım :) Benimde bir kozmetik blogum var bekliyorum senide :) Keşif etkinliğimede katılmayı unutma sakın ;)

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum tabi ki hemen geliyorum bloguna:) Memnuniyetle katılıcam:)

      Sil
  7. Bu makyaj temizleme mendilleri hakikaten hayat kurtarıyor.Güle güle kullan.Bana da beklerim..Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle oyle geliyorum hemen bloguna da:)

      Sil