28 Mayıs 2015 Perşembe

Farmasi Kayısı Özlü Peeling Maske

Merhaba kızlar yorucu bi gün geçiriyorum bugün ama sizlerle yine de bi yazı paylaşmak istedim uzun zamandır aklımdaydı ancak yorumlayabiliyorum.
   Evet bugün farmasinin kayısılı peeling maskesinden bahsedicem sizlere. Öncelikle kayısı şeftali kokusuna ne denli delice takık olduğumu biliyorsunuz artık gerçekten çok seviyorum:)

Çok sevmesine çok seviyorum kayısı kokusunu ama bunu bir türlü sevemedim kullanmıyorum desem yeri ite kaka kullanıyorum nedenini sorucak olursanız buram buram kimyasal kokan kokusu hani genzinizi gözünüzü acıtan bi koku böyle kayısı kokusu kimyasalla karışmış ve çok kötü bi his gerçekten koklaması ki benim bu ürünlerde koku hassasiyetim vardır kötü kokan bir şeyi kullanmak istemem. Halbuki alışverişi bu ürün için yapmıştım 13 ya da 15 lira gibi bir fiyata almıştım bunun duş jelinin kokusu çok çok güzel olmasına rağmen bu ful kimyasal kokuyor.
  İçeriğini görmek isterseniz;
Öncelikle bu maske böyle jel formda bi maske peeling maske diye geçiyor ben içinde peeling deyince peeling partikülleri bekledim ama malesef tamamen jel yapıda ve soyularak çıkarılan bi maske.
Peeling etkisi de sanırım burda soyularak çıkarıldığı için cildinizdeki ölü derileri de alıyor yüzünüzde maske olduğunu aman unutmayın tamamen şeffaf çünkü maske yüzünüz sadece parlak gibi duruyor bi de ince sürdüyseniz aman ha:D
Ama o can acısı katlanılası değil göz çevrenize aman allah yaklaştırmayın burnunuzdan falan çekerken gözleriniz yaşarıyor benim canımı ciddi anlamda çok acıttı ve asla bir daha almayı düşünmüyorum ben genel anlamda soyulan maskeleri sevmiyorum sanırım çok can acıtıyorlar bence ve gereksiz keşke almasaymışım diyorum.

Yapısı bu şekilde tamamen şeffaf jel yapıda keşke biraz renkli olsaymış ya da peeling partikülleri olsaymış içinde çok da büyük kocaman biticek gibi durmuyo ama ziyan da edemem mecbur kullanıcam o yüzden ne kullanıcam ya canımı acıttı alla alla:D Şaka bi yana ziyan ettiğim ürünlerden bitanesi olabilir çünkü gerçekten can acısına katlanmak istemiyorum.
Farmasinin ürünlerini genel olarak çok seviyorum hele ki Türk firmaya destek olmak benim için daha güzel bir şey ama bu ürünü beni oldukça hayal kırıklığına uğrattı.Önerir miyim? Malesef bunun yerine çok daha güzel maskeler yapabilirsiniz ya da alabilirsiniz.
  Bir sonraki yazımda görüşünceye kadar hoşçakalın diyorum hepinizi kocaman öpüyorum! :)

20 yorum:

  1. soyulan maskeleri ben de sevmiyorum çok canımı yakıyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikte katılıyorum benim de öyle

      Sil
  2. bunu hiç kullanmamıştım ama birçok fikir edindim sayende o nasıl bir şeymiş öyle yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle malesef buram buram alkol kokuyor:(

      Sil
  3. bu serinin duş jelini kullanmıstım hatta cok memnun kalmıstım ve siparis vereceğim zaman maskeyi de almayı dusunuyordum ki suanda vazgectım faydalı bır yazı oldu canım benım ıcın tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duş jeline ben de bayılıyorum halen de kullanıyorum ama bu malesef çok alkol kokuyor atıcam sanırım bu gidişle:( Çok sevindim canım işine yaradıysa ne mutlu bana!:)

      Sil
  4. O zaman yola Yves Rocher kayısılı peelingle devam edelim canım ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Hatta o da bitti biticek almam lazım hemen kocaman öpüyorum canım:))

      Sil
  5. Merhabalar,
    bende yeni bir blogger olara takipteyim. Bloguma beklerim.
    hayatadairgunceler

    http://hayatadairgunceler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Merhaba. Blogunuzu takipteyim. Sizide kendi bloguma beklerim. :)) http://nurundelidolublogu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Ben soyulan maskeleri seviyorum. Canımı acıtsa da sanki daha derin bir etkisi oluyormuş gibi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonrasinda verdigi his dedigin gibi guzel ama malesef bu o kadar kotu kokuyor ki eminim sen de yuzune surerken hic hoslanmazdin alkol kokusu bu kadar keskini bana cok agir cidden cok kimyasal kokuyor malesef.

      Sil
  8. NEFRET EDİYORUM YAHU BU ÜRÜNDEN -.-
    Bu arada benim bloğumada beklerim :)
    www.elitsalemcadisi.com

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle eleştirinizi yersiz ve abartılı buldum. Gayet kayısı kokuyor ve o kadar da can yakacak türden bir ürün değil. Yeni aldım sayılır üçüncü kullanışım ve siyah nojta temizlemede etkili olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  10. şurayada bir göz atın isterseniz, güzel bir ürün
    http://www.indirimvekalite.com/kozmetik-saglik-bakim-k-21/cilt-bakimi-k-10156/maske-ve-peelingler-k-10175/roc-yumusak-formullu-peeling-125-ml-u-111583.html#.WHXkodSLSzc

    bu da bloğum, maskelerle ilgili verdiğim bilgiler faydalı olur :)
    http://alisverisblogumuz.blogspot.com.tr/2017/01/peeling-ve-maske.html

    YanıtlaSil
  11. Ben de bitiremedim bir türlü ama direk çöpe atmak da istedim.. Bugün bir kermese bağışladım fihihihi

    YanıtlaSil