9 Mayıs 2015 Cumartesi

Büyük Anneler Günü Alışverişi!

Merhaba kızar bir süredir yazamıyordum kusura bakmayın lütfen kendimi çok da hissemediğim bi dönemdi bigün de yazmaya kalktım bilgisayarımda aksilik oldu malesef:( Hiiiç uzatmadan yazıya geçmek istiyorum.

Alışverişimin genel görünümü bu şekilde fotoğraflamayı unuttuğum birkaç şey daha var ama çok da mühim değil avon ürünler harici olan ürünleri indirimden aldım avonlar epey önce alındı ama hiç fotoğraflamamıştım hala da hiçbirini kullanmadım elimde şampuan olduğu için o yüzden göstermek istedim:)
    Anneler günü alışverişim de çok spontane gelişti dersten çıktım zaten bunalmışım dedim gidip alışveriş yapiyim bari dedim, gratise,rossmana gittim migrostan bi iki bi şey aldım öyle tamamladım.
Siz de biliyosunuz ki epeydir alışveriş yapmıyordum ve farkındaysanız pek renkli kozmetik almadım kapatıcı ve allık dışında e allığı da makyaj çantam çalınmış teselli olarak almasam olmazdı:D (Nasıl da kendimi avutmaca)
Banyo ürünlerinden gidicek olursak elimde Avon'un 3 tane şampuanı var kokuları tek kelimeyle şahane hele kayısılı olan o kadar güzel ki kokusu sanırım anlatmama imkan yok fiyatlarını hatırlamıyorum ama 5 ya da 8 er liraya geldi heralde. Ki bi şampuanlar çok ayrı zamanlarda alındı genelde çoğu kişi memnun kaldığı için şans vermek istedim ama şu sıra Bioblas'ls aramızda özel bi bağ var aldatamıyorum onu :D
3 adet de duş jelim bulunuyor japon kiraz çiçekli olanını set halinde alıp çekilişimde vücut losyonunu da hediye etmiştim duj jeli de çok güzel kokuyor. Diğerleri asla vazgeçemeyeceğim 2 duş jeli çikolatalısının kokusu kadar asla hiç bir duş jelini sevmemiştim ama kahveliyi cidden daha çok sevdim ya da sanırım karar vermiyorum kahve benim için vazgeçilmez çünkü yedekte dursunlar istedim kıyıp bir şeyi bildiğiniz kullanamıyorum elimdekileri kullanabileyim diye alındı bu ikisi fiyatları 3'er lira.
Bunlar da makyaj malzemesi olarak aldıklarım allığı dediğim gibi frat boy'un yerine aldım açıkçası çook da sevdim hele far olarak tam bi harika duruyor!
*1 adet loreal true match kapatıcı aldım bana 15 e geldi bu kapatıcı uzun süredir merak ediyordum yakında ayrıntılı yorumu blogumda olucak.
*2 adet note un çok sevdiğim kapatıcımdan aldım bunları ikisini 24 liraya aldım 1 alana 1 bedava kampanyasıyla bu kadar harika performanslı ürünler için hiç bir şey diyorum tabi ki yaz geldi ve ben yüzüme zerre bir şey sürmeyi düşünmediğimden açmadığım sürece sıkıntı yok diye düşünüyorum.Eğer ayrıntılı yorumumu görmek isterseniz şuraya bakabilirsiniz.
*Ve Swisspers markasının şu üçgen makyaj süngerlerinden aldım keşke almasaydım diyorum fiyatı 5 lira herkes çok sevdi diye merak ettim bir de bununla kapatıcımı uygulayayım diye daha 1 kez kullandım ama tüm kapatıcıyı sanki emdi benim de ruhumu emdi sinirden ikinci kez tekrar denedim daha iyidi ama küçücük ellerim olmasına rağmen ben bu küçücük şeyi bi tutamadım elime ufacık geldi sanki ikinci kez uyguladığımda daha iyiydi biri bana açıklayabilir mi bunlar da ıslak kullanılmıyor mu ben mi hata yapıyorum biliyorsanız lütfen yorum olarak bırakın yoksa paket ziyan olucak:(
Şimdiiiii gelelim bunlara sabunlar farklı zamanlarda alındı kolonya farklı zamanlarda ama göstermediğimden bunları da göstermek istedim.
*Dove'un sabunları zaten hangimiz sevmiyoruz ki bunları makyaj süngerlerine merak saldığımdan 2 kullanımda bir ben yıkıyorum pis kullanamıyorum temizliğini de bu katı sabunlarla yapıyorum.Çook da güzel temizliyor asla tek leke kalmıyor.
*Cala makyaj temizleme mendili diğer çeşitlerinin kokusu hoş değil koklamadan almıştım diğerlerini bunu kokusuna bakıp aldım aman canım içinden çalmadım ya satış görevlisi de görseydi sadeceee koklaayaaacaaaktııım derdim yani:D Neyse bu cidden çok tatlı kokuyor piyasadaki diğer markalara göre çok daha güzel bence hemde indirimde sadece 2.5 lira ıslaklıklarına falan ben bayılıyorum gül kokusu da çok hafif ağır gül kokusundan nefret ederim ben.
*2 tane Neutrogena ürünüm var ben bu markayı cidden seviyorum dudak balmı 3 liraya düşmüştü e bende sürekli lip balm kullandığımdan bulunsun dedim toniği de birçok blogda çok övüldüğünü görünce denemek istedim.
*Kolonya yani cıks ı ıhh diyorum almayın aldırmayın ya da gidin lavantalısını alın öğrenci evinde kolonya olsun dedim bırrak olmasın arkadaşım ne gerek var:D Kokusunu sevdim sandım çok ağır değişikmiş.
*Garnier neem temizleyici de 4 liraya düşmüştü küçük boyunu kullanım köpürmesinin tüm temizleyicilere göre daha iyi olduğunu gördüm fiyatı da düşünce aldım.

Ta daaaaa İsanalara hastayım aşığım daha önce de söylemiştim muhteşem kokuyorlar.
Benriler de yeni çıkmış abartmıyorum bu karpuzlusunu görürseniz gidin ve alın hayatımda bu kadar tatlı bu kadar güzel kokan sabun asla görmedim sadece 2 lira ve muhteşem son kalmıştı bu kesin 3-5 tane alırdım olsaydı 10 litreliğini çıkarsınlar onu da alırım muhteşem kokusu var meyve kokusunu sevenler varsa bulduğu yerde alsınlar bunu ama çok kolay bulunucak gibi gelmiyor çünkü en çabuk biten bu ve muuuuhhteeeşem kokuyor!
     Evet kızlaaaar benim alışverişim bu kadardı uzun zamandır alışveriş yapmayınca azcık çıldırmış olabilirim ama farkındaysanız gereksiz bir şey almadım hepsi ihtiyaca yönelik boş kenarda durup kullanılmayacak bir şey yok.
  Küçücük de olsa koleksiyonumu küçültmeye karar verdiğim bugünlerde gereksiz bir şeye dolabımda yer yok tek bir fazla ruja asla yer yok az olsun öz olsun benim olsun!
Benim indirimden aldıklarım bunlardı umarım yazımı çook uzun çok sıkıcı bulmamışsınızdır bunu dileyerek yazıma burda son veriyorum e haliyle hepinizi de kocaman öpüyorum!! :))

10 yorum:

  1. İyi günlerde kullan hepsini Derin'cim :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım ben geldim seni de bana beklerim
    senbenvehayat.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hemen geliyoruuum:)

      Sil
  3. güzel günlerde kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel seyler almissin güzelim benim, hepsini güzel günlerde kullan! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim canım benim beğenmene çok sevindim!:)

      Sil