11 Mayıs 2015 Pazartesi

Avon Super Extend Winged Out Maskara İncelemesi

Merhabalar!
Bugün sizlere hiç hiç hiç sevmediğim bir üründen bahsedicem. Sevgili Duygu Özaslan'ın videosunda Avon ürünleriyle yaptığı son makyajında form dolduran belli sayıdaki kişilere Avon'un maskara hediye edeceğini söylemişti şanslı 1000 kişiden biri benmişim maskara eve gelince anlamış oldum bunu:)Evet sevmediğimi baştan söyledim ama yine de Avon'a çok teşekkür ediyorum:)

Bu maskara bildiğim kadarıyla şu an Türkiye'de yok sadece yabancı bloglarda rastlayabildim yorumlarına tuhaf şekilde orda epey sevilmiş ama ben hiç hiç memnun kalmadım üstelik fırça yapısı tam da benim sevdiğim gibi olmasına rağmen.İlerleyen zamanlarda ne olur bilmiyorum ama yepyeni bi maskara beni baştan bu kadar hüsrana uğratırsa ilerde de ondan hiç bir şey bekleyemem ben çünkü sorun aşırı sıvılık falan değil ama yine de kapağı açık birkaç saat dışarıda bekletmeyi düşünüyorum.
Ambalajı gayet şık,7ml bir ürün.Evet buraya kadar her şey güzel fırçasını görünce tamamdır ya tam benlik bu maskara dedim sanırım erken konuşmuşum denedim en az 5 kez hemde 2 ya da 3 kez arka arkaya sil bidaha sür şeklinde.Hemen anlatıyorum öyle bir göz kapağına bulaşıyor ki sağolsun eyeliner'ı aratmadı bana simsiyah kapkalın bir çizdi oldu göz kapağımda evet bunun da zaten vaadettiği uzun kirpikler ama dolgunluk namına hiç mi bir şey olmaz?İlk katta da güzel değil de ikinci katta yapıştırıyor o üç tane kirpiği fırlatasım geldi maskarayı asla bu kadar berbat bi maskara kullanmadım ben.Avon'un hangi maskarasını kullandıysam çok çok çok beğendim hepsini avon maskaraları bana göre bir numaradır küçüklüğümden beri ama bu ne şimdi diğer maskaralar o kadar kaliteliyken yani bende mi bu kadar çirkin durdu ki daha önce göz makyajlarımı da paylaşmıştım öyle maskaranın kötü duracağı kirpiklerim yok normal kirpiklerim var işte.
   Fırça yapısına gelicek olursak;
Fırçanın güzelliğine bi bakın verdiği sonuca bi bakın. Bir de şunu söylemeliyim kapağı kapanıyor evet ama o çıt hissi olur ya sonda zorlanır gibi sağlam kapanır bu boş dönüyormuş gibi yani olmamış bu maskara diyebiliyorum sadece.Bu akşam yine denedim barışmaya çok çalıştım bu maskarayla ne yapsam olmadı açıkta bırakmayı düşünüyorum birkaç saat bakalım o zaman sonuç ne olacak.
Aslında kirpiklerimi de fotoğraflayacaktım ama utandım açıkçası maskaralı olduğu halde o kadar kötü kirpiklerimi göstermek istemedim hele üstteki eyeliner çekmediğim eyeliner daha doğrusu sağolsun maskara benim için çekmiş.Hadi evde otururken öyle bazen günlük sürerim dedim ama günlük bile tahammül edemem ben buna evet ambalajına vurulmuş olabilirim ama yıldızım hiç barışmadı bu maskarayla.Bizimle deeğıllsın diyorum.
Tahmin ediyorum ki yakında kataloğa giricek bi ürün ben de küçük kuzenime vericem sanırım bunu kullanabileceğimi hiç sanmıyorum.
Hepinizi kocaman öpüyorum!

20 yorum:

  1. nedense avon ürünlerine hep uzağım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben maskaralarini cok severim ana malesef bunu hic sevemedim:(

      Sil
  2. Avon maskara hiç kullanmamıştım ömrü hayatımda bu maskara bana gönderilince sadece tek sefer kullanmam notunu vermeme yetti. Bu kelimeyi kolay kolay kullanmam ama tek kelime ile iğrenç bir maskara yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama ben Avon maskaralarina bayilirim normalde ama bu asla kullanmayacagin bi maskara bi de fircasi cok sevdigim tarzda ondan da bu kadar hayal kirikligina ugradim sanirim:)

      Sil
  3. Çok kötüymüş uzak durmak lazım
    blogunu takipteyim
    Benimde sağlık ve bakım üzerine yazdığım bir blogum var beni takip edersen sevinirim ♥
    Blogumda blog keşif etkinliğine katılıp blogunu tanıtabilirsin :)
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef oyle :(
      Cok tesekkurler tavsiyen icin bloguna da hemen geliyorum:)

      Sil
  4. avon rimelleri nedende benim de favorim değil kirpikleeri dökmesine bizzat sahit oldugum icin cok uzagım..Bu arada ben de bloguma bekliyorum sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon rimelleri aslinda severim ama ilk defa boyle bir maskarasina sahit oldum malesef. Blogunuza da hemen geliyorum:)

      Sil
  5. güzel bir inceleme olmus canım olumsuz yazılar her zaman benım ıcın daha ıyı blogun ne kadar gercekcı ve dogru oldugunu anlıyorum ve senın blogunda öyle ! fırçası kötü zaten kesınlıkle alınmayacak bır urun elestırılerın ıcın ellerıne saglık :)

    YanıtlaSil
  6. Cok tesekkur ederim canim ben de onem veriyorum bana bunu firma da yollamis olsaydi ayni yorumlari yapardim begenmedigim seye begendim demek hic istemem acikcasi. Aslinda firca yapisi benim sevdigim sekilde ama insan bi maskaranin hic mi biyerini sevmez sevemedim malesef tekrar cook tesekkur ediyorum guzel yorumun icin:)

    YanıtlaSil
  7. Böyle maskara düşman başına o zaman :) Bana da beklerim takipteyim http://makyajcimm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Fıstığım ben sana şanslısın diyorum inanmıyosun :) Ama maskaranın işe yaramaz olması kötü olmuş :/ Ben de Avon ürünlerini kullanmayalı o kadar zaman oldu ki performansları hakkında hiç bir bilgim yok, yorumların için teşekkür ederiz canımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canim ne sansi yaa videoyu izleyip form doldurdum alt tarafi sansli olsam keske bu ara:) avon maskaralari cidden guzel ama yok yani bunun oluru yok malesef asil ben cook tesekkur ederim sana bu guze yorumun icin caniim:)

      Sil
  9. Bu kadar kötü olması hakikaten hayal kırıklığı, yeni çıktığını biliyorum hatta alacaktım, iyi ki yazını okudum cnm ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten buyuk hayal kirikligi oldu:( canim alma sakin avonun her maskarasina sans ver ama bunu deneme bence hic :)

      Sil
  10. Bu rimeli berbat bulan bir tek ben değilmişim. Uygulamaya çalışırken stresten ter içinde kaldım. Yarım saatlik çabamın sonucu hüsran olunca internette araştırmak istedim ve yazınıza denk geldim. Çok doğru yönlendiren bir çalışma olmuş tebrik ediyorum. Avon bu ürünü satışa sunarak repütasyonuna büyük gölge düşürmüştür. Acilen satıştan kaldırılmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hala bas bas reklamlari donuyor televizyonda acikcasi ben anlam veremiyorum seven nadir kisi var ama cogunluk sevmemis ki cogunluk bu kanaatteyse goruslerini onemsememek hic hos degil bence malesef ben kullanamadim kimseye de acikcasi tavsiye etmem tabi biraz da kirpik yapisiyla alakali bir sey bu ama cogunluk memnun kalmamis malesef.Ayrica da guzel yorumunuz icin cok cok tesekkur ediyorum!

      Sil
  11. Bu rimeli berbat bulan bir tek ben değilmişim. Uygulamaya çalışırken stresten ter içinde kaldım. Yarım saatlik çabamın sonucu hüsran olunca internette araştırmak istedim ve yazınıza denk geldim. Çok doğru yönlendiren bir çalışma olmuş tebrik ediyorum. Avon bu ürünü satışa sunarak repütasyonuna büyük gölge düşürmüştür. Acilen satıştan kaldırılmalı.

    YanıtlaSil
  12. Objektif yorumun icin tesekkurler kesinlikle hic olmamis bu maskara ^^

    YanıtlaSil