12 Nisan 2015 Pazar

Wet'n Wild Walking On Eggshells Far Paleti İnceleme

Merhabalar!
   Bugün daha kadınlar günü indiriminde almış olduğum renklerini çok çok sevdiğim bi far paletini paylaşmak istiyorum. Beni bilenleriniz biliyodur ben fazla doğal makyaj yaptığımdan far pek kullanmam kendimi sonra düğüncü gibi hissediyorum:D Makyaj yapmayan makyaj bloggerı da çok tuhaf ya neyse:D Bu nedenledir ki far paletlerinde hep nerde doğal ben ordayım çok yakında bana gelicek olan bi süprizimi de sizlerle paylaşıcam:)
   Yani kısacası daha çok uzatmadan bu renkleri rahatça kullanabileceğim için tercih ettim.
İsterseniz palete geçelim:) ;
Muhtemelen çoğunuz bu markayı çok seviyorsunuz ben çok çok seviyorum nerdeyse tüm ürünlerini.Tek sıkıntıları bence ambalaj bu kadar kaliteli ürünlere bu ambalajlarını yakıştırmıyorum pek.

Gördüğünüz gibi çok doğal tonlardan oluşuyor.
İlk renk mükemmel bi aydınlatıcı olabilir simli değil ışıltılı ben genelde tek başına kullanıp bi rimel kullanıyorum oldu bitti:)
İkinci renk pek geçiş rengi gibi değil göründüğünden biraz daha farklı duran bi kahve ama yine de çok çok güzel.
Ve eveeeet paleti alış sebebime gelicek olursak Mac'in Naked Lunch farına dupe(muadil) olarak gösteriliyor ve gerçekten nerdeyse birebirler diyebilirim o kadar tatlı bir duruşu var ki doğal tonlardan hoşlanıyorsanız siz de benim gibi mutlaka öneririm.
Elimin üstündeki görünüşleri bu şekilde kahve farın görselde göründüğü gibi durmuyor dediğim hali bu hani kahve evet ama geçiş rengi olarak kullanılabilecek bir renk değil ben geçiş rengi olarak mat daha çok küllü kahveleri kullanıyorum.
Ayrıca kalıcılıkları ve pigmentasyonlarına bayılıyorum evet tozutuyorlar ama ben daha tozutmayan far görmedim zaten dikkatli kullanınca her hangi bi problem olmuyor.
Eğer siz de doğal makyajdan yanaysanız almanızı öneririm! Fiyatı indirimli olarak 8 lira gibi bi fiyata geldi bana sanırım ama normalde sanıyorum 14 lira.
Hepinizi kocaman öpüyorum!

4 yorum:

  1. Canım sürprizi merak ettim bak, gelince hemen koyuver de rahatlıyım bende :) Doğal tonlarda makyajı bende çok seviyorum ancak bir o kadar da ağır makyaja bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elime bi ulaşsın hemen paylaşıcam canım sizlerle:) ya şöyle diyim ben çok minyonumdur 21 im bitti ama 18-19 yaşında sananlar çok şu aralar bu durum üzücü de olsa ilerleyen yaşlarda benim avantajıma neyse bu sebeple çok makyaj yakışmıyor minyon olmasam da yüzüme doğal makyaj yakışıyor aslında ben herkese doğal makyajı çok yakıştırıyorum:)

      Sil
    2. Seni benden iyi anlayan olamaz o halde :) Bende 31 olucam bir kaç ay sonra ancak hala okul bittimi sorularıyla karşılaşıyorum :/ :) sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum bende, ancak çoğu zaman avantaj, ilerlemiş yaşına örnek ben olarak sana söyleyebilirim ki yaşıtların arasında büyük avantaj ;)

      Sil
    3. Dimi ama ben de bu halimden çok memnunum 40 ımda bile genç göstericek olmak oldukçs güzel olsa gerek bence gayet güzel bi avantaj:)

      Sil