16 Nisan 2015 Perşembe

Seyahat Makyaj Çantamı ve Bakım Ürünlerimi Karıştırmaya Ne Dersiniz? :)

Merhabalaar!
   Yarın akşam daha doğrusu bu akşam Bursa'ya ailemi görmeye gidiyorum haftasonu için pazar yine İzmir'e geri dönücem.Hazır bavulumu hazırlıyorken de sizlerle yanımda aldığım makyaj malzelerini ve bakım ürünlerimi paylaşmak istedim. Başlayalım mı ne dersiniz:) ;



Makyaj çantamın içeriği bu şekilde oldukça minimal tutmaya özrn gösterdim bakmayın kalabalık durduğuna tek tek bakarsanız far bile yok içinde.
*Pastel'in 2 tane ojesini aldım 65 ve 48 numaralar 48 numarasını bugün aldım öldüm rengine böyle bi güzellik yok. Bir de Rimmel'ın top coat unu aldım şunu söyleyebilirim her top coata açık ara fark atar bu kadar ojeyi çıkarana kadar ilk sürülmüş görünümünü koruyan top coat görmedim ben yakında incelemesi gelicek!
*The Balm Brow Pow Kaş Farı:Daha önce yorumlamıştım zaten bu farı makyaj çantam kaybolunca elimdeki yedek buydu çok severek kullanıyorum hele aynası çok çok kullanışlı.
*Meybelline Affinitone Fondöten:Bu serinin Türkiyedeki en açık rengi malesef bana fazla koyu bitirmeye çalışıyorum normalde fondöten kullanmam ama yaza kadar bitsin diye uğraşıyorum.
*Sonra yanıma 3 adet fırça aldım Real Techniques,Sigma ve Aliexpress'ten aldığım kabuki bir fırça.
3'ünden de çok memnunum yazılarını yazdım zaten.
*Flormar pudra gördüğüm en iyi pudra bence makyajınız silene kadar kıpırdamıyor!
*1 adet real techniques makyaj süngeri aldım.
*Essence Allık aldım 10 hot wawe sanırım
*Clinique high impact maskara ve temizleyicisi seyahat boy bunlar çok  da kullanışlı güzeller
*Mac Msf Lightscapade i aldım.
*Wet'n Wild Bare it All vazgeçilmez rujum
ve son olarak Wet'n Wild kaş sabitleyicimi ve Rimmel Concealer'ımı yanıma aldım.
   Bunların %80 ini kullanmiycam evet ama ne olur ne olmaz:D

Gelelim bakım malzemelerineeee;
*Çok severek kullandığım Essence toniğimi aldım
*Klasik yüz nemlendiricim ve göz çevresi nemlendiricimi aldım ikisini de çok seviyorum fakat yüz nemlendiricim bitti biticek o yüzden yanıma normalde de kullandığım loreal krem testerlarını aldım.
*Nivea yüz temizleme jelimi aldım severek kullanıyorum ama yıkadığım andan itibaren hemen nemlendirme ihtiyacı hissediyorum ama kokusu harika
*Çok severek kullandığım yves rocher in kayısılı peelingini yanıma aldım.
*Seyahat bot deodorant aldım
*Küçük ıslak mendiller çantamda hep bulunur.
*Naneli ağız spreyi aldım yanıma dışarda dişimi fırçalayamadığımda çok kullanışlı oluyorlar.
*Phyto markalı tester şampuanı yanıma aldım koca kutu yanımda taşımak istemedim
*Ve tabi ki dudak nemlendiricim ve yağ kontrol mendilleri.
Burada da 1 adet kuru şampuan got2b bayıla bayıla kullanıyorum çok seviyorum.
*Sevgili Zeynep'ten gelen el kremim yanımda
*Loreal üç etkili makyaj temizleme suyu bitsin diye yanıma aldım ama yetmeyebilir
*Cala makyaj temizleme mendili Loreal yetmezse diye alıyorum
*Facelle intim mendilleri genellikle yanımda taşırım zaten kokuları çok güzel
Ve tabi ki benim olmazsa olmasım Elseve yağım çok çok çok seviyorum ama niyeyse eskiden tek pompa yeterken şimdi en az 3 gerekiyor saçlarım gürleşti sanırım.
*Watsonstan aldığım tarağım inanalmaz memnunum!
*Ve tabi ki olmazsa olmaz Benri Kare Pamuk:)
                                   Veee gelelim yanıma aldığım son şeylere bunlar ne bakım ne kozmetik okuduğum kitap ve okuyacağım kitaba:)
İlk görseldeki kitabı şu anda okuyorum çok çok çok güzel Amerikalı bir kadının İranda yaşadığı duygusal,kişisel hayatı hapsoluşunu konu alıyor kitap bi annenin dramı gerçekten bitmek üzere biterse diye yanıma ilk kitabını aşırı severek okuduğum Ateşböceğinin Şarkısı adlı kitabı aldım Kristin Hannah'ı muhtemelen hepiniz çok seviyorsunuz bundan önceki kitabı hayatım boyunca en severek okuduğum kitap olmuştu bakalım bu nasıl? :)
                  Evet kızlaaar benim yanıma aldıklarım bu şekildeydi sizce fazla mı çıkartmam gereken şeyler var mı ya da az mı yorumlarınızı bekliyorum! Hepinizi kocaman öpüyorum!

18 yorum:

  1. kullanılmasa bile yanında olması insana garip bi güven veriyo. yanına almasan kesin ihtiyacın olur:) iyi yolculuklar canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama ne olur ne olmazcıyız sanırım hepimiz:)

      Sil
  2. Gayet yeterli bence canım, mutlaka ihtiyaç duyuluyor duyulmasa bile orada olduğunu bilmek rahatlatıcı :) Hayırlı yolculuklar canım bol bol gez toz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy hasta hasta ne kadar gezilebilirse işte canım ailemi görüp dönücem tekrar:) Aynen öyle bişey olur ihtiyaç olur diye tutuyorum işte:)

      Sil
    2. Geçmiş olsun canım tam hastalık havası bende mayhoşum bir keyifsiz :/ yine de aile görmek iyi gelecektir bence :)

      Sil
    3. Kesinlikle sıcak sanıp bi anda soğuyunca hava üstüm de ince olunca malesef öyle oldu canım ya :(

      Sil
  3. DERİNİM bana küçük prensi okudun mu bilmiyorum bir yazım olacak ilerleyen günlerde ona benzer bir kitap önerirmisin okudugun ve etkisinden kurtulamadıgın bi kitap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır canım henüz okumadım ama çok merak ettiğim bi kitap ama:) Ateşböceği Yolu Kristin Hannah çok çok çok severek okudum canım mutlaka bakmalısın sen de:)

      Sil
  4. Fazla değil bence canım işe yarar, faydalı şeyler almışsın yanına :) İyi yolculuklar diliyorum, öpüyorum seni çok ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi far bile almadım yanıma mesela:)Çok teşekkür ederim canım benim ben de çok öpüyorum!

      Sil
  5. En sevdiğim şey çanta karıştırmak :) Bence hepsi de gerekli bunların :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de benim de! Kucukken anneminkini karistirir dururdum bu tarz yazilara bayiliyorum ben de yazmanin yararli olucagini dusundum:)

      Sil
  6. Ben de İzmir' e giderken hep az eşya götürüceğim diyorum, bir bakıyorum azı bile dünyalar olmuş, o da olmalı aa bu da derken, normal hepimiz öyleyiz cnm ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mecbur oyle oluyor ama canim ya aman sunu da alayim bu da bulunsun derken dunyalar kadar yeri dolduruyoruz malesef sonuc kullandik mi?hayir! Ama sonuc olarak icimiz rahat ya kullansaydik?:D

      Sil
  7. Bizler için şöyle bir söz var ya :' Kadınlara dolap verin dünyayı sığdırsınlar' bence sözün aslı 'bize çanta versinler dünyayı sığdıralım!' :) Ben de bazen micik çantamdan onca şeyin çıktığına şaşırıyor olsam da özellikle şehir dışı ve yurt dışı tatillerinde bu huyuma bayılıyorum :)

    Sende hemen her ihtiyacını karşılamaya yönelik ürünler koymuşsun, harika! :)

    Seyahatin harika geçsin; sevgiler! :)

    Dipnot: bloguma beklerim bende :) Tanıştığıma çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar guzel bi yorum bu boyle beni gercekten cok cok mutlu ettin! Aynen oyle kucucuk cantalarimiza dunyalari sigdiriyoruz :) ben de seninle tanistigima gercekten cok sevindim takipcin oldum bile sevgilerimle!

      Sil
  8. Haha bence de hiç fazla değil ve çıkar diyecek kadın çıkar mı bilmem :) Bende bazen öyle oluyor ki, bir şeyi aldığımı unutup, o çantada bulamayım bir daha alıyorum. Düzenliysek, sıkıntı yok bence! :D

    http://oreolumilkshake.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah aynen benim de oyle kaybettim diyorum gidiyorum ya aynisini ya daha guzelini aliyorum:D kesinlikle haklisin duzenliysek sorun yok!:)

      Sil