21 Nisan 2015 Salı

Naked 2 Palet İcelemesi ve Makyaj Örneği(Bol Fotoğraf İçerir!)

Merhaba kızlar!! Sonunda beklediğim süprizim elime ulaştı sizlere elime geçicek bi süprizden bahsetmiştim sevgili Şule Karaok'un çekilişinden kazandığım Naked palet sonunda elime ulaştı ben de hiç bekletmeden incelemesini yapmak ve yaptığım makyajı sizlere göstermek istedim:)
Daha çok uzatmadan palete geçelim isterseniz:)



Paletin dış görünümü bu şekilde bildiğimiz Naked ambalajı gerçekten çok kaliteli bi ambalajı var ne teneke ne plastik böyle çok hoş:)

Yanında bu şekilde Urban Decay'ın Prşmer Potion far bazlarının deneme boyları var henüz denemedim bi fikir sahibi değilim ama duyduğum kadarıyla herkes bu ürüne bayılıyor!
Renkleri bu şekilde biraz daha yakından inceleyelim isterseniz renkleri;)

Renkler sizce de şahane değil mi?
Tam benim tonlarım gerçekten makyajda hep bu tonları kullanırım zaten benim için çok iyi oldu bu yüzden:)
Kolumda uygulanmış halleri de bu şekilde bazsız hali bunlar ve gerçekten çok pigmentli olduklarını söyleyebilirim tamam hepsi aynı pigmentte değil ama genel olarak renklerini çok güzel veriyorlar.Soldan sağa tüm renkleri sırasıyla gösterdim.
Paletten bahsetmek gerekirse harika ötesi enfes bi palet diyebilirim sizlere renkleri özellikle tam benlik hele ki makyaj malzemelerim kaybolmuşken üstüne bu ilaç gibi geldi gerçekten.
Farlar tozutuyor mu derseniz tabi ki  biraz tozutuyor diğerleri kadar olmasa da birazcık tozutuyor zaten tozutmayan far hangimiz gördük ki?
İsterseniz yaptığım makyaja bi bakalım;


















Farklı farklı ışıklarda sizin için çekmeye çalıştım.

Bu makyajda 5 rengi falan kullandım sanıyorum.
İlk adım olarak yüzüme biraz koyu olan meybelline affinitone 03 rengini uyguladım
*Göz altlarımı rival de loop un kapatıcısıyla bir sünger yardımıyla kapattım.
*The balmın kaş farıyla kaşlarımı doldurdum
*En açık rengi gözüme baz olarak yapıp paletteki tek mat far olan kahveyi geçiş rengi yaptım göz kapağıma sonra seçtiğim soldan 3. rengi göz kapağıma sürdüm sonra Pistol ve Basted rengini gölge renkleri olarak belirledim sonra Foxy rengini yine göz kapağımın ortalarına sürdüm
*Paletteki siyah rengi ve ciddi çok çok siyah bi renk bu karbon siyah diyebilirim eyeliner olarak sürdüm açıkçası en zor kısmı buydu.
*Göz altlarıma da siyah ve basted rengini sürdüm.
*Kirpiklerime Clinique High İmpact maskarasını 2 kat kullandım.
*Allık Essencenin ombre allığını aydınlatıcı olarak Mac Msf kullandım.
*Ruj olaraksa tabi ki Wet'n Wild Bare It All
 Ve son olarak genel görüntüye bakalım;
Ve son olarak makyajımın bitmiş hali bu şekilde umarım sevmişsinizdir! :)
Hepinizi kocaman öpüyorum hoşçakalın!

24 yorum:

  1. Mükemmelllsinnnnn bebekkk;)) maşallah Allah nazarlardan korusun şekerlik.;) evet beğendim renk tonlarını da harika iyi günlerde kullan cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Yeşimciiim:) çok sağol canım ben de çok sevdim gerçekten:)

      Sil
    2. Gözlerinin rengide çok güzelmiş :)) kişkeeee binim olsaaa;)))))))

      Sil
    3. Yok yesimcim ya bildigin bisey rengi gibi:D begendiysen masallah de kiz :D

      Sil
    4. dedim dedim demem mii=))))) göz rengin çok güzel saçlarının rengini de değiştirme hiç bence=)

      Sil
    5. Tesekkur ederim canim yok zaten dusunmuyorum anca blogta bahsettigim gibi dogal acici spreyler kullanirim nadiren de olsa boya falan surmeyi dusunmuyorum:)

      Sil
    6. Aynen naturellikten yanayım bende;) hiç gerek de yok zaten sacını ya böyle bırakarak ya da at kuyrugu gibi yap biraz yukarıdan daha fit gösterir srni resimdekini ablan sndım ;)))) profildeki tavsiyelerime uymanı rica ederim:)))

      Sil
    7. Yeterince fitim ben zaten bebek:D Ablan profil falan derken anlamadım ama sorun yok benim için:)

      Sil
    8. Daha cok yakışıyo öyle demek istedim()

      Sil
    9. Sağol canım anladım :)

      Sil
  2. Ay şu güzelliğe bak fıstığım benimm maşallah sana çok güzel olmuş makyajın gözüm gönlüm açıldı:) Bu arada çok şanslısın söylemeden geçemeyeceğim canım :)) Güzel günlerde kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim beniiim cok mutlu ettin beni bu guzel yorumunla cidden begenmene coo sevindim!:) aaah ahh o kadar sanssizlik oluyo ki ustune bunlar heralde sanssizligimin telafisi diyorum:) tekrardan cok tesekur ediyorum kocaman optum:)

      Sil
  3. harika bi makyaj olmuş paletinide güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canıım ben de paleti çok sevdim :)

      Sil
  4. Merhaba, blogunuzu çok beğendim ve takibe aldım banada beklerim sevgiler :) http://feracelihanimkiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş makyajın cnm, güle güle kullan,palet harika ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkur ederim canim benim:))

      Sil
  6. Canım Naked Paletlerini bende kullanıyorum ve pigment konusunda en başırılı bulduğum ürün, sende ki duruşunu da çok beğendim .)Bu arada bloguma beklerim kızlar ücretsiz danışmanlık hakkın tanıyorum blog misafirlerime...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de bayiliyorum! Tabi ki hemen gelirim cok tesekkur ederim bu arada :))

      Sil
  7. Hello,

    Very nice make-up ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    YanıtlaSil