10 Nisan 2015 Cuma

MİMLENMİŞİM!

Herkese merhaba bugün sevgili arkadaşlarım İzmir Leydisi ve Yeşim beni mimlemişler ikisine de aynı anda yanıt verebileceğim için mutluyum e hadi başlayalım o zaman isterseniz:)
    1-Bilgisayarının masaüstü görüntüsü nedir?
-Bilgisayarımın masaüstü görüntüsü Beyhan'la bi fotoğrafımız çok sevdiğim için masaüstü yaptım:)

2-Bir Kafeye gittiğinde genellikle ne sipariş edersin?
-Kesinlikle sütsüz şekersiz filtre kahve ve tatlı bir şeyler istersem ya çikolatalı pasta ya da limonlu cheescake:)



3-Google'da aradığın en son şey ne?
-En son bu güzel mimin sorularını okumak için sevgili Yeşim'in ve sevgili İzmir Leydisi'nin bloglarını açtım:)

4-En son mesajlaştığın ya da konuştuğun insan kim?
-En son Beyhan'a mesaj attım aydönümümüz dolayısıyla :)En son konuştuğum daaaa düşünüyorum:)
en son da sevgili Abim ve babaannemle konuştum :)

5-Tiyatroya en son ne zaman gittin?
-Bu soruyu gerçekten utanarak cevaplıyorum ama bi 5 yıl rahat oldu hep gözüm takılır ama gitmeye fırsatım olmaz sinemaya bile oldukça uzun süre oldu sanırım gideli:(

6-Sinemaya en son ne zaman gittin?
-En soon hangi film olduğunu ve zamanını tam hatırlamıyorum genelde evde izlemeyi tercih edenlerdenim ama ya okulun geçen dönemi ya da geçen yıl gittim.(Nasıl da sosyal aktivite canavarıyım:))

7-Hangi diziyi herkes izlemeli dersin?
-Soru mu bu da tabi kiiii Game Of Thrones hatta çok heycanlıyım en yakın arkadaşım,nişanlım ben ne zamandır nisan da mı başliycakmış evet evet muhabbetleri yapıyoruz ayrı ayrı hatta benden bildirmesi 12 Nisan pazar akşamı izleyebilirsiniz yeni sezon yeni bölümü:)
Aaa bi de söylemesem olmazdı aaa aman türk dizilerini falan sevmiyorum ben bilmemne demeyin Aşk-ı Memnu der susarım:D Tvde şu an 3.ye dönüyor baştan sona ve ben yine ilk izliyormuş gibi heycanla izliyorum:D


8-En son ne tür müzik dinledin?
-Sanırım en son şu meşhur Fifty Shades Of Grey in müziklerinden Love Me Like You Do yu dinledim bayılıyorumbayılıyorum!!Artık türüne de siz karar verin:D

9-Seni en çok ne çıldırtır?
 -Bana yalan söylenmesinden ve aptal yerine konmaktan nefret nefret nefret ederim bi de yüzüme konuşamayan insanlardan nefret ediyorum zira ben kimsenin yüzüne söyleyemeyeceğim şeyleri arkasından söylemem arkadan da konuşmam derdim varsa yüzüne söylerim.

10-Ne zaman uyanırsın?
-Bu aralar o kadar çok uyuyorum ki uzun süredir böyle bugün 1.10 gibi falan kalktım mesela!

11-İnternetteki İlk Adın Neydi?
 Hatırlamıyorum desem:D Msn nicki falan deseniz tamam da öyle site falan bilemiyorum malesef.

12-Favori Emojilerin Nelerdir?
-En sevdiklerimi hemen koyuyorum:)


en çok bu sonuncuyu kullanıyorum sanırım:D

13-Kedi mi Köpek mi?
-Hepinizin bildiği gibi tabiiii ki köpek!

14-Kuzey mi Güney mi?
Yani çok da bilemedim doğrusu fark etmez sanki ama ben Kuzey diyorum heralde Kuzey Batı da olur.

15-İstanbul'la ilgili en sevmediğin şey?
-Aşırı aşırı kalabalık ben o kadar kalabalık yerlerde ne biliyim yaşam enerjim düşer herkesin bi acelesi var gibi herkes sokaklarda ne biliyim bana göre değil.Ama ne demişler doğduğun değil doyduğun yer o yüzden büyük konuşmamak gerek.
Bakar mısınız bu kalabalıkta ne olmaz ki?

16-İstanbul'da sevdiğin 3 semt?
-Dolaşmadım ama sanırım dolaşşam en çok Beyoğlu,Nişantaşı,Bebek'i severdim herhalde oraları çok merak ediyorum.

17-Kafanda genelde ne olur?
-Çok değişken takıntılı bi insanım sürekli değişir.

18-Komedi mi Dram mı?
-Sanırım ikisi de.

19-Çay mı Kahve mi?
-Tabi ki kahveeee!
20-Bu soruları cevaplamadan önce napıyordun?
-Kahve yapıyordum :)

21-Son olarak bir sırrını paylaş.
-II şey kusmayın Köfte'nin mamasının tadına baktım:D


Bu sorular için her ikisine de tekrardan çook teşekkür ediyorum ben de

-Zeynep Çalışkan'ı
-Makyaj Tavsiyem'i
-Süsyolojı'yi
-Bakımlii Bayan'ı   Mimliyorum!!
   Cevaplarınızı bekliyorum kocaman öptüm!

11 yorum:

  1. Canımmmmmm:) gülümseyerek okudum hele ki kötfenin mamasına göz dikmeni kınıyorum;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canıım:) Ama napiyim mamanın firması bile deneyebilirsiniz diyo:D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Keyifle okumus olmana cok sevindim:)

      Sil
  3. Çok büyük bir keyifle okudum! :D Köpegimin mamasinin tadina bakmayi ben de çok istedim ama cesaret edemedim hiç, tadı nasıldı :D Mimlediğin için teşekkürler canimm en kisa zamanda yapacağım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar bayilarak yedigi sey bu muymus dedim cok degisik yani oyle kusturucak gibi de degil ama sevilesi asla degil :D buyuk merakla bekliyorum canim cevaplarini!:)

      Sil
  4. Bizi de düşündüğün için çooook teşekkür ederiz balım (Meltem ben :)) katıldık biz de sonunda, post yarın öğleden sonra yayınlanacak :)) kocccamann sarılıp kocaman öpüyoruz :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim canlarııım incelikle cevapladığınız için:) Ben de sizi kocaman kocaman öpüyorum :)

      Sil
  5. Mim, Tag konusunda çok tembelim sanırım :( Keyifle okudum canım, İstanbul sevilmez mi gel de gezelim seninle beraber ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun canım napalım:) İstanbul cidden çok güzel sadece kalabalığı beni bunaltır diye düşünüyorum onun haricinde gerçekten çok merak ediyorum!

      Sil
  6. Canimbana da beklerim :))
    www.makeuploverslife.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil