14 Nisan 2015 Salı

Kozmela Alışverişim(Real Techniques ve Sigma Fırçalar ve İncelemeleri)

Merhaba kızlar!!
   Başlıktan da anladığınız gibi makyaj çantamın gidişinden sonra alışveriş yaptım eksiklerimi aldım.
Ve evet evlatlarımı tamamlıyorum!Real techniques göz fırçası setinden çıkan base shadow fırçasını çok severdim favori karıştırma fırçamdı e elimde de başka kalmamıştı o gidince sigma fırçaları da merak ediyordum Sigma'nın karıştırma fırçasını ve Real techniques'in allık fırçasını aldım.
O kadar çok seviyorum ki o allık fırçasını başka fırça asla kullanmıyorum o fırçadan sonra kocaman olmasına rağmen bu kadar güzel doğal uygulayamaz.


Kozmela.com dan yaptığım bu alışverişimi uzun süre oldu diyebilirim aslında sizlerle paylaşamadım malesef.Yanında böyle 3 güzel tester yollamışlar.
Öncelikle testerları bitenlerimde gördünüz Nuxe'ün kuru yağına para vermeyeceğimi söylemiştim masesini de hiç beğenmemiştim.Şampuan testerını ise henüz denemedim.
   Şimdi gelelim fırçalara;

Bu iki fırçayı aldım ikisini de gerçekten öle bayıla kullanıyorum.

İlk olarak allık fırçasını inceleyelim isterseniz; 

  Bu şekilde kocaman pofidik pofidik kocaman bi fırça o kadar seviyorum ki böyle kocaman olmasına bakmayın daha önce allığı bu kadar doğal güzel uygulayan bi fırça görmedim. Ben bu fırçaya niyeyse hiç sıcak bakmıyordum ama çok da merak ediyordum Sevgili Merve(Makyaj Tavsiyem)'in bi yorumu üstüne almıştım alış o alış fırçalarım kaybolduğunda aradığım ilk fırçamdı öyle diyim sizlere.
Ben bunu Kozmela.com dan  25 liraya aldım şu an bu marka indirimde şansıma iyi denk geldi.
                      Sigma e35:

Bu fırça Sigma'nın en ünlü karıştırma fırçalarından biri e40 la hemen hemen aynı diyebilirim sadece bence bunun görünütüsü bence daha şık niyeyse beyaz kıllı fırçaları ayrı bir seviyorum:)
Şu anda Sigma fırçalar da indirimde bu da işime geldi açıkçası.
O kadar sevdim ki uygulamasını sürekli bunu kullanıyorum bu ara(hoş makyaj yapmıyorum ama yaptığımda mulaka kullanıyorum)

Farları o kadar güzel karıştırıyor ki geçişleri harika yapıyor kılları yumuşacık uygulama yaparken hiç bi sertlik hissetmiyorsunuz.

Kısacası benim favori karıştırma fırçam oldu hatta belki sonra bitane daha yedeklerim diye düşünüyorum ama aynısından da almayabilirim. Bunu indirimle 54 liraya aldım.
Bana sorarsanız düşünmeden alın derim kesinlikle muadilleri var bi fırçaya bu kadar vermem derseniz de oldukça işlevsel muadilleri de tabi ki var dediğim gibi real techniques mesela o da çok güzeldi.
    Benim bu ürünler hakkında yorumum bu şekildeydi siz daha önce bu fırçalardan kullandınız mı ya da bana önerebileceğiniz başka fırçalar var mı varsa yorumlarınızı çok büyük bi merakla bekliyorum:)
Bana drnckr08@gmail.com' dan ulaşabilirsiniz.
     Hepinizi kocaman öpüyorum kocaman sevgiler!!

13 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım, real technigues allık fırçası bir sonraki almak istediğim fırçası markanın, çok seviyorum çünkü fırçaların yapılarını :) Sigmanın bu karıştırma fırçasınıda merak ediyorum epeydir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim benim:)) aa yapilarini cok seviyorsan soyle diyim yapisi hepsinden cok daha yumusak daha farkli diyorum ya ben onyariliydim ama en sevdigim fircam diyebilirim yani:) sigmaya da gelicek olursak kesinlikle oneririm indirimde zaten su anda da ben cok basarili buldum:)

      Sil
  2. güzel günlerde kullan güzellik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canıım :))

      Sil
  3. canımmmmmmmmm benim kargom geldi senin geldimi birazdan güzel bir post hazırlayıp yayınlıcam=) bu ara da temanda değişmiş bize de yardımcı olacak yok mu yahu=) amele gibi temam=)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caniim yok gelmedi malesef benim daha :) aaa hemen bakayim o zaman postuna :) valla ne sen sor ne en soyliyim kac saat ugrastim dun gece tek basima Hulya da yok ortalarda bi suredir ona da soramadim kendimi yansitan bisey cikarmaya calistim ortaya insallah begenmissindir:) valla senin teman benimkine on basar muzikli falan seninkinin acilisi ben napayim ben hicbisey bilmiyorum blog duzenleme hakkinda :)

      Sil
    2. he beğendim tabi ben başkasının yaptığını kullanıyorum bana özel bişey olmasını istiyorum bende...sen en azından bişeyler yapabiliyosun ben sana mail atarım nasıl müzikli yapcagına dair basit habire değiştiriyorum şimdi cnm bnm aklına takılan bişe olursa yaz bana yani belki bana da tema yapan biri çıkar birgün belkimmm...

      Sil
    3. Sana ozel olmasini istersen senin isteklerin dogrultusunda olmasi gerekir canim blogunun ne ustune olduguyla dogru orantili daha raht biseyler bulabilirsin ben de en fazla bu kendime yaptigim kadar yapabiliyorum :)

      Sil
  4. Allık fırçasını çok beğeniyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de çok beğeniyorum :)

      Sil
  5. Sigma karıştırma fırçasını çok merak ediyorum detaylı yorumlarını bekliyorum canım, güle güle kullan aldıklarının hepsini ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok güzel bi fırça canım ben çok sevdim cidden tabi ki senin için en kısa zamanda detaylı incelemesini yapıcam! :) Çok teşekkür ediyorum!

      Sil
  6. Çok güzel yorumlamışsınız :)

    YanıtlaSil