12 Nisan 2015 Pazar

Dev Bitenler!

Merhaba kızlar!!
  Bugün bitenler poşetimin dolup taştığını görünce artık yazı zamanı geldi dedim her ne kadar öksürüp burun çekiyor da olsam sizlere bu yazıyı yazmayı borç bilirim! Şaka bi yana evet hastayım tüm kış hasta olmayan ben geçen gün üşüttüm diye hasta oldum malesef:(
    Genel bi görüntü atalım mı ne dersiniz bakalım neler bitirmişim? :)

Genel olarak ürünlerimin görüntüsü bu şekilde aralarında sadece 2 tane çöpe giden ürün var diğerlerinin hepsini bitirdim pek makyaj malzemesi bitiremesem de bakım ürünlerini genelde severek bitirebiliyorum. Çok makyaj yapmadığımdan makyaj malzemesi de malesef bitiremiyorum:( Ama azmettim bitiricem!
   Biraz ayrıntılı olarak bitirdiklerimi paylaşmak istiyorum böylece sizler de tüm ürün yorumlarını bi anda okuyup sıkılmazsınız parça parça yorumlamaya başlıyorum:)
Ağız bakım ürünü olarak bunları bitirdim.
Listerine Teeth&Gum: Yani tabi ki listerine kalitesi evet mükemmel ferahlık veriyor ama çok çok acı! Bu yüzden pek Listerine kullanamıyorum içindeki alkol çok çok yoğun geliyor ağzı bundan sonra durulamamak mümkün değil sanki nefesimi alırken alkol buram buram geliyor ben de bundan rahatsız olduğum için muadil ürünlere yöneldim malesef.Ama bunu 0 su çok başarılı gerçekten. Fiyatına gelicek olursak 13 liraya almıştım Eczanemizde.com dan sanırım :)
Splat White Plus:Sevgili Merve'nin çekilişinden kazandığım ürünlerden bitanesiydi çok severek kullandım içeriğinin bu kadar doğal olması beni çok rahatlattı ama düzenli kullanımdaki beyazlık vaadi maalesef hiç bir etkisi olmadı ama verdiği ferahlık temizlik hissi gayet güzeldi.Zaten yeşil şeridini görüyorsunuz piyasadaki diş macunlarında yeşili bulmak neredeyse imkansız bu ne kadar doğal ya da ne kadar kimyasal olduuğunu gösteriyor.Fiyatı 22-23 civarında olması lazım.
Watsons Fresh Mouth:Bu da yine bi çekilişden geldi sevgili Zeynep'in çekilişinden gelmişti çok severek kullandım bitti:) Fiyatı 3.50 tl.
İlk önce pamuklardan bahsetmek istiyorum Benri her zamanki favorim ama Watsons'ın bu pamukları da gayet güzeldi dikişliydi ikisi de tekrar alınabilir. Fiyatlarını hatırlamıyorum ama her ikisi de en fazla 4'er liradır.
Essence Siyah Nokta Bantları:Bu ürünü gratis kart puanlarımdan kalanı tamamlamak için almıştım ama çok çok sevdim gerçekten işe yarıyor sanırım fiyatı 5 lira.
Perfect Purity Natural Banyo Köpüğü: Japon Kiraz Çiçeği kokulu bi ürün cidden harika bir kokusu var Gratislerde bulabilirsiniz öğrenci evinde küvet ne arar demeyin duş jeli olarak bile güzel ama köpürmesi de çok çok iyi fiyatı 7.50 lira.
Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu:Sanırım yorum yapmama gerek yok muhteşem ürün der geçerim vazgeçilmez favorimdir kendisi.Göz makyajımı çift fazlı bi temizleyiciyle temizledikten sonra tüm yüzümü bidaha bununla geçiyorum sonuç harika! Fiyatı çok değişken 10 liraya da alabiliyorsunuz 13e de 18 e de nasıl bulursanız indirimde stoklayın bence:)
Dove Saç Dökülmesine Karşı Şampuan: Güzeldi hoştu saç dökülmesine hiç bi etkisi yoktu sadece kokusu çok güzeldi sıradan bir şampuandı fiyatı 5 ya da 7 lira civarı sanırım.
Fa Cream&Oil Cocoa Butter&Oil Duş Jeli:Bu ürün daha yazın ben Bursadayken bitti hatta ben değil abim kullandı sanırım çok komik bi fiyata almıştım Watonstan 2.50 liraya düşmüştü hay aklıma diyorum özellikle bittikten sonra kokusu daha bi hoş gelmeye başladı sanki parfüme dönüşmüş gibi çook güzeldi bulduğunuz yerde indirimdeyse kapın bence.
Duru Parfume Güllü Duş Jeli:Yine yazın kullanıp bitirdiğim bi ürün getirmeyi bitenlerime koymayı hep unuttum 5 liraya almıştım marketten kokusu da çok güzeldi öyle gül gül kokmuyordu değişik hoş bi kokusu vardı.Ama dediği gibi duştan sonra tenimde her hangi bi kokusu kalmamıştı.
Neutrogena Daily(Günlük)Peeling Jel: Çok çok seviyorum gerçekten yüzümü yıkadıktan sonra anında nemlendirme ihtiyacı hissetmediğim tek yüz temizleme jeli sanırım hem de peelingli olmasına rağmen ve evet gerçekten her gün kullanılabilir bi peeling jel indirimde 7 liraya aldım.Ama dediği gibi siyah nokta önleme olayı yok.

Eveeeeet gelelim benim klasik bitenlerime:D Tabi ki ıslak mendiller ve kuru mendiller.
Kuru ve küçük ıslak mendiller konusunda Watsonsu çok seviyorum gerçekten hep çantamda bulunurlar.
Kipanın ıslak mendillerinden zaten çok çok memnunum biliyorsunuzdur.
Uni intim mendilinin sevmediğim tek yani kokusuydu kofre olarak jeliyle beraber 10 lira gibi komik bi fiyata almıştım T-shop tan ki sadece mendilin fiyatı 13 liraydı başka biyerde gördüğümde.
Eveet bunlar da makyaj ve günlük kullanımda bitirdiklerimden.
İlk önce testerlardan bahsediyim iki tane Nuxe testerı bitirdim biri nuxe'ün maskesi yani bilemedim kil maskesi gibi bişey olmasına rağmen derinlemesine bakım maskesi diye geçiyor yüzüm ürünü emdi falan filan böyle değişik şeyler oldu.
Nuxe'ün kuru yağıysa vücudum hariç hiç bi yerde kullanmam saçlarıma sürdüm hiç yani saçımda açma yumuşama hiçbir şey yapmayınca elseve'i boca ettim ertesi sabah uyandığımda saçlarımda yağ tabakası duruyordu şok geçirdim! Vücuduma da kullanmam neden derseniz bebek yağlarının suyu mu çıktı da Nuxe' e gidip 60-70 lira gibi bi fiyat ödeyeyim?
Note Full Coverage Concealer:Allahım allahım hayatımın kapatıcısı der susarım.Makyaj malzemelerim kaybolduğunda ilk bunu almaya gittim Boyner'e sonuç?Hüsran! 1 numarası kalmamıştı 2 si de yoktu alamadım malesef elim hep arıyor hala kendisini ama elimdekileri bitirmeyi bekliyorum:( Ayrıntılı yorumumu merak ediyorsanız şurdan okuyabilirsiniz.
Dermokil El Kremi:Yıllar önce annem almıştı biraz kullandım devamını kullanamadım fark ettim ki ben böyle evde kavanozdan krem kullanmayı hiç sevmiyorum maesef çöpe gidiyor 5 liraydı o zaman sanırım.
Isana Orange&Mango Sıvı Sabun:Açık ara kullandığım en iyi sabun ölüyorum kendisine çok çok çok çok ve çok güzel bi kokusu var temizlemesi her sıvı sabun gibi ama o koku beni benden alıyor fiyatını hatırlamıyorum ama uygun fiyatlıydı Rossmanlardan satın alabilirsiniz.

    Duru yeşil çaylı kolonyayı çok severek kullandım 8 lira olması lazım Glade'in bu kutuda olan kokularından aldım evi kokutmuyor ama çalışma masanıza koyabilirsiniz.
Avon Pur Balanca Parfüm: Nefret ediyorum o derece kötü bi koku olamaz ya yıllar önce severdim kullanırdım ama bitmedi yıllardır elimde diye mi kokusunu duydukça midem bulanmaya başladı odaya sıkıp odadan kaçtım anca öyle bitti.Fiyatını bilmiyorum zaten.
    Isıtıcı bantlarsa her ay kullandıklarımdan bunu bimden almıştım ama genelde Watsonsu tercih ediyorum.
                          Eveeeet benim bitenlerim bu kadardı ne düşünüyorsunuz merak ettiğiniz ürünler var mı içinde:)
 Hepinizi kocamaaaaaan öpüyorum!

10 yorum:

  1. Kocaa bir MAŞALLAH:)) gelsin yeniler !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah ben bitirince boyle bol bitirip paylasiyorum canim umarim sıkmıyorumdur:) aayy ayy elimde o kadar ürün var ki görmemiş gibi stoklamışım her şeyden malesef o yüzden uzun süre alışveriş yok bana :(

      Sil
  2. Yazması en sıkıcı ama okuması en keyifli yazılar bu bitenler. Gelsin yeniler bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama ben de en çok bu yazıları okumayı sevdiğimden böyle çok fazla ürün birikince yazıyorum umarım sıkılmıyorsunuzdur çokça ürün deneyip çokça bilgi vermiş oluyorum :)

      Sil
  3. Öncelikle geçmiş olsun canım ne çok şey bitmiş öyle maşallah :D Benimkilerde bitmeye başladı gelsin alışveriş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Bitti valla ya ben çok olmadan paylaşmıyorum zaten ayyy yüzüme gözüme dursun elimdekiler o kadar stok yapmışım ki bitmiyor arkadaş! :D Alışveriş yaparsam tekrar elimdekileri bitirememiş gibi hissedicem zaten bitirmem gereken çok ürün var köşeye attığım malesef onları kullanıcam sanırım:(

      Sil
    2. Kullan boşa gitmesin yorumlarını da bizimle paylaş yazılarını okurken zevk alıyorum :)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim canıım böyle düşünmen beni çok mutlu etti:)

      Sil
  4. Tatlım benim çok geçmiş olsun :) Ne çok ürün bitirmişsin maşallah gelsin yeniler :) Ben de ne zamandır biriktiriyorum önümüzdeki günlerde yazacağım bir bitenle yazısı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Evet evet bitiriyim elimdekileri büyük zevkle çıkıcam alışverişe:) Merakla bekliyorum yazını bakalım sen neler bitirmişsin:)

      Sil