9 Nisan 2015 Perşembe

Aliexpress Alışverişim Sonunda Geldi!! İnceleme ve Yorumlarım

Merhaba kızlar çok uzun bi aranın ardından tekrar birlikteyiz bildiğiniz gibi sınav haftamdı sağ sağlim atlattım bu arada sağlık sorunlarım sürekli devam eden baş ağrılarımla biraz boğuştuktan sonra tekrar birlikteyiz!
   Çook uzun zamandır beklediğim alışverişimi sizlerle paylaşıyorum bugün:) Daha şubat sonuna doğru hatta şubat ortası vermiştim bu siparişi ancak çindeki bi bayram dolayısıyla (15 gün tatilleri varmış o nası bi tatilse?!) siparişlerimi yollayamamışlardı neyse sonra kargolandı ama o kadar uzun zamandır bekliyordum ki bikaç gün öncesinde de süreleri dolmuştu ve kargoda Çinden hiç çıkmadığı görünüyordu ben de siteyle mailleşip para iadesi istedim gelmediğini belirttim ve bu sabah kargom geldi umutsuzluk sonrası bi anda gelen süpriz! Oldukça şaşırdım ama çok sevindim:)


Böyle iki paketin içinde geldi bu iki ayrı satıcıdan almış olduğum siparişler. Aslında bi de telefon kabı siparişim olmuştu ancak kendisi gelmedi belki o da kısa zaman içinde gelir.
Aldıklarımın genel görünümü bu şekilde 9 adet fırçayı set olarak aldım 9,88 dolara aldım yani 9 fırça için çok çok uygun bi fiyat gibi geldi bi de çok Aliexpress siparişi okuyordum ya da videosu izliyordum herkes fırça siparişi veriyordu ben de elimde temiz fırça bulunsun diye uygun fiyatlı oldukları için aldım.
  İlk önce fırçalardan başlayalım isterseniz;
Bunlar yüz fırçaları soldan 1. fırça sigma f80 e benziyor fotoğrafladıktan sonra hemen denedim gerçekten performansını çok çok sevdim yüzüme çok homojen bi şekilde fondöteni dağıttı.
Yüzümün yarısına 1. fırçayla yarısına da 3.fırçayla fondöteni yaydım 3.fırça biraz kaybolan expert face'ime benziyor oldukça özledim o fırçamı:( Sadece 3. fırça bana çok çok yumuşak geldi tabi ki ilk fırça da sert fırçayla daha doğrusu çok tok bi fırçayla uygulama yapmaya alıştığım için bunlar çok yumuşak geldiler ama fondötenleri yaymaları harika gerçekten çok beğendim.
2. Fırçaya gelicek olursak Tapered dediğimiz kabuki bi fırça.Kontürü bununla uyguladım çok sevdim göz altına pudra için de çok uygun tam oturuyor.
Bunlar da göz fırçaları yani sanki hepsi aynı işlevi görüyormuş gibi geldi:D Kalem fırça fazla büyük bence yani kalem fırça işlevinde kullanmak için yine göz kapaklarında kullanılabilir ama alt kirpik dibi için uygun olduğunu düşünmüyorum.
Ayrıca ilk ya da sonuncu fırçayla uygulama yaptım da Sigma e35'imle karşılaştırdım bildiğiniz neredeyse uygulaması aynı tabi ki fırça kıllarının kalitesi çok farklı biri gerçek saç gibi biri sanki yapay Barbie saçı gibi:D Kıl farkı dışında oldukça kaliteli buldum fırçaları zaten bu fiyatla Sigma'yla bire bir demek katliam olur sanırım! :)
Bu da fırçalarımın genel görünümü yine bi oranısızlık var sanki insan düz dizer dimi:D
Aldığım tek makyaj ürünü bu sadece performansını görmek için satın aldım tabi ki gerçek Benefit değil aynı zamanda da Çin'den herhangi bi makyaj malzemesi far allık vs. almaktan yana asla değilim zira yüzüme zararlı şeyler kullanmak istemem sadece denemek istedim aldığım ve alacağım son makyaj ürünü de budur zaten:)

Gördüğünüz gibi iki görselde rengi çok çok farklı gün ışığı bugün çok yetersiz hava kapalı malesef ilkinde allık gibi durmuş ikincisinde Arap fondöteni gibi durmuş:D Ama şimdi gerçek rengini elimin üstünde göreceksiniz:)
Gördüğünüz gibi ben bu şekilde çok hafif aldım elime çok hoş sütlü kahve gibi içinde turunculuk barındırmaya bi kahve uyguladığımda da oldukça sevdim hoş ben bronzer uygulamam pek üşenirim ama yüzüme renk katmak adına hoş bi renk.Fiyatı da 3.83 dolardı.

Bir de böyle şerit şeklindeki tırnak stickerlarından satın aldım ojelerime renk katmak adına.Çok fazla ürün var paketlerde bir sürü paketle geldi hepsine 2.83 dolar ödedim.

    Evet kızlar benim alışverişim bu şekildeydi siz hangilerini beğendiniz?Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim hepinizi kocaman öpüyorum!

Bana drnckr08@gmail.com dan ulaşabilirsiniz:)

43 yorum:

  1. Ara bittiğine göre artık hoşgeldin canım :) Güzel günlerde kullan canım hepsini, benimde ebaydan aldığım çokta başarılı bulduğum bir fırça setim var, yıka yıka hiç birşey olmuyor bunlarda öyledir sanıyorum ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım:) Çook teşekkür ederim aa çok sevindim umarım bunlar da öyledir ben çok severek aldım ilk izlenimim de çok güzeldi bakalım devamında neler düşünücem:)

      Sil
  2. Ne kadar guzeller ben hepsini begendim

    YanıtlaSil
  3. Ben de Aliexpressten alışveriş yapmak istiyorum siteye giriyorum bişeyler beğeniyorum sonra vazgeçip kapatıyorum. Çoğu kişi ürünler resimdeki gibi gelmiyor diyor ondan baya korkuyorum. Güle güle kullan canım yeni cicilerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim:) aslinda ben de ondan endiseleniyordum canim ama ozellikle hani gorundugu gibi gelmeme sansi olan seyleri secmedim cok fazla videoda gordum cunku aliexpressten alinmis firca hi biraz daha tok bekliyordum o ayri ama beklentimi oldukca karsiladi benim sadece malesef ben cok fazla bekledim:)

      Sil
    2. Merhaba canım bende sürekli giriyorum beğeniyorum ve emin olamadığım için vazgeçiyorum. Aslında siteyi çok duydum arkadaşlarım birkaç kez alışveriş yaptılar ama yine de bir endişe var işte ama senin yazından sonra denemeyi düşünüyorum desem yeridir :) peki kaç günde geçti eline?

      Sil
    3. Merhaba canıım:) Bence mutlaka denemelisin geliş süresini çok sorun etmiyorsan ya şöyle söyliyim benim elime çok geç geçti 1.5 ay gibi bi sürede iki haftada eline ulaşanlar var 1 ayı bulmayanlar var benim şanssızlığım bayram tatillerine denk getirmişim alışverişi o yüzden gelmedi yani geç geldi:( Ama acil ihtiyacın olan bir şey değilse mesela fırça gibi ya da makyaj organizeri sipariş edebilirsin gönül rahatlığıyla para yatırma garantisi de var çünkü ben o yüzden rahat alışveriş yapmıştım umarım açıklayabilmişimdir:)

      Sil
    4. Cok iyi acikladin canim tesekkur ederim bu bana bi gaz oldu sanki :D birazdan bakicam :)

      Sil
    5. Çok sevindim o zaman canım:) Ben de bakıcam sanırım:D

      Sil
  4. Güle güle kullan tatlım :) Bende çok bakıyorum ali ye :) ama almaktan korkuyorum geç gelmesi sıkıntı ya yazlık bişi istiyorsun yaz sonuna anca geliyo falan:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim:) Malesef öyle ya ben de o yüzden hani acil ihtiyacım olmayan şeyler aldım ki bekle bekle ömrüm gitmesin diye:D

      Sil
  5. fırçaların pembesi var bende de, harikalar =) umarım sende severek kullanırsın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onlar da çok hoştu ben klasik siyah olsun istedim ama bidaha ordan fırça alırsam pembe ya da beyaz alırım çok teşekkür ederim hepsini şimdiden çok sevdim! :)

      Sil
  6. Canım güle güle kullan harika görünüyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canıım :)

      Sil
  7. Çok güzeller, güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  8. Bizde sipariş verdik ama hala gelmedi, maillere de cevap gelmiyo bilmiyoruz ne yapıcağımızı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah allah ben gece 1 gibi öylesine uyanık olduğum için aklıma gelip mail atmıştım ertesi sabah ben hala uyuyorken maile cevap vermişler hem satıcılar hem sitenin kendisi çok ilgililer aslında üzüldüm böyle bi sorun yaşamana:(

      Sil
    2. Aynı dertten müzdarip olmuşuz ben artık kandırıldığımı düşünüyorum beklemeyi çoktan bıraktım. neyseki fazla bi kaybım olmadı ona şükrediyorum. Sonra biraz araştırdığımda bu tür sitelerde çok dolandırıcı oluyormuş dikkat etmek lazım

      Sil
    3. maillere cevap geldi, gelmiş :) pazartesi alıyoruz inşallah :)

      Sil
    4. Çok sevindim canım muhakkak ilgilenirler zaten ilgilenmemek ne demek ki fazlasıyla ilgilenmeliler hem de özellikle yurtdışı gönderimlerinde:)

      Sil
    5. Aaa öyle mi ama ben %90 ın altındaki satıcılardan hiç alışveriş yapmadım bi de orda söyledikleri gün içinde ulaşmazsa para iade garantisi veriyorlar zaten ve bugüne kadar herkese yatırmışlar diye okudum ben

      Sil
  9. Ay çok güzeller ya güle güle kullan canimm, ben o kadar fazla beklemeye tahammül edemediğim için sipariş vermiyorum ama sizin bu güzel aldiklarinizi göre göre tutamayacağım kendimi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok tahammül edemediğimden hemen ihtiyacım olmayan şeyleri sipariş veriyorum canım ama fırçalar makyaj malzemelerimin kaybolması üzerine çok iyi geldi gerçekten:)

      Sil
  10. hepsi çok güzel canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. güle güle kullan tatlım :) göz fırçalarının boyutu büyük mü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi sigma e35'im kadar ince degiller ama en az onun kadar iyi is cikariyorlar :) Tesekkur ederim:)

      Sil
  12. yani çok kalın gibi geldi bana

    YanıtlaSil
  13. yani çok kalın gibi geldi bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani ama yine de cok kullanisli hepsi tabi simdi cok daha guzelleri bu fiyata alinabiliyor :)

      Sil
  14. küçük fırçalarda yüz fırçasıymış. Kontür için kullanılıyor burun kenarları vs. Aynı fircalari bh kozmetikten 130 liraya aldim aliexpress urunlerine kendi amblemlerini koyuyorlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin ya :( kontur icin dedigin gibi kullanilabilir ama aydinlatici bolgesel kucuk yerlere pudra uygulamada ben cok seviyorum karistirma isinde de cok basarililar ama sen cok cok pahaliya almissin gercekten neyse saglik olsun bidahakine dikkat etmis olursun:)

      Sil
  15. Hangi saticidan aldın söylermisin canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fircalari mi soruyorsun canim fircalari MVP isimli bir saticidan almistim ama simdi aynilarino satmiyor malesef cok daha guzelleri cikti ayni fiyata onlara bakmani oneririm:)

      Sil
  16. Hangi saticidan aldın söylermisin canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fircalari MVP isimli bir saticidan almistim:)

      Sil
  17. Merhabalar,

    size danışmak isterim. Ben de bir kozmetik meraklısıyım ve çok alışveriş yapıyorum. Bugün aliekspressteki kozmetik ve maskeleri inceledim. Almak istedim ama cesaret edemedim. Bir sorun olur mu diye düşündüm. Nedir bu işin püf noktası. Kredi kartı ile alabiliyor muyuz? Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar maskeler hakkinda malesef bir sey diyemiyorum ben acikcasi cilt bakim urunlerine guvenemedigimden hic maske krem tarzi urynler satin almadim ama olumsuz yorum yapmam da dogru olmaz dedigim gibi bilmiyorum cunku. Tabi ki kredi karti ile satin alabiliyorsunuz orada gosterilen surede elinize ulasmazsa tartisma acip bir sure sonra paranizi da geri alabiliyorsunuz ben tesekkur ederim:)

      Sil