1 Mart 2015 Pazar

Yeni Blog Tasarımım!

Merhaba kızlar!!
   Gördüğünüz gibi sitem her zamankinden birazcık daha farklı.Sevgili Kırmızı Rugan Ayakkabılarım (Hilal)'le konuşuyorduk bi anda sana bi hediyem var deyince acaba nedir nedir dedim. Benim için,benim blogum için resmen kapak fotoğrafı yapmış bu nası bi incelik nazikliktir o kadar mutlu oldum ki anlatamam.Sadece bununla kalsa iyi ben meğer blogla ilgili hiçbir şey bilmiyormuşum Hilalcim tek tek yaptırtı her şeyi bana uğraştı benimle vaktini ayırdı çok çok mutlu oldum benim için çok büyük bi incelikti her şeyini o ayarladı.
           Tabi ben bunları yaparken zorlanmadım mı delice zorlandım!Köfte dışardan gelmişti sadece patilerini temizlemiştim çamuru seven domuzcuklar gibi nerelerde yuvarlanmışsa ağzı burnu kapkaraydı benim ak pak yavrum zeytin gibi bişey olmuştu biz Hilal'le uğraşırken onu salonda tutmadığım için hep ağladı sürekli ağladı göremeyince hep böyle huysuzlanır kıyamadım içeri aldım bu sefer elimi kolumu yalamaya tuşlara basmaya başladı:D yine dışarı attım yine ağladı derken işi halletmiştik.Ama çok büyük zorluklar yaşadım:D Buna rağmen Hilal her şeyle uğraştı!
     
     Bir kez daha sevgili Hilal'e çok çok teşekkür ediyorum kocaman kocaman öpüyorum!

28 yorum:

  1. Canım çok güzel olmuş hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Kapak resmin cok guzel olmus canm cok begendm cok iddiali ;) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen Hilal'in iddiasi canim o yapmis her seyini cok tesekkur ederim :)

      Sil
  3. Hahahah yavrum benim ben anlatırken nelerle uğraştın sen öyle :D Rica ederim canım bunun için ayrı post yapman da senin inceliğin :) Beğenmene çok sevindim köftenin patilerinden senin yanacıklarından öpüyorum :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azcik ugrastirdi tosuncuk ama olsun :D ne demek tabi ki bu kadar mutlu oldugum biseyi yapmayip neyi yazicam gercekten cok buyuk incelikti yaptigin kocaman kocaman optum seni caniiim:))

      Sil
  4. Canım benim yeni tasarımın da çok güzel olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim beniiiim cekilisime bekliyorum bu arada seni de :)

      Sil
  5. çok güzel olmuş tatlım, güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  6. yeni tasarımını güle güle kullan takipteyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ediyorum hem takip hem de guzel torumun icin:)

      Sil
  7. Ne kadar güzel ...=( Böyle düşünceli insanların olması ...Benim için de biri yaparmı ki birgün =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canim bu blogu acmamin en guzel yani da bu kadar guzel arkadasliklar ediem oldu cok sansli hissediyorum bunun icin:)

      Sil
    2. takibe almamışsın bni güstüümmm=(

      Sil
    3. canım seni hiç takibe almaz mıyım ben izleyiciler butonu bulamadım sitende hatta yorum olarak yazdım koy ki hemen takibe alayım diye olur mu öyle şey:)

      Sil
    4. hehhehe=)) şaka yaptımmm

      Sil
  8. yenı tasarımın cok guzel olmus canım benım gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim çok teşekkür ederim güzel yorumun için:)

      Sil
  9. güle güle kullan :) tam bahari getirdin cok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama Hilal ne kadar da zevkli tam benlik baharlık bi tasarım yaptı hemen çok teşekkür ederim güzel yorumun için:)

      Sil
  10. Derincim blogunu cok uzun zamandir takip ediyorum yeni tasarimin kesinlikle tam sana gore olmus bahar temasini sana cok yakistirdim cok guzel olmus canim opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Elifciiim kocaman optum seni!

      Sil
  11. Derincim zaten blogunun ilk tasarimini da begenmistim ama bu sana cok yakisan bir tasarim olmus cok begendim tamamen seni yansitiyo gule gule kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canııım beğenmene çok sevindim zaten ilk sana mesaj atmıştım bak bakalım beğenicek misin diye çok sevindim böyle düşünmene:)

      Sil
  12. Çok çok çok güzel olmuş canım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canıım :)

      Sil
  13. :) hayırlı uğurlu olsun diyelim o zaman güzel paylaşımlarda yorumlaşmak dileğiyle..
    Sevgilerimle
    yesilrimel.blogspot.com

    YanıtlaSil