2 Mart 2015 Pazartesi

Wellnes Beauty Vücut Peelingi

Merhaba hanımlar!Bugün size çok çok sevmiş olduğum vücut peelingimi tanıtıcam.Umarım sizler için faydalı olur zira ben bayıldım!
Görüntüsü bu şekilde zaten itiraf etmek gerekirse ben görüntüsüne aldanıp aldım desem yalan olmaz(ıhımmm sanki ben kozmetik diyetinde miydim?).



Sanırım bu neydi falan derken bi baktım peeling ben de baktım vücuduma peeling yapmıyorum fırsat bu fırsat alayım dedim hangi ruh haliyle bunu aldım bilmiyorum mangolusu vardı ki artık bildiğinizi düşünüyorum turuncu, meyveli, kokulu her şeyin aşığıyımdır ben! Sanırım bunu vücudumu daha iyi nemlendirir mantığıyla aldım ama diğerinin üstünde de yağ vardı zaten görselde de görüyorsunuz yağlı bi peeling bendeki shea ve badem yağlı olanı var, kokusu çok çok güzel vanilyamsı bi değişik kokuyordu ama ben illa bişey yapıcam ya içine vanilyalı ve limonlu olmak üzere iki pasta aroması koydum:D Ve çoook da güzel oldu düşünsenize iki sevdiğiniz koku vanilyası daha baskın tabi ki zaten vanilya başlı başına baskın ve iddialı bi koku sevdiğiniz diğer kokuyu da alabiliyorsunuz.Neyse  işte kendimi kimya deneyi yapıyo gibi sanma çalışmalardan sonra:D Ki abim makyaj fırçalarımı yıkadığımda da labaratuvar yaptın tuvaleti kimbilir neler yapıyon orda deneyler falan yapıyon sen kesin falan derdi yazın sürekli:D
        İçeriğini ve yapısını görmek isteyenlere;
Ben bu şekilde yağlı olmasını çok sevdim peeling genelde cildi kurutur ama bu hem ölü deriyi atıyor hem de bide üstüne vücudunuzu yumuşacık yapıyor bunu çok fazla kötüleyen blogger arkadaş olmuş ama neyini kötülediler anlamadım yani vücudunun yumuşacık ve nemli olmasını kim sevmez ki?
     Ancak yağlı bi yapısı olduğundan banyoya götürürken (şahsen ben bu güzelliği banyoda tutamıyorum salona dekor falan diye bile koyarım:D) elinizde bunu karıştırabileceğiniz bişey de götürün homojen şekilde karıştırıp uygulayın ben o kadar memnun kaldım ki gerçekten çok sevdim.

Bu peeling Rossmanlarda satılıyor zaten nadiren uğradığım okuluma dersime geç kalmak pahasına aldığım bi üründü ve kaldım da ama yine olsa yine yaparım pişman değilim zaten hiç anlamadığım dersti:D
Ayrıca şunu da söylemem gerekirse bu ürün tamamen doğal hayvan testleri yapmayan bi marka hatta tamamen vegan ürün yazıyor.Vegan demişken hayvan testleri tam destek evet vejeteryanlık hiç anladığım bişey değil et yemezler peki ya veganlık eti bırak yumurta süt falan yiyip içmiyolar ''et yemeyen insan mı olur la'' diyen ben '' Ne yiyonuz bacım siz afedersiniz'' demek istiyorum:D Tabi ki şaka bi yana herkese saygım sonsuz ama bildiğiniz üzere bu tip insanlar çok genç ölüyorlar o yüzden üzülüyorum bu duruma açıkçası.
Hayvan testleri konusuna da Köfte'mi aldığımızdan beri ekstra bi dikkat eder oldum evet her ürünüm test yapmıyor diyemiyorum henüz ama dikkat etmeye başladım daha duyarlıyım zira Köfte'me işkence yapıldığını düşünüyorum da..Ümüklerini sıkarım çok net.!
         Sözün özü kızlar ben bu ürünü çoooook çok sevdim gerçekten nişanlım açıp açıp kokluyor çaktırmadan o bile sevmiş:D Rossman'dan 9 liraya aldım ben bunu normal fiyatı da 12 liraymış sanırım bence vücudumuzu şımartmak için çok da fazla bi miktar değil. Tekrar alır mıyım? Sizce? Sorulmaz bile bitsin mangolusunu alıcam sonra da kavanozlarına kahve peelingi yaparım ama sağım solum belli olmaz benim ala da bilirim:D
    Hepinizi kocaman öptüm,kocaman sevgiler!!

11 yorum:

  1. Fiyatı çok iyiymiş Derinciğim denenmeli sen beğendiysen!:)
    Sevgileeeeer;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama Zeynepcim ben de gorunce cok sasirdim hem ambalaji cok kaliteli hem gorunusu cok hos e icerigi duzgun islevini de nemlendirme bile ekleyerek yerine getiren bi urun icin harika bi fiyat bence! Coooook cok optum seni :)

      Sil
  2. Vücut peelingini denemek istiyordum , fiyatı bu kadar uygunsa bu ürünü deneyerek başlasam şahane olur:) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hem fiyati hem kalitesi hem de ambalaji cok cok guzel!

      Sil
  3. fiyatı cok uygun ayrıca tasarımına bayıldım boyle kavanozları cok sevıyorum ürün bittikten sonra da kullanıyorum bu peelingi kesin deneyecegım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka dene canim senden de yorumlari duymayi gercekten cok isterim cok memnun kaldim ben :)

      Sil
  4. çok güzel anlatmışşın canım insanın alası geliyor sanırım öğlen arasında rossman a doğru gidicem sayende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Tesekkur ederim canimguzel yorumun icin:) napiyim oyleyim ben begendigimi yukseltir over de overim tabi ki olmayan yanini soylemem begenmezsem de yerin dibine sokarim huyum kurusun :D

      Sil
  5. bende vücut peelingi denemeyi düşünüyordum ve çok iyi bi fikir oldu. Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim canim tam ihtiyacin olan anda yardimci olabildiysem mutlaka dene eminim seviceksin:)

      Sil