25 Mart 2015 Çarşamba

Son Zamanlardaki Alışverişlerim:Gratis Puan,Watsons,Hediyeler ve Koçtaş(BOL FOTOĞRAF İÇERİR!)

Merhabalar!! Alışveriş yapmiycam demiştim (kozmetik) ama ne yazık ki dayanamadım ben yine :(
Son zamanlarda aldıklarımı sizlerle paylaşmak istedim bi nevi ilk izlenim gibi de olucak alışveriş yazısını bi hayli geciktirdim çünkü sürekli alışveriş yazısı yayınlıyor gibi olmamak için niyeyse öyle hissediyorum fotoğraflayamadığım pek çok ürün var ama fotoğrafladıklarımla tam gaz devam! :)

   
0
Genel görüntüsü bu şekilde bunlar kozmetik olanlar isterseniz tek tek başlayalım biraz uzun bi yazı olucak şimdiden lütfen kusura bakmayın:(
(Ayrıca bu ürünlerin hepsini ama hepsini denedim ilk izlenim gibi olucak:D)
Gratis Perfect Purity Bahçe Naneli Ağız Çalkalama Suyu:Bu ürünü Gratis puanlarımla aldım şaka gibi ilk 25 liralık puanımı kullanmama rağmen nişanlımla gratise gittiğimizde( ilk puanları ev arkadaşımla harcamıştım) nişanlım galiba benim şansım, olmayacak güzel şeyler hep o yanımdayken oluyor bidaha 25 liralık gratis puan varmış kartımda:) Zaten bunu almak için girmiştim puan olduğunu bilmeden harcadım zannederek e durur muyum üstünü tamamladım tabi:) Neyse çok uzattım fiyatı 5 lira bahçe nanesi ne ola ki ya demedim değil ama gerçekten çok sevdim nişanlım listerine den şaşmasa da benim ağzımı çok yakıyor muhteşemliğine söz yok ama bana hafif ürün lazım anacım bunu çok sevdim!
Golden Rose Rich Color Oje 113:2 haftadır fellik fellik bu ojeyi arıyordum sonunda Beyhan'la Optimum'a gittiğimizde şak diye golden rose standının önüme çıkmasıyla kapmam bir oldu optimumu çok seviyorum resmen her şey içinde:) Neyse ben aşkla aldığım bu ojeyi pastel nude la aldattım çünkü soğuk alttonsuz bi gri değilmiş gibi geldi oysaki ne çok istemiştim onu.. Fiyatı 3,25.
Flormar Care4Lips Sweet Tangerine Lip Balm:Yazısını zaten yazmıştım şurdan okuyabilirsiniz.Aşkla tutkuyla kullanıyorum. Fiyatı 12.50 tl.
Flormar Care4Lips Caramel Lip Balm:Karamelliyi alıcam demiştim aldım ne istikrarlıyım arkadaş şu istikrarı derslerimde göstersem şimdiye ohooooo. :) çok severek kullanıyorum ama ne yalan söyliyim mandalinalının değerini anladım bunu alınca mandalinayı daha çok sevdim:)
Flormar CC Krem CC 03:Çok büyük beklentilerle aldım bu pembe olanını yani kapatıcıma baz olmaktan öte gidemedi tek başına morluk kapattığını görmedim sadece aydınlık görüntü isterseniz göz altına kullanabilirsiniz yüzüme asla kullanamıyorum japon balığına benziyorum turuncu turuncu bana hiç olmadı zaten ne beklediysem prenses gibi olucam göz altlarım çok güzel olcak diye düşündüm sanırım :D 
Wet'n Wild Bare It All-Chery Bomb:Bu güzeller de gratis puanıyla bana bedavaya geldi bare it all u ikinci gratis puanı alışverişimde yedekledim zira artık kendisi hayatımın ruju ah o ambalajları olmayaydı! Ama bu kadar muntazam rujlar o bare it all allahım aşk yaşıyorum rujla zombi gibi dolaşıyorum evde Walking Death karakteri gibi gezmeme rağmen bunu sürebiliyorum bunu yapabiliyorum o kadar sevdim:D Dışarda da makyajsız dolaşırım hiç umrumda olmaz ıyyy gözleri mormuş kızın dese bi kız gözlerimi belertip böyle bakarım yanlış anlamayın özgüvenden değil yani makyajsızlığı çok takmam ben:D Cherry Bomb'a geçicek olursak ah ben onu nerelerde aradım İzmir Bursa dar geldi gene bulamadım en son İzmirde Optimum'da buldum nasıl sevindim bi de puanlarla bedavaya geldi daha bi hoş oldum incelemesi gelicek:)
Wet'n Wild Walking On Eggshels:İndirimden 8 liraya almıştım detaylı incelemesi çok yakında gelicek ama bayıldım sürekli kullanığım paletim oldu:)
Flormar Mangolu El Kremi:Lip balmı alırken satıcı bayan indirimde almak ister misiniz 2.50 ye düşüyor dedi e iyi dedim ben de mango kokusunu da çok severim zaten dıştan koklayınca çok hoş ama ellerde çok güzel bi his bırakmasına rağmen kimyasal bi kokusu var cıks almam bidaha.
Watsons Nane ve Limon Aromalı Ağız Çalkalama Suyu:Bu ara ağız çalkalama sularına takmış durumdayım bunu da denemek istedim çok da sevdim böyle hafif bi limon tadı nanenin o ferahlığı büyüğünü bulsam kesin alırdım ama şuncacık şeye 3.50 çok fazla bence.

Watsons Saç Açma Fırçası: Watsonsda gezinirken öyle denk geldim Tangle Teezer muadili bi saç tarağı geçen Sephorada dolanırken Tangle Teezer alıcaktım ama o an 45 lira bi tarağa çok değil mi diye düşünüp vazgeçmiştim bunu görünce de muhakkak aynı değildir ama bi deniyim dedim iyi ki de almışım o kadar sevdim ki böyle saçları hiç mi hiç acıtmıyor bayıldım barbie bebek saçı tarar gibi tarıyor saçı:D Dalin şarkısı falan söylemek istiyorum saçımı bunla tararken çocuklar gibi şen oluyorum:D Tange teezer la bi karşılaştırma yapamıyorum şu an ama sanırım yakında onu da alacağım o zaman ayrıntılı bi karşılaştırmasını yaparım.Fiyatı 10 tl.
Meybelline Color Tattoo Permanent Taupe : Nasıl bu kadar güzel olabilir? İndirimsiz verdiğim paraya bile asla acımıyorum kaşlarım için aldım doğru duydunuz kaş için aldım çoğunuz göz için kullansa da kaşta kullanan da çok ve fara göre çok daha kalıcı siz de açık tenli açık saç rengine sahipseniz mutlaka bi kaşınızda deneyin aman çok çok az alın ya da elinize fazlasını alın yoksa küçük Emraha dönüşme riskiniz çok yüksek:D Gözde duruşu da muhteşem fiyatı 18 tl.

*Şimdi benim hayatımda sahip olduğum ilk saç aletine geçelim bu bi saç maşası nişanlım sevgililer gününde aldı o da girdik dolaşıyoruz ev arkadaşım sözlüsü nişanlım ve ben öyle ev arkadaşım bakarken ben de bunu gördüm bakışımdan anladı nişanlım ''ben bunu istiyom''diye parmağımla gösterdim ve benim oldu:D ilk maşa deneyimim için aşırı pahalı bişey olsun istemedim zaten bu yeterince özellikli seramik saçı kırmıyor falan filan bi de hayatımda ilk kez maşa yaptım ve maşalı saçlarım öyle sağlıklı parladı ki maşa becerdi tabi bunu artık o benim kıymetlimsss.
Maşa bu şekilde ben daha çok görüntüsüne vurulup aldım rengi sizce de çok şık değil mi?


Bu da geçen haftaki süprizim Esse'ye Espresso makinesi almak için girdik (Bu ara espresso latte art olayına takmış durumdayız gecenin 3'ünde süt köpürtmeye iniyoruz o derece)
Neyse biz dolaştıktan sonra hazır şekilde alıcaktık çok alışveriş yaptığımızdan ben aldıklarımızla kapıda beklemek zorunda kaldım o kocaman makinenin yanında bi de hediye paketi var ben yine otoparkta tavşan gibi zıplıyorum açmak için ne ki ne ki diye açtım baktım nasıl sevindim iki gün önce isteyip almamıştım sonra alırım diye içimi okumuş resmen sevdiceğim çok da tatlı baksanıza!

Bu da watsonsun el ısıtıcısı erkek arkadaşı falan Lol oynayan bilir delice bi el ısıtıcı aşkları var süpriz yapıp bundan daha güzel üstünde örgülü kumaşı falan olan bi ısıtıcı almıştım biz sürekli mikrodalgada  ısıttığımızdan bi süre sonra ben Bursadayken patlamış Watsonsta da bunu gördük böyle tatlı görünce aldım ama 2. kullanımda patladı ne yazık ki:( Bunları kullanırken lütfen çok dikkatli olun içindeki kimyasalı asla solumayın dikkat edin lütfen  fiyatı 7.50 tl.

Bunlar da yeni aldığım ojelerden bi kaçı ilki tam anlaşılmasa da çikolata renkli bi oje ama tırnağımda bir şey sıçramış gibi durdu tabiri caizse:D
Ama diğeri bu aralarlık şu anlık(yine kelime uyduruyorum sanırım:D)hayatımın ojesi oldu çok çok seviyorum.
İkisi de pastelin sözde görünümde çikolata renkli oje 3 küsür diğeri de 2 küsürdü.
Şu mumu görüyor musunuz aşık oldum ben Koçtaşda ev ihtiyaçları için dolaşıyorduk öyle bi gözüme çarptı çok beğendim meğersem led ışıklı mummuş yani gerçek mum değil pille çalışıyor mum israfını önlüyor söndürüp o kokuyu çekme derdi de yok çok çok sevdim ben yanarken de ışığı sabit değil dalgalı gibi böyle bildiğiniz gerçek mum gibi yani ben çok sevdim! Fiyatı 9.95 sanırım.
Bu da benim tatlı mı tatlı hediye kutum benim dediysem nişanlıma kavanoz bardaklardan almıştım ona mavi bana pembe onunkini de bu kutunun içine koydum(çaktırmayın kendime makyaj kutusu yapacağımı biliyordum:D) Hediye açıldı beğenildi kutu da Derin'in oldu:D
Benim son zamanlardaki alışverişlerim bu şekildeydi hepsini alırken çok eğlendim çok sevdim:) Sizler nasıl buldunuz?
Hepinizi kocamaaan öpüyorum sevgiyle kalın!
Bana drnckr08@gmail.com dan ulaşabilirsiniz!

16 yorum:

  1. Çok güzel ürünler almışsın cnm, güle güle kullan ;)
    Alışverişi seviyoruz maalesef :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim caniim malesef cok seviyoruz :( her ay boyle genel bakinca o kadar cok sey almisim ki eskiden ne masrafsizmisim diyorum kendi kendime malesef

      Sil
  2. Güle güle kullan maşallahh ne çok şey almışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim:) malesef biraz oyle oldu ama hep biluk porcuk alinmis seyler hicbirini bi anda almadim :)

      Sil
  3. güle güle kullan canım ayrıca maşanın görüntüsü gerçekten çok cezbedici sana epey hak verdım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama goruntusu cok cok guzel saci kirmiyor parlak saglikli gosteriyor daha ne olsun ben cok sevdim:) tesekkur ederim canim bu arada:))

      Sil
  4. Kutuya bayıldım ben de alayım ne aldıysan ve o mum ah o mum! Hepsini iyi günlerde kullan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutuyu ben de cok sevdim cok sirin duruyor fiyatini da yazmayo unutmusum 7 tlye almistim:) ayyyy evet o mumla ask yasiyorum cok guzel gercekten bi iki tane daha alicam sanirim:)

      Sil
  5. Derinnn! Bende de Pastel Nude serisinin caramel rengi vaaaaaar!:)
    Yine benzer seçimler şaşırdım mı? Tabii ki hayır!
    Kocaman öpüyorum Derinimi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki de hayiiiiir!:) evden Derin cikti desen gene sasirmam! Kocaman opuyorum Zeynepcigimiii:))

      Sil
  6. Güle güle kullan aldıklarını, Cherry Bomb tam bir bomba ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim:)) surumu cok zor ama sonuc muhtesem cidden :))

      Sil
  7. Bol resimli bir yazı miss :) Hepsini güzel günlerde kullan canım, nasıl keyifle aşkla aldığın ve kullanacağın belli :) Nişanlıymışsın bu arada onuda öğrenmiş oldum, bilmiyordum, mutluluklar dileklerimi sıkıştırıvereyim bir tarafa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iki guzel dilegin icin de cok cok tesekkur ediyorum caniim:) gercekten cok severek kullancagim urunler aldim:)kocaman optum!:)

      Sil
  8. It’s awesome! I like this post and your style of writing, thank you for sharing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    YanıtlaSil
  9. Tatlım benim güle güle kullan aldıklarını hepsi çok güzel , saç maşası almana da ayrı bir sevindim :))

    YanıtlaSil