28 Mart 2015 Cumartesi

Rimmel London Lasting Finish Concealer&Corrector Kapatıcı İlk İzlenim

Merhaba kızlar makyaj malzemelerimin kaybolmasıyla küçük bi moral alışverişi yaptım allahtan her şeyim vardı yedekde ki 0dan tüm malzemeleri almak zorunda kalmadım! Neyse bu bilgilendirmeden sonra ürünümüze geçebiliriz. Ayrıca şunu da belirtmek istiyorum hiçbir Türk bloggerda bu ürünün tanıtımını incelemesini görmedim muhtemelen Türkiye'ye yeni gelen bi ürün ben de ilk kez görüyorum zaten bugün ürünü alırken inceleme okuyacak halim de yoktu çok mutsuzdum öyle bodoslama hiç bilmeden aldım gitti!
Ürün bu şekilde kavanoz tarzında biliyorum bu tarz ürünleri pek hijyenik bulmuyorsunuz benim de çok bulduğum söylenemez ama kullanım kolaylığı sağlıyor ve ürün israfı olmuyor en azından.




Gramajı da oldukça fazla gördüğünüz gibi 6gram . Sarı alt tonlu olması da beni ekstra mutlu etti.
Bendeki en açık rengi 010 porcelain adının hakkını veren açıklıkta cidden diğer match perfection kapatıcısı gibi facia yaşamadım o göz altlarıma çok çok koyuydu en açık renge yakışır bi açıklığı yoktu çok saçma sapan bir üründü bu kadar nefret ediyorum diye cezalandırılıp makyaj malzemelerimi kaybettim sanırım:(

Rengini daha iyi anlayabilmeniz için elimin üstünde göstermek istedim.Aydınlatıcı özelliği çok çok yüksek.
Kapatıcılığı oldukça tatmin etti beni gerçekten sevdim ayrıca hafif de olsa nemli bi bitirişi var sanki eraste paste'e dupe(muadil) gibi geldi bana tabi ki eraste paste daha nemli bitirişe sahip daha güzel bi ürün ama aralarındaki fiyat farkı dağlar kadar bırakında diğeri daha iyi olsun.
Neyse ürün yorumlarıma gelicek olursak gerçekten nemli bi bitirişi var hatta arabada eve dönüyoruz Beyhan araba kullanıyor aldım adamın parmağını bak bak nemli dimi diyorum gözüme parmak basıp gözümün çıkma riskini göze aldım yani:D
Renk seçeneklerini ben oldukça beğendim epey rengi vardı gerçekten çok güzel bi ürün hemen sabitleniyor elimde denediğim renkleri parmağımla silerek yerinden kıpırdatamadım öyle söyliyim sizlere.
ilk izlenime göre oldukça kalıcı olduğunu düşünüyorum ben şimdilik ürünü parmaklarımla uygulamayı daha çok sevdim ama mağazada denediğimde hiç kuruluk belirtii olmamıştı eve gelince silip yeniden denedim hafiften kuru kuru bi görünüm oluşturdu sanki nemli bi ürün olmasına rağmen ya da ben düzgün uygulayamadım henüz bilmiyorum bi de süngerle denedim sünger epey ürünü aldı götürdü sanki çok hafif bi de parmağımla geçince cuk oldu kuruluk falan görmedim bu sefer deneye deneye en iyi yöntemi bulacağımı düşünüyorum likit kapatıcılarla zor da olsa anlaşmayı öğrenmiştim ki bunda öyle anlaşamama sorunum hiç olmadı hafif bi nemlendirmeyle çok çok daha iyi olacağını düşünüyorum ben bildiğiniz kupkuru göz altlarıma sürdüm nemlendirmeden nemlendirince bi sorunum kalacağını düşünmüyorum.
  Sözün özü önerir miyim? Kesinlikle! 15 ya da 16 lira gibi bi fiyatına göre çok çok iyi iş çıkarıyor bence muhakkak şans vermelisiniz:)
  Hepinizi kocaman öptüm hocçakalın!

13 yorum:

  1. Tam da concealer arayisindayken cok güzel bi yazi olmuş çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim faydali olabildiysem ne mutlu bana :) gercekten guzel bi kapatici ama :)

      Sil
  2. güzel olmuş bende ilk sende okudum fıstık hadi iyisin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheeh cunku ilk ben yazdiim:D saka bi yana cidden ilk ben yazmisim sanirim hic kimsede goremedim cunku :)

      Sil
  3. Evet tatlım yeni geldi bu ürün daha önce hiç görmemiştim Match Perfection kapatıcıyı çok çok seviyorum bir de bunu denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aralara sıkıştırmışlar zaten canım ben de zor gördüm match perfection u hiç hiç sevemedim rengi bana aşırı koyuydu aydımlatmayı bıral en açık rengi turunculuk yapıyordu V şeklinde uyguladığımda :( muhakkak bi bak bence bunu çok çok seveceksin:)

      Sil
  4. Ne tatlı anlatmışsın :) Yalnız benim bir şey dikkatimi çekti, ürünün üzerinde concealer - corrector yaziyor. Bir ürün hem concealer hem de corrector olabilir mi ben olamaz diye biliyorum, corrector ' un amacı koyu rengi silmek olduğu için içinde turunculuk ya da pembelik barındırması lazım bu resme bakılırsa concealer. Ben üzerindeki yazıya takıldım :D Kapatıcılar zaaf noktam, vampir gibi göz altlarım olduğu icin.. Bu kapatıcı karşıma çıktığında deneyeceğim mutlaka tavsiyelerin aklıma gelip :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum oncelikle guzel yorumun icin:) cok dogru bi noktaya deginmissin ordaki corrector kelimesini bence yuksek kapatici hatta o kadar yuksek ki corrector gibi gizliyor iste tarzinda kullanmislar sanirim:D asiri kalin bi yapisi yok ama kaliciligi gercekten yuksek hani corrector gibi kullanicam dersen renk secenegi gercekten fazla mesela ben bidahakine bi koyu tonunu alirim diye dusunuyorum corrector gibi kullanabilmek icin umarim aciklayici olabilmisimdir:)

      Sil
  5. eraste paste ne? erase paste olmasın o?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tasasi size dusmus anlasilan hizli hizli yazarken okudugum gibi yazmisim ben sorun etmedim size baya sorun olmus :D

      Sil