18 Mart 2015 Çarşamba

Pauline Extra Blond Doğal Saç Açıcı Sprey İncelemesi

Merhabalar! Bugün muhtemelen hepimizin çok sevdiği ya da çok seveceği bi ürünle karşınızdayım.
Hangimiz doğal açılmış saçları sevmeyiz ki?Kendi renginden bikaç ton daha açık saçlar hepimizin hoşuna gider bence. Ben de tam da bu ürünü tanıtıcam sizlere:)
Ürünümüz bu bir çoğunuz muhtemelen biliyorsunuz ben anca 2 ay önce falan keşfedebildim bu ürünü ve o kadar sevdim ki!
Bilmeyenleriniz varsa ben doğal saçlara sahibim bugüne kadar saçıma asla bi işlem uygulanmadı, Boya,balyaj,ombre aklınıza ne gelirse hiç bu tip şeyler yaptırmadım çünkü saçlarım doğuştan balyajlı gibiydi hatta ben küçükken anneme röfle mi yaptırdın kıza derlermiş annem köpürürmüş bu yaşta çocuğun saçına boya sürer miyim ben sence doğal saçı o diye.Küçükken oldukça sarışındım hatta
bkz bu biraz koyulaşmış hali;


Niye kocakafalı çıkmışım ki ya:( aslında normaldi valla normal bak:(
Saçlarım böyle gördüğünüz gibi hep koyulu açıklı oldu şu anda da güneş vurduğunda saçımın açık yerleri aynı bu tonda hala:)

Tabi gel zaman git zaman ben iyice büyüyünce yine saçlarımdaki sarılı kahveli durum devam etse de küçükkenki gibi açık kalmadı haliyle e herkes saç uçlarına ombre yaptırıyo boya yaptırıyo falan ben böyle öksüz öksüz bakıyorum arkadaşlarıma hı böyle diyorum diye zannetmeyin ki boyamama engel bi durum var saçımda falan şükür bi sorun yok şu an sadece doğal seviyorum ben çok çok hafif olmadığında makyajı bile yakıştırmam kendime he yapar mıyım çok da güzel yapabilirim o ayrı:D
Neyse hal bu olunca herkes boyatıyo ben inatla doğallığını bozmak istemiyorum (eğer beni tanıyorsanız 40 ımda da hala boyatmamış olucam görüceksiniz:) doğal yollarla bi ışıltı kazandırmak istedim saçıma. Bu ürünü internetten araştırdım tüm yorumları olumluydu ben de Gratisten 22 liraya kavuştum bu ürüne.
Ve değdi mi? Size tek şey söyliycem siz de saçlarınızı benim gibi doğal şekilde açmak kırmamak istiyorsanız koşun ve bunu alın. Saçı kırmıyor,dökmüyor hiç bi kötü özelliğini görmedim sadece kokusu çok kötü gerçekten kötü ama güzellik için birazcık kokuya katlanabiliriz sanırım dimi ama:)
   İsterseniz saçımdaki halini bi görelim renk geçişlerini anlayabilin diye gölgede çekilmiş fotoğraf göstericem koyu ışıkta bile saçımdaki renkler nasıl belli bunu görün istedim güneşte zaten hepimizin saçı açık bu yüzden gölgede görün istedim :)

Ve şimdi sıkı durun! Bi sırrımı paylaşıyorum sizlerle. Yukarıda gördüğünüz iki görsel var ya. Onlar Derin'in maşayla ilk imtihanı:D Yemin ediyorum hayatımda ilk kez maşa yaptım Köftenin çıkardığı tüm zorluklara rağmen yaptım bu kadar oldu biliyorum çok güzel değil ama ilk maşa yapışıma göre fena değil ne dersiniz?:)(Arkada çorap mı var sanki Köfteyle yaşamak böyle bir şey çoraplarımla uyumaya bayılıyor kendisi?!)
  Saçımdaki açıklıkları görebiliyorsunuz değil mi? Oralar hep açıktı zaten bu sprey benim o kısımları daha belirgin hale getirmeme yaradı bu kadar doğal şekilde açan bi sprey ya da başka bir şey görmedim tek kelimeyle muhteşem! saçımı doğal şekilde açmak istediğim her zaman sadece bu ürünü kullanacağım çok net!
(Ayrıca sizi deli göz mody gibi mor gözle her zamanki gibi 0 makyaj karşılamak istemedim size saygımdan biraz daha güzel görmelisiniz beni dimi ama ondan sadece saçım belli olucak şekilde olsun istedim:)
   Saçlarım eskiden belimdeydi 7 sene kadar asla boyuna dokunmadım asla kestir diyene bbbehehmöyyyttt sananee beee gibi tepkiler verdiğim olmuştur:D ama artık o kadar sıkılmıştım ki en yakın arkadaşım ve kuzenim saçlarımı ensemde kestirmek üzere evet satsam 4 milyar rahat alacağım saçlarımı bi saniye düşünmeden ensemde kestirmeye gittim ve kuaför kesmedi! omuzlarımda falandı kestirdiğimde yazdan beri de bu kadar uzadılar ama kısa saç o kadar rahatmış ki! O kadar ama eskisine göre çok daha modern bi saç kesimim var şimdi çok memnunum ben umarım sizler de beğenmişssinizdir:)

 Umarım yazımı beğenmişsinizdir ve umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur ürün tanıtmak yerine fazla içten bi yazı yazdım sanırım :)  Kıssadan hisse tavsiye eder misin derseniz? Kesinlikle kesinlikle kesinlikle! Muhteşem bi ürün bittikçe alır mıyım? Soru bile değil artık değişmez ürünümdür kendisi çok memnun kaldım 22 liralık fiyatıyla bu kadar güzel sonuç alınabilir ancak hakkındaki tüm övgüleri gerçekten sonuna kadar hakediyor. Tek eksisi hoş olmayan kokusu ama dayanılamayacak gibi değil tabi ki siz de bu tarz bi sonuç isterseniz hiç beklemeden alın derim :)
                           Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın!

87 yorum:

  1. canım boyalı saçlarda kullanılabilir mi acaba? bende de aynı işleve sahip bi sprey var ama boyanın üzerine kullanmaya korkuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki de kullanilabilir:) icerigi papatya ekstresinden falan olusuyor sanirim boyali saci da dogal sekilde acik yerlerini aciyor sanirim. Icerigi dogalsa seninkinin de bi bakabilirsin internetten arastirip tam net cevap veremiyorum senin spreyini bilmedigimden :(

      Sil
  2. bunu bir dönem bende kullandım. doğal saçı uzun vadede açıyor. sonra saçımı boyadıktan sonra yine deniyim dedim ne kaybederim. bu kez de saçtaki boyayı akıttı =) aslında bilmeden bir keşif yaptım. kızlar, saçlarınızı boyadıysanız ve rengini hiçççç sevmediyseniz boyanızı akıtmak için de kullanabilirsiniz =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ciddi misin? Saka heralde ya ben boyali saci dogal sekilde aciyor diye biliyorum ayica bu cok kisa surede aciyor iki yc uygulama gibi kisa bi surede mesela:)

      Sil
    2. doğal saçta etkisi daha hızlı olabiliyor =) üzerinde boyalı saça kullanmayın yazıyor kutunun. ama bir zararı olduğundan değil. benimkisi gibi akma sorununa sebep olabilir diye sanırım =) biraz da saçtaki boyanın durumuna göre değişiyor sanırım. saçta açıcı varsa akma daha fazla olabilir. ya da kumral tonlarda güzel bir etki verirken bakır kızıl gibi yoğun pigmentli renklerde sorun olabilir. en güzeli biraz cesaret ile tecrübe etmek =) senin saçlarına bayıldım bu arada. hem maşa hem de aradaki açık renkler balyaj gibi durmuş =)

      Sil
    3. Anladiim azcik aci bi tecrube de olsa hic bilmemekten iyidir bilgilendirdigin icin cok tesekkurler:) benim spreyin ustunde yazmiyor ama bi sorun yaratmaz sanirim zaten kahve tonlu saclarda bu islemi uygulamak daha mantikli geliyor bana:)
      Ayrica guzel yorumun icin de cok tesekkur ederim ne zaman icimde isilti yaptirma istegi artsa cevremden zaten oyle saclarin ne gerek var tepkisi alirdim hep simdi bunu da kullaninca istedigim sonucu elde etmis oldum acik yerleri ortaya cikardi ben de cok sevdim :)

      Sil
    4. Merhaba dip boyası derdi oluyor mu acaba

      Sil
  3. Merhaba;
    Benim saçlarımda kendinden sarı aynı sizin saçınızın spreyli tonunda.Annemde çok seviyordu benim saç rengimi.Bu paylaşımınız tam isabet oldu.Artık anneme de alıp uygulayabileceğim doğal bir yöntem buldum sayenizde çok teşekkür ederim.Bu arada sizi takibe aldım.Bana da beklerim.:)
    http://elmasekerimm13.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydali olabildiysem size ne mutlu bana :) hemen geliyorum:)

      Sil
  4. Derincim senin küçüklüğünü yerim ben :)) Benim de küçükken saçlarım sapsarıymış ancak yıllar geçtikçe saçlar koyulaşıyor tabi ben de sarışınlığı çok sevdiğim için saçlarımın rengini açtım 5 yıldır düzenli olarak boyuyorum boya saçı yıpratsa da :) Saçların çok güzel olmuş canım çok doğal görünüyor sakın doğallığını bozma benim yaptığım hatayı yapma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canııım ama sarışınlık gerçekten çok yakışıyor sana :) aynen öyle büyüdükçe malesef saçlar koyulaşıyor :( zaten ne kadar sarışınları sarı saçı çok sevsem de doğallığını bozmayı düşünmüyorum :)

      Sil
  5. saçın renginin açılması için güneşte beklemeye gerek var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isteginize bagli acilmasi icin isi yeterli bu isterseniz gunes isterseniz de sac kurutma makinesi olur ikisi de olabiliyor.

      Sil
  6. Listeye alındı! :) Saçlarını çok beğendim, önerin için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim hele ki yaptığım ilk maşayı beğenmiş olman beni çok mutlu etti! :)

      Sil
  7. Merhaba derin bu ürünü ben de kullandim ama istedigim sonucu alamadim acikcası seninki gibi olmadi yani zaten sacim koyu degil açık kumral ama uclarina sıktım iste sararsın diye ama cok olmadi.ve çok az kullandim yani ceyreginden bile azini diyebilirim. Sence neden acmamis olabilir az kullandigim icin mi ? Sen ne kadar kullandin ve ne sürede bu hale geldi sacın belirtirsen sevinirim canım.. Bu arada saclarin mütiş :)))

    YanıtlaSil
  8. istanbul hatırası: Crossing the bridge


    merhaba derin bende bu ürünü kullanıyorum suan ve pek memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim. Çünkü bugun ikinci deneyişim ve sararma olmadi pek çok az oldu sadece ve ben de senin gibi olsun istiyordum bu yüzden ne yapmam gerekir?? bu arada ben spreyin çok azını kullandım hatta çeyreğinden bile azini. Sen yaptiginda ne kadar sürede acıldı ve sisenin ne kadarini bitirdin? cevap verirsen sevinirim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim oncelikle guzel yorumun icin cok tesekkur ediyorum sana:) Melekcim soyle acikliyim eger ki yorumumu gorur ve cevap verirsen sacinin renk ve tonunu soylemeni rica edicem senden cunku benim sacim gorsede gordugunden cok farkli degildi ne kadar kullandin diye sormussun sadece 3 kez kullandim ya da 4 kez belki yazin yine kullanicam ama 3 ya da 4 kez kullandiktan sonra bidaha kullanmadim.kullandigina gore kullanimini biliyorsundur iki sekilde kullniliyor bir sac kurutma makinesi ve iki gunese cikarak ben kisin kullandigimdan sac kurutma makinesi yontemino tercih ettim yazinki etkisini de merak ettigimden yazin da kullanicam eger sen de herhangi birini kullanmadiysan bir de onu dene bir de sunu soylemem gerekirse bu spreyin ise yaramasi icin sacinda saniyorum boya olmamali ve sariya yatkin bi sac rengin olmayi sariya donuk kahve gibi mesela benimki gibi. Acilma sactan saca degiskenlik gosterir dedigim gibi:)

      Sil
    2. Saç rengim açık kahve ve benden daha koyu renkli sacli kişilerde bile açılmış. Bu arada şisenin tamaminı bitirip bitirmediğini merak ediyorum canım belirtirsen sevinirim. Dedigim gibi ben cok az sürdüm ondan kaynaklandiğini düşünüyorum sararmama nedeni olarak da

      Sil
    3. Anladım canım enteresan açılmaması açık kahveyse saçın benimkiyle aşağı yukarı aynı gibi dediğin gibi koyu saçlarda bile açıldığını biliyorum ben de başka bir markaya yönelebilirsin istersen bir çok alternatif var bu spreyler konusunda.Ben şişenin çeyreğini bile kullanmadım sanıyorum en fazla o kadar kullanmışımdır:)

      Sil
    4. Teşekkür ederim canım birkez daha deneyecegim ve sonuclari paylaşacagim... İlgin için çok saol

      Sil
    5. Rica ederim asıl ben teşekkür ederim canım:)

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şimdi daha da uzadılar yazın sanırım kısacık kestiricem aklım kaldı kısa modelde:) İlk kestirdiğimde de özel bir şey söylemedim dediğim gibi asimetrik bi model istedim arkası kısa önü uzun kuaför kesmedi katlı bi kesimdi 2 kattan oluşuyordu sanırım çok klasik katlı bi modeldi öyle perçem falan da kestirmemiştim yani kısacası saçlarım kısaldı bi iki kat da kat verildi o kadar:)

      Sil
  10. Merhaba sacima extrablond uygulamistim boya gibi hep kalici mi yoksa yikadikca zamanla renk cikiyor mu biraz sadece 1 kez yaptim ceyreginden azini kullandim

    YanıtlaSil
  11. Merhaba sacima extra blond uygulamistim sadece 1 kez yaptim tekrrlamadim ceyreginden azini kullandim. Boya gibi hep kalici mi yoksa tekrrlamazsan zamanla yikandikca biraz cikiyo mu rengi kendi rengine donuyor mu yavas yavas (diptenuzamayi kastetmiyorum) 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boya demek doğru olmaz ama saçınızda kalıyor bi akma durumu söz konusu değil saçınız diplerden uzadıkça kendi rengi çıkar zaten hani saç daha da güneşle filan açılıyor ama mevcut renge bir şey olmuyor:)

      Sil
  12. 1 kere yapmama ragmen ve cok az Sürmeme ragmrn tahminimden cok cok fazla açıldı keske biraz aksa diyordum :(aksinr güneşte daha da mi acilir yani durdukca....

    YanıtlaSil
  13. Aslinda olusan renk cok güzel tek sorun cok fazla açıldı herked bikac kez uygulamis sanirim 2.yi hic yapmayacagim boyle olacağını dusunmemistim biraz aksin isterdim açıkçası umarim gitgide daha da acilmaz her güneşe çıktığımda. Bir de yorumlar da bi kez bile kullaninca yiprattgi soylenmis bende oyle bi sorun olmadi ama cok mu zararli sizce oksijenli su kadar degildir dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iste kimi insan hic acilmamasindan sikayet etmis kimi cok acilmasindan sapkayla korursun canim saclarini hepimizin saci guneste ne kadar aciliyorsa o kadar acilir fazlasi degil zaten:) yazi da dedigim gibi bi zaririni hic gormedim ne doktu ne kirdi ne baska bir sey bir zarari yok yani zaten icinde dogal papatya suyu faan da var sanirim:) bir endisen olmasin bende hic yipranma olmadi:)

      Sil
  14. Merhaba Derin Hanım :)
    Türkiye'nin yeni alışveriş platformu buypasa.com yakında açılıyor. Saç şekillendirici ürünler inanılmaz indirimlerle sizi bekliyor. Ayrıntılı bilgi için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  15. Merhaba bende bugun eczaneden alip kullanmaya basladim havuza gittim ciktiktan sonra saclarima sıktım 1 saat guneslendim eve gelince ara ara acildigini fark ertim dusta sacimi yikadiktan sonra biraz daha sikip kurutma makinesiyle kuruttum ve iyice acildigini farkettim saclarim kumral boyasiz acaba saclarimin istedigim gibi olmasi icin hergun kullansam bir zarari olur mu?

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar malesef hergun kullanmanizi tavsiye etmiyorum aksi takdirde saclariniz yipranicaktir her banyo sonrasi iki uc gun arayla uygulamaniz daha iyi olucaktir.

    YanıtlaSil
  17. derin abla bn banyodan ciktiktan sora sacimin fazla suyunu aldim ama sacim hala islakti daha sonra pauline extra blondu surdum ve kurutma makinesiyle kuruttum ama bi sonuc alamadim sacimin rengide senin fotoğraftaki sacinin diplerindeki gibi bi kahve neden sonuc alamadim yardim eder misin islak oldugu icin mi acaba ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir canim aksine dogru uygulamissin ama nemli sac daha uygun yani sacinin islakligini aldiktan sonra havluyla kalan islakligi da alirsan tam uygulama haline getirmis olursun belki ilk seferde sonuc alamamis olabilirsin soyledigim yontemle ya da sacin ayni sekilde islakligini aldiktan sonra nemliyken gunese cikarak da uygulama yapabilirsin sac kurutma makinesiyle de:)

      Sil
    2. teşekkürler dediğini yarın yapıcam sorumu yanıtladiğın için tekrar teşekkür ederim

      Sil
    3. çok soru soruyorum ama spreyi hafif nemli saça sıkarsak daha mı etkili olur?

      Sil
    4. Evet canim yukarda yorumda da aciklamistim banyo sonrasi islakligi alinmis nemli sacinda en iyi sonuca ulasirsin

      Sil
  18. Saçınızı daha sonra boyayacaksanız aklınızda varsa eğer kesinlikle kullanmayın siz boyamamaya kararlısınız ama boya düşünenler için söylüyorum boyanın rengini mahvediyor yaptığınız koyu renk dahi olsa bir hafta içinde turuncuya döndürüyor.Ben ilk iki kulanımımda sarı ışıltılar almıştım fakat 3. 4. kullanımda artık saçı turuncuya çeviriyor benim saç rengim açık kumral kumral arasıydı kuzenimde aynı şekilde turunculaşma problemiyle karşılaştı bildiğiniz bakıra dönüyor sonradan ve içerisindeki madde elinizle kafa derinizle temaz ettiğinde aşırı yanma oluyor benim ilk kullanımımda elim kıpkırmızı olmuştu sonra eldiven kullanarak devam ettim ama ben bu ürün yerin loreal sunkiss i öneririm biraz uzun anlattım ama kullanıcaklar için birkaç önbilgi olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel onerileriniz icin cok tesekkurler:) evet ben de boyali sacta kullanilmasinin sakincali oldugunu biliyorum ve dediginiz gibi sacimi boyamayi hic dusunmuyorum dogal oldugu icin kullanmistim yaz doneminden beri de sadece bir kez kullandim zaten anlatmakla cok iyi etmissiniz sonuc olarak sacim boyali degil boyadaki etkisini ben bilemezdim konuya aciklik getirmissoniz cok da guzel olmus sadece ben herhangi bir yanma ellerimi yakma durumuyla karsilasmadim sizin gibi guzel yorumunuz icin tesekkurler:)

      Sil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Merhabaalar . Bu ürünü sizin tavsiyenizle kullanmaya başladım. Bugün 2. kez uyguladım saçlarıma . Ve saçlarımda ilk uygulamamda bile etkisini gösterdi . Saç rengim sizin doğal renginize yakın gibi yani kahverenginin bir tonu . Buna rağmen bile saçıma çok güzel ışıltılar vererek açtı . Lise öğrencisi olduğumdan dolayı boya vb şeylere karşıyım özellikle benim yaşlarımda olanlar için . Bu yüzden sizin önerinizle bu ürüne bir şans vermek istedim ve iyiki de vermişiim . Yalnız saçımın rengi koyu olduğu için son kullanımımda hafif turuncumsu ışıltılar vererek açtı saçımı bu yüzden bir süre saçımı bu şekilde kullanmaya karar verdim .Sanırım yaşlanana kadar boya yerine elim hep bu ürüne gidecek çok memnunn kaldım gerçekten . Güzel anlatımınız ve öneriniz için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar mutlu etti ki bu yorumun beni:) oncelikle lisede olman ve dogalliginin kiymetini bilmen cok cok guzel inan ki etrafinda yasindan buyuk gorunmeye calisan saclar full boya yuzde bir kilo makyaj kizlarimiz da elbet var ama senin gibi dogallinin ve dogalliktan gelen guzelligin kiymetini bilen kizlar inan ki hep daha guzeldirler zaten:) saclarinda isiltilar istediginde bu urunu kesinlikle kullanabilirsin yasin oyle kucuk degil tabi ki bu tarz islemleri yapabilirsin kucuk kucuk isiltilarla cok da hos bir gorunume kavusursun senin de dedigin gibi ilk kullanimda bile sonucu gorebiliyorsun:) boyle dusundugun icin de seni ayrica tebrik ederim asil ben tesekkur ediyorum:)

      Sil
  21. merhaba öncelikle gerçekten saçlarını çok beğendim çok güzel olmuşlar :) boyalı saça uygulanır mı diye kafasında sorusu olanlara benim saçım bal köpüğüydü daha sonra gidip koyu küllü kumrala boyattım benim için sarıdan sonra çok koyu gözükmeye başladı doğal olarak boyadan yıpranmıştı tabii bende çareyi extra blonde'da buldum :) kafamda şüpheler olsa da koyu saçlarımın uçlarına uyguladım ve ilk uygulamadan itibaren rengi küllü koyu kumrala benzer bişey oldu. Birkaç kullanıma umarım istediğim rengi elde ederim bakırlaşma olmaz :) benim saçımın altı sarı diye mi etki etti yoksa arkadaşın yazdığı gibi boyayı akıtıyo mu bilemem ama denemeden edemedim. Bende durumlar böyle kızlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim:) Güzel bilgilendirmen için çok çok teşekkür ediyorum sana öncelikle tabi ki ben saçıma bugüne kadar hiçbir boya işlemi uygulamadığımdan daha iyi biliceksindir ve bunu benimle ve bizimle paylaşman beni gerçekten çok mutlu etti:)Bilmiyorum dediğin gibi boyayı sökmüş olabilir ama sen beğendiysen ve sonucu kötü olmadıysa ne mutlu:)

      Sil
  22. Kaştaki etkisi nasıl olur acaba fikriniz var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef sanmiyorum arzu ederseniz tuy sararticilar kaslarda da ise yariyor onlara bi bakabilirsiniz.

      Sil
    2. Duymuştum evet de cesaret edemedim uygulamaya çok açılır felan diye bi düşüniyim yinede teşekkür ederim :)

      Sil
    3. O zaman küçük bir öneri veriyim süreyi az az tutup istediğiniz sonuca ulaşabilirsiniz ilk etapta 3-5 dakikayı geçmeyecek şekilde uygulama yapın:)

      Sil
  23. Merhabalar öncelikle yazını çok begendim :) Bende yaklaşık 1 ay önce kadar loreal parisin saç açıcı jelinden kullandım ama bi faydasını pek göremedim , zaten saçım fazla uzun olduğundanda yetmedi . Dün de gratisten Novocrin - extrait dora saç açıci spreyi aldım. Bugün kullanmayı düşünüyorum , saçımın özelliklerine gelicek olursak , asla daha önceden boya yada farklı bi madde kullanmadım , saçım doğal ve rengi sarı , ama kumrala yakın sarılardan , çok karışık bir rengi var ama sarı çok yuğunlukta. ben saçımın rengini dahada açıp , sarartmak istiyorum. Sizce kaç kere uygulamam lazım , ne kadar sürede istediğim sonuca ulaşabilirim ? yada saça uygulayım fönledikten sonra ne kadar zaman sonra sac rengini açar ? teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Col tesekkur ederim ben de senin bu guzel yorumunu cok sevdim:) anladigim kadariyla sac rengin benimki gibi dogal belki benimkinden daha acik ama yine de sarili kahveli rengi devam ediyor novacrin denemedim niye denemedim yaninda bu vardi ve bu daha uygun foyatliydi ama novacrin daha bile iyidir diye dusunuyodum oyle bi garnier loreal gibi gelmedi benim gozume ve piyasada hicbiri yokken piyasada Turkiyede yani bu ikisi vardi soyle soyliyim ben ilk uygulamamda sonucu gordum aninda goruyorsun belki ertesi gun fark edersin o ayri eger hergun dus aliyorsan hergun uygulama bi saclarina cok iyi gelmez ve hergun o kokuyu cekmek istemeyebilirsin hos kokmuyor en mantiklisi iki uc ya da uc bes gun araliklarla uygulamak ben toplamda su ana kadar sadece 4 defa uyguladim su kadar miktar kullan diyemem cunku hepimizin sacinin gurlugu,uzunlugu, belki acmak istedigimiz yerleri farkli icin rahat eden miktar kadar kullan demek daha dogru o yuzden:) umarim aciklayabilmisimdir:)ve etkisini kisaca soyliyim mi cok uzattim ama isini gorucek sacimi kestirmek uzere kuafore gittim kestirdim bitti dusun acik kisimlari kismen gitmesine ragmen bi bayan saciniz ne renk acaba dedi ben de halama soruyor sandim o sacini boyatmisti hic kaale almadim:D baktim bana soruyor hi ben mi yok boya yok dedim nasi yani dedi kendi rengi dedim balyajlar ne renk peki dedi balyaj da yok ki dedim:D boyle sasirdi falan sadece renk acici spreyler var dogal sekilde aciyor diye guzelce acikladim onlar da tesekkur etti dusun yani fark edilebiliyor ve bir baskasi senin sacin dogalken senin sacindan yaptirmak isteyebiliyor:)ve bu rengi de sen belirleyebiliryorsun yani istedigin sonucu alana kadar uygulama yapabilirsin:)

      Sil
  24. çok teşekkür ederim :)
    tavsiyelerini anladım gayatte güzel açıklayabildin bende deneyip görücem artık 1 hafta içinde 3 kez felen kullanırsam baya farkeder diye düşünüyorum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  25. Bugün denedim koyu kahve boyali saclarima evet bir ton açıldı

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. Istedigimiz renge ulaşıncaya kadar kullanabiliyor muyuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki arzu ettigimiz renge ulasincaya kadar uygulama yapabiliriz.

      Sil
  28. Istedigimiz renge ulaşıncaya kadar kullanabiliyor muyuz

    YanıtlaSil
  29. Benim sçaım koyu kahve koyu kestane gibi şimdi ben bu Pauline den önce lordla sunkıss kullandım bir işe yaramadı açıkçası Pauline aldım şimdi ve şu an 1. Kullanımdayım saçlarımın dipleri hariç heryerinde sürdüm ben saçlarımın kızıl olmasını isteniyorum sizce ne önerirsiniz yani uçlarına sürüp bir deniyim mi ama bu arada ben saçlarımı uzatıyorum uçlarıma sürüp deniyince de kesmem gerekiyor açıkçası çok kararsız kaldım ben koyu kumral gibi birşey olmasını istiyorum sizce kızıla döner mi? Birde kıştayız kurutma makinesi güneş Gibi etki bırakır mı şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzenimin gorusunu aktariyim size koyu kestane dipleri siyaha yakin saclari hic boyatmadi benden bi iki defa kullandi deneyimlemek adina simdi de sorunuz icin onunla tekrar konustum hayir hic kizillastirmadi dedi ama bence uclarina deneyin once icinizin rahat etmesi icin sonra arzu ederseniz tum saclariniza uygularsiniz. Sac kurutma mi gunes mi olayina gelicek olursak ben hep sac kurutma makinesiyle kullandim hatta daha etkili oldugunu soyleyebilirim. Asla kotu bir renk olacagini dusunmuyorum size en uygun sekilde aciliyor bende bi turunculasma kuzenimde de bir kizillasma olmadi ben tesekkur ederim:)

      Sil
  30. Saol teşekkür ederim uçlarına sürmem artık tüm başladım birde ben 1. Kullanımda diplerine sürmedim şimdi 2. Kullanımda dipleri de dahil tümüne sürsem herhangi bir iey olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim hayir herhangi bir sorun olacagini sanmiyorum:)

      Sil
    2. Çok saolun sizi de sorularımla bezdirdim 😔İlginize çok teşekkür ederim

      Sil
    3. Ne demek rica ederim yardim edebildiysem ne mutlu bana:)

      Sil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  32. meraba bu ürün nelerelerde satılır nereden alabilriz acaba

    YanıtlaSil
  33. Merhaba canım bnde denicem de saçımı boyalı daha doğrusu boyayali 1 hafta oldu yani boyalı saça da sürülür mü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nilaycim ben boyali saca surulmez diye biliyorum hem de yeni boyamissin hic riske atma derim ben yorumlarda arkadaslar deneyimlerini paylasmidlardi tekrar yorumlara bir goz at ama ben boyasiz saca surulur diye biliyorum boyayi akitiyor sanirim :)

      Sil
  34. arkadaşlar ben bu urunu kullanmistim daha once ve cok memnun kaldim kullandığım donemde sacimda boya yoktu suan koyu sari renge boyadim ancak sonuctan memnun kalmadim cunku saclarim boyamadan once daha isiltili ve daha acik tonlardaydi suan tekrar bu urunu kullansam sacim bir hasar gorur mu sizce sacimi yeni boyattim?????

    YanıtlaSil
  35. Derin abla benim sacim koyu kahve sence acilirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki acilir canim:) dogal olmasi yeterli acilmasi icin

      Sil
  36. Benim bi sorum olacak. Kurutma makinesiyle kurutmanın güneşte kendi kendine kurumasıyla etkisi aynı mıdır? Aynı süreler içinde aynı miktarda etki eder mi? Hangisini kullanarak daha iyi bi sonuç alırım sizce..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:) tabi ki hatta sanirim kurutma makinesiyle daha cok ise yariyor gorselde gordukleriniz benim kurutma makinesi ile elde etmis oldugum sonuc kisin uygulamistim guneste acikcasi hic denemedim ikisini de deneyebilirsiniz:)

      Sil
  37. Bu ürünü kaşa kullanabilir miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır hayır denemeyin mümkünse gözünüzd gelirse kötü sonuçlara yol açabilir.

      Sil
  38. Merhaba saçım koyu kestane açarsam hangi renk elde ederim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba net bir şey söylemem mümkün değil ama çok doğal şekilde kendi saçınızdan bikaç ton açılır güneşte nasıl açılıyorsa o tarz bir renk alır.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
    3. Benim de saçım koyu kestaneydi güzel açılıyor fakat 1 yıl sonra kızıla dönüyor açılan yerler ama yine de kullanın muhteşem oluyor saçlarınız

      Sil
  39. Merhaba hamile bayanlar acaba dibi çıkanlar için diplere kullanılabilir mi ? Doğal açıcı mı acaba?

    YanıtlaSil
  40. Merhabalar bende yapay postiş var saçımdan koyu olduğu için kullanamıyorum postişi onda uygulasam açarmı rengini yapay saç ama ona göre

    YanıtlaSil
  41. Merhaba erkekler içinde etkili olurmu acaba çok merak ediyorum benim saçım koyu olduğu İçin sarışınlık almasını istiyorum olurmu dersiniz sizce ?

    YanıtlaSil
  42. Merhaba ben koyu kestane saç rengine sahibim. Geçen yaz bol bol güneşte gezdiğimiz bir geziye gidecektik. Ben de sarı saçlı renklere hep bayıldığım için bu spreyden iki şişe aldım. Gezerken bu arada saçlarımın rengi açılsın diye hergün sıktım saçıma. Bir şişeyi bitirdim gezi boyunca. Çok güzel açtı rengini. Ama zaman geçtikçe saçımın açılan yerleri kızılımsı oldu. Böyle koyu renkli saçlarda kızılımsı etki bırakabiliyor ama yine de çok memnunum. Hatta şuan güneşin altında oturmuş bu sprey ile saçlarımın rengini açıyorum :)

    YanıtlaSil