9 Mart 2015 Pazartesi

NUXE Reve De Miel Lip Balm

Merhaba kızlar! Birazcık ara verdim ama hemen döndüm bi 2-3 günlük Bursa seyahatim oldu ailemi görmeye gittim gitmişken de uzun zamandır kavuşmayı beklediğim ürünüme kavuşmuş oldum en son seyahatimde kargoyu oraya söyleyip kargo gecikince alamamıştım sevgili babacığım da dolabının en güzel köşesinde saklamış lip balmımı zira abim illa uyuzluk çıkarıp parmaklar diye çok korkmuştum sağ sağlim ulaşmak beni çok mutlu etti:D
   Daha da uzatmadan isterseniz yorumlarıma geçelim bakalım nasılmış:)

Ürün bu şekilde cam kavanozda geliyor 15 gram bi ürün oldukça bereketli. Ambalajı gerçekten çok sağlam hatta bittiğinde bir çok sey için kullanılabilir en basitinden dudak peelingi :)
Bendeki yeşil ambalajlısı sanırım 20. yıla özel bunun pembesi sarısı gibi renkler de var.(kapak olarak)
Bu dudak kremi evet dudak kremi diyorum çünkü lip balmdan çok balmumu gibi bi kıvamı var oldukça yoğun isterseniz bi ona da bakalım;
Rengi bu şekilde gerçekten balmumu gibi o kadar yoğun ki sanırım ilk defa bu kadar yoğun yapılı bi dudak ürünü kullandım. (Bu arada Derin parmaklayıp kullanmadan durabilmiş mi? Tabi ki herzamanki gibi hayır!)
Ayrıca kokusuna gelicek olursak. Ahh o koku.. Abartmıyorum portakallı kek gibi kokuyor portakal demiyorum bakın tam anlamıyla portakallı kek gerçekten yiyebilirim o kadar güzel ki. Fark etmişsinizdir aldığım her şeyin güzel kokulu olmasına dikkat ediyorum tabi ki ana görevi dışında:) 
Böyle çok çok hafif değdirdim sadece parmağımı çünkü yapısı o kadar yumuşak ki böyle çeyreğini falan alıcağımı düşündüm bi de bi ürünü şekilsiz kullanınca ben çok üzülüyorum mutlaka üstünü düzlüyorum nası bi takıntıysa düzgün görünsün istiyorum:D Ama gördüğünüz gibi çok çok hafif değdirmede bile yapısının ne kadar yoğun olduğunu anlayabilirsiniz.
Şimdi dudaktaki yapısı ve kalıcılığından bahsedelim biraz evet kesinlikle bikere çok kalıcı hatta gece yatarken sürdüm sabah 5 te hala uyumamıştım ve zamk gibi oraya sabitlenmiş gibiydi uyudum uyandım tabi ki gece yattığımdaki gibi bi tabaka değil zaten ben ''gece yattım uyandım aman dudaklarım yumuşacıktı,ellerim yumuşacıktı uyanınca'' asla diyemedim hayır arkadaşım siz prensessiniz de haberimiz mi yok:D Hiç mi yan dönmezsiniz kafanızı yastığa gömmezsiniz:D Kısacası hayatım boyunca asla sabah yumuşak dudaklarla hiç uyanmadım asla hem de çünkü yattığım gibi kalkan bi insan değilim ama bu ürün bana bu lafı biraz yedirtti. Tamam epey bi miktarı gitmişti ama sabah resmen dudaklarımdaki çok fazla olmasa da nemli hali devam ediyordu bu konuda baya şaşırdım açıkçası bu yüzden çok sevdim.
Ama sizleri şu konuda uyarmak zorundayım günlük yaşamda bol kullanmaya çok da uygun değil elinizin ayarı yoksa benim gibi ki ben yavaş yavaş alışmaya başladım. Çok çok az uygulamazsanız dudaklarınızın üstünde kapkalın bir şey hissediyorsunuz, az ürün kullanınca tabi ki böyle bi sorun oluşmuyor ve ayrıca şu anlık dudakları iyileştirme vaadini göremedim çünkü her zaman nemlendirdiğimden çatlak değildi dudaklarım ve bu ürünü gerçekten çok çok başarılı buldum sadece yapısı biraz daha hafif olabilirmiş ama öyle olsaymış bu kadar kalıcı olurmuymuş bilemiyorum.
    Ben bu ürünü eczanemizde.com dan 15 lira gibi bi fiyata aldım %50 indirimdeydi siz de şurdan fiyatına bakabilirsiniz. Normal fiyatı 30 lira. Dışarıda bi eczanede de sorduğumda 30 liraydı bu fiyata değer mi kişiye göre değişir ama 15 lira için bence çok büyük işler başarıyor indirimde bulduğunuz an kapın derim yedeklemenize sanırım gerek yok çünkü fazla bereketli.
                  Umarım faydalı olabilirmişimdir hepinizi kocaman kocaman öpüyorummm!!

13 yorum:

  1. Benim bi türkçe öğretmenim vardı ortaokulda falandık bu balmlar yeni yeni ortaya çıktı Selma Hocam ilk fırsatta alıp öylr bir sürmüş ki resmen dudağın üstüne bir dudak daha çıkmış :D Seninki de o hesap hakikaten pek yoğunmuş işlevini yerine getiriyormuş neyse ki güle güle kullan bidenem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahhaaha gizli gizli bakim dalga gectin dimi sen de :D ben de oyleyim napayim cok komik geliyo bazen napalim onlar da dozunda biraksin otoban seridi gibi allik falan surenler var bi de evlerden irak hani bilmezsin tamam aynaya da mi bakmiyolar acaba :D tatlim saka bi yana evet cok yogun ama o kadar guzel nemlendiriyor ki bi de kokusu yeter zaten :)

      Sil
    2. Ne dalgası gızz hatıramı anlattım :) otoban şeridi gibi allık mı ahahahaha :D şu üslübun yokmu ölecem gülmekten :D kaşları /\ şu şekil alanlar,duble esmer tene platin saç boyatıp tarık mengüç gibi şakşuka yapanlar,fondotenle kaçak kat çıkanlar,maskarayı 156 kat sürüp örümcek bacağı görünümünde dolaşanlar neler neler senin nerenle dalga geçicem be :D delirdiinmi :D

      Sil
    3. Icimden geliyo anacim tutamiyorum napiyim :D orasi oyle ya hani bazen diyorum acaba ayna yok mi yoksa biz neye bakiyoz gibi celiskiler kafamda olmuyo degil:D ayrica dalga gibi gorunse de ben asla kimseyle dalga gecmem cidden sadece uyumsuzluk bi de bu sacmaligi guzel goruyolar sadece onu anlamis degilim e biz guzellik bloggerlari da bunun icin variz dimi ama :)

      Sil
    4. Aynen kuzum :) Şu aralar tembel bir blogger olsak da :D

      Sil
  2. güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  3. Bu lip balmın çok tatlı bi ambalajı var :) Ben kavanozdakileri pratik bulmadığım için almadım ama deneyen herkes memnun gördüğüm kadarıyla, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bence de cok tatli:) ever kavanoz pek pratik olmasa da sonrasinda kullanilabiliyor urun ziyan olmuyor seviyorum ben tek sorunu parmagina cok alabilirsin yapisi cok yogun bu de dudagina fazla gelebilir:) Cok tesekkur ederim guzel yorumun icin de :)

      Sil
  4. Aaa ilk defa gördüm! Kutusu da hatta kapağı da çok biçok şirinmiş! :) Sağlıklı, çatlaksız dudaklı, güpgüzel kullan hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy asil sirin sensin cok mutlu ettin beni yorumunla!:) cok cok tesekkur ediyorum tatli yorumun icin:)

      Sil
  5. Ay lip balmlara ayrı bir ilgim var ve bu lip balmı çok merak ediyordum alacağım en kısa sürede teşekkür ederiz bilgiler için tatlım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim de öyle canım lip balm deyince bi duruyorum hepsini almak istiuorum! Kesinlikle denemelisin söylediğim sitede hala indirimde belki başka sitelerde de öyledir ama indirimde bulduğun yerde kaçırma derim :)

      Sil