28 Mart 2015 Cumartesi

Makyaj Malzemelerim KAYBOLDU!!!&Minik Moral Alışverişi

   Merhaba kızlar bugün ne kadar mutsuz olduğumu size asla anlatamam günüm gerçekten kötü geçti
bugün doktora gitmek için okula gitmedim doktora gidicekken (belimde bi sorun var sanırım)hazırlanmak için makyaj çantamı aramaya başladım.Ara tara evde bulamadım dün evden apar topar çıkmıştım çantamın içine makyaj çantamı attım çok ağırlık yaptı diye çıkarıp elimdeki poşete koydum blok dersim vardı hoca bi ara verdi o arada da vize notları almak için çıktım normalde hiç çıkmam sınıftan sadece cüzdanımı alıp çıktım hatta derse de geç kaldım eve geldim ertesi gün yani bugün oluyor yani gece gece makyaj çantama bakma ihtiyacı hissetmedim doğal olarak tam hazırlanıcam makyaj çantam ara tara yok gerizekalı gibi kaybetmişim ya da kimsenin günahını almak istemiyorum ben ama poşetin içinde olduğuna emin olduğum ellerimle dokunup poşette yerini ayarladığım çantam nasıl gider ki muhtemelen çalındı diye düşünüyorum sınıfım 150 kişilik falan amfide ders işleniyor yine tekrar söylüyorum kimsenin günahını almak istemiyorum ama sanırım öyle bir şey oldu. Ve içinde en sevdiğim real techniques fırçalarım en sevdiğim hergün fix kullandığım malzemelerim vardı allahtan MAC ürünlerim yoktu içinde ama ben diğerlerini de çok çok severdim kapatıcımdan her ne kadar nefret de etsem bitirmek için kullanıyordum benimdi en azından!



    Bunun ardından 0 makyaj kıpkırmızı bi suratla hastaneye gittim doktorumla görüştüm belimin filmi .Neyse ben tüm mutsuzluğumla Watsons yolunu tuttum her şeyin şükür ki elimde yedeği mevcuttu sadece fırçalarım ve frat boy allığımın aynısı elimde yok:( Gerçekten çok üzülüyorum evlat acısı gibi.
   Yeni alışveriş yazısı yazdım ya sizlere ordaki makyaj malzemelerimin hepsi ama hepsi kayboldu ya da çalındı bilmiyorum:'( Neyse ben fırçalarımı daha almadım elimde aynı görevi karşılayacak fırçalar mecvut zaten sadece ben onları ekstra aşkla kullanıyordum nişanlım illa da al demesine rağmen ben fırçaları almadım elimde bi süre işimi görücekler var çünkü müsriflik yapmaya gerek yok diye düşündüm en yakın indirimde alınacaklar :(



     Düşünün ne kadar mutsuzum aldıklarımın iki üç tanesini görsellemeyi unutmuşum ayriyetten kaş kalemini çektim ama eyeliner fırçasını yine unuttum :(

Bu kaş kalemini şu an yanımda far yok diye aldım yoksa elimde the balmın kaş farı var onu kullanmak için zaten ekstradan kesik uçlu bi fırça aldım the balm brow brush'ım gitti çok yakinen bi ilişkimiz vardı:( 4 tane real techniques fırçam gitti :(
*Flormar'ın kaş kalemini çok çok seviyorum eskisin göre ambalajı değişmiş siyah olmuş eski ambalajından da 3 tane var sanırım elimde eskileri bunun kadar yumuşak değil bu kolayca sürülüyor fiyatı 6 liraydı.
  *Gördüğünüz o puantiyeli çanta 8x4 lerin olduğu çanta böyle ikili set halinde aldım hatta geri dönüp aldım amacım çantasıydı o kadar tatlı ki envai çeşit makyaj çantam olmasına rağmen bunu yeni makyaj çantam ilan ettim!Fiyatı da 12 lira.
*Makyaj çantamın içinde Gratis süngerim kaybolduğu için Watsos'tan bi tane edindim fiyatı 10 lira.
*Rimmel London Lasting Finish Concealer&Corrector hemen az sonra yazısını yazıyorum yeni keşfettim vakit geçsin diye watsonsda 125752 saat dolanmam sonucu böyle öksüz yetim gibi aralara tıkıştırmışlar oysa en göğüslerini gererek göstermeleri gereken kapatıcılardan fiyatı 15 ya da 16 lira.

         Sözün özü olay bu kızlar makyaj çantam gitti normalde makyaj çantası taşımam ama o gün yanımda günlük makyajımı yaparken kullandığım her şeyi bulundurmak zorundaydım sonucu da böyle oldu gerçekten çok moralim bozuldu.
    Hepinize tüm mutsuzluğuma rağmen kocamaan sevgiler sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın!

15 yorum:

  1. merhaba cnm çok kötü olmuş emek bunlar ya şahsen benimde başıma gelse zırıl zırıl ağlardım bu arada ah vah derken şu sözünle ''MAC ürünlerim yoktu içinde ama ben diğerlerini de çok çok severdim kapatıcımdan her ne kadar nefret de etsem bitirmek için kullanıyordum benimdi en azından '' koptum diyebilirim... olsun caı sağ olsun yavaş yavaş yenileri gelir

    YanıtlaSil
  2. Eheheh canım gece gece gülmemi sağladın cidden senin sözünle ben de gülümsedim:) Öyle ama ya sevmezdim falan ama benimdi en azından şimdi değil kimbilir hangi kollarda:D ya da hangi çimentonun üstünde:D Zaten yedekleri allahtan vardı sadece fırçalarımın yedekleri yoktu:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neyse cnm gülelim de ağlamayalım da kötü günlerimiz bunun gibi olsun...

      Sil
    2. Insallah canim oyle hakkaten basimiza gelen en kotu sey bu olsun:(

      Sil
  3. Çok üzüldüm ya gerçekten kötü bi durum :/ Bende biraz paranoyaklık var bu tarz şeylerden korktuğum için çok değer verdiğim eşyaları yanımda taşımam günlük kullandığım rujları çantama atar çıkarım. Sen de daha fazla üzülme bence en azından elinde yedekleri varmış, fırça ve allık da ilk indirimde yenilenir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok uzuldum evet ilk indirimde fircalarin yerine yenisi gelicek iki tane krem farimin yedegi yoktu onlar da cok sorun degil diyetek avutuyorum kendimi:( iste ben de normalde rujdan baska hicbisey tasimam ama o gun hepsini yanima almak zorundaydim :/

      Sil
  4. Kötü bir deneyim olmuş ya ben de olsam senden farklı olmazdı durumum makyaj ürünlerimizle aramızda gizli bir bağ var bu da onun göstergesi sanırım :( Neyse indirimlerde toparlarsın yeniden evlatlarını dizinin dibine Allah ayırmasın bir daha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle baya bag kuruyoruz makyaj malzemelerimizle! Toplamaya basladim bile evlatlarimi :D

      Sil
  5. Ay kıyamam tatlım benim hiç kimseye güvenmeyeceksin gerçekten aynı durumu ben de yaşamıştım okulda ama çalınan makyaj malzemesi değildi ve kimin yaptığını buldum kamera kayıtlarından neyse bak sinirlendim şimdi ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ciddi misin canim bulmus olmana cok sevindim gercekten hic bi fikrim yok sinifimizda kamera olup olmadigiyla ilgili keske oyle bi durum olsa da ben de bulabilseydim icindekiler belki asiri asiri para etmiyor yani ama bu tarz seylerde o kisi rezil edilmeli yani ki bidaha yapamasin dedigim gibi emin de degilim ama ayni ders araya cikmadan elimle posete koydugum sey ertedi gun orda degildi iste malesef:(

      Sil
  6. Cok gecmis olsun! Öyle bir Mim vardi, makyaj malzemeni kaybedersen neleri yeni alirsin diye, öyle bir post sandim önce :( Bende hayatta birsey kaybetmem, heleki makyaj, ama bir kere firca ve bir kerede göz kalemi yok oldu, ikiside Mac dendi, muhtemelen calindilar ve bu yüzden bencede seninkiler calinmis olabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :( keske oyle bi post olsaydi o postu yazmayo dusunuyordum ciddi ciddi basima gercegi geldi! Muhtemelen calindi ama bi makyaj malzemesine tamah ediyorsa insanlar diyecek sozum gercekten yok yani asiri servet mi tasiyord hayir ama benim hepsi tek tek emek vererek aldigim seylerdi umarim hicbirimizin basina gelmez:(

      Sil
  7. Ay çok kötü olmuş canım Allah daha güzellerini verir üzülme, ben de olsam delirirdim real techniques fırçalarım gitti diye ama bir yandan da sevinirdim Mac'lerim gitmedi diye :D iyi tarafından bakmak lazım,fırçalarım indirimlerde tamamlarsın hep. Hatta şuan real techniques kozmele.com'da ındirimde canim.

    YanıtlaSil
  8. Ah kuzum benim ! Nasil uzuldum anlatamam :( o kadar emek ve para vermissin birde kim yapiyorsa boyle seyleri Allah onlardan cikarsin. Sen kendine yeni cicilerini al sakla guzelce birde universitede nasil oluyor boyle seyler anlamiyorum! Tum gun aklimdaydin Dero napti diye, pozitif enerjiyle geleyim dedim okudum uzuldum bak :( kendine dikkat et bebis ! :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah canim ya ben de cok uzuldum ama gecti artik uzuntum geri gelmedi tekrar toplamaya basladim ben de evlatlarimi hem de daha guzelleriyle!:) ayyy yaaaDero demissin nasil sevindim anlatamam benim lisedeki en yakin kiz arkadaslarim halen de oyleler onlar derdi sonra senden duymak cok cok hos oldu:)) aslinda kamera var mi yok mu bilmiyorum ama olsaydi cok fena rezil ederdim herkesin ortasinda olay makyaj malzemesi degil yani giden gelir sonuc olarak boyle seylere kalkisilmasi hic hic hos degil:( sen de kendine dikkat et canim benim!

      Sil