21 Mart 2015 Cumartesi

İlk Çekiliş Sonucum!!

Merhabalar kızlar!
  Şu an gerçekten çok heyecanlıyım ilk çekilişim sona ermiş bulunuyor.
Tüm şartları yerine getirip çekilişime toplam 138 kişi katıldı.İlk çekilişime göre iyi sanırım ne dersiniz:)
Aslında çekilişim gece 00.00 itibariyle sonlanıcaktı ancak son günlerde katılım çok çok az olduğundan bugün de artık son saatler olduğu için çekilişi sonlandırmaya ve şanslı kişiyi belirlemeye karar verdim:) Talihlimi Random.org la belirledim :)


Eveeet sevgili talihlim Benim Tutkum Blog oldu kendisini çok tebrik ediyor ve şansının daim olmasını diliyorum benimle 3 gün içinde iletişime geçmezse şans yedek talihliye geçicektir.
   İletişim bilgilerini en kısa sürede bekliyorum!

12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ben de ikimizin de talihlisi olmuş oldu:)

      Sil
  2. bir altında ben varmışım be :)) kazananı tbrk ediyorum cnm ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun canım belki bidahaki çekilişimdeki şanslı kişi sen olursun:)

      Sil
  3. Bir insanda hiç mi şans olmaz abi ya ;(((
    Tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun canim belki bidahakine olur :)

      Sil
  4. Şanslı olabildiğime inanamıyorum :) Çok teşekkür ederim canım, güzel dileklerinde bulunan arkadaşlarada teşekkürler ediyorum :) Yazıyorum canım bilgilerimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canim gule gule kullan :)

      Sil
  5. Enaaaam kılpayı kaybetmişim candı ciğeriiiiim :) Tutkucum güzel günlerde kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sonraki çekilişlerime artık canııım çok geciktirmeden yaparım heralde bidaha :)) ama hakkaten bi üstte 3 tane sen varmışsın:)

      Sil
    2. Evet yaa hiç bu kadar yaklaşmamıştım :)

      Sil