2 Mart 2015 Pazartesi

Günün Cicileri:Pucca Günlük 5 ve Real Techniques Miracle Complexion Sünger

Herkese merhaba kızlar! Günün ikinci yazısını hiç bekletmeden yazmak istedim.
Bugün nişanlımla öyle bi Agora yapalım dedik sevgili kayınvalideciğime kadınlar günü hediyesi aldım tahmin ettiğiniz gibi aynından kendime de aldım:D Evet aynı tarz aynı şeyleri giyebiliyoruz çünkü laf aramızda kendisi tam bi taş gerçekten:)
Tabi ben yine 0 makyaj dışarı çıktım çok üşeniyorum bu ara ama zombi göz altlarımı kapamadan edemezdim onu saymazsak 0 dı:D 
  Şimdiiii cicilere geçicek olursak nişanlımla yemek yerinden D&R ın önünden geçerken hiç girme niyetim yoktu Pucca günlük 5 i görünce cama yapışıp ardından içeri koşmam bir oldu normalde kalkıp bi kitaba 20-25 lira vermeyi sevmem  nadirdir tek kitaba o kadar vermişliğim bu onlardan bitanesiydi. Puccayı çok severim her ne kadar filmi bana göre tam bi rezalet de olsa kitaplarına ölürüm yaşadıkları olarak değil üslup olarak o kız ben çünkü:D Daha rahat bi dille yazabilseydim ya da günlük yaşamımı anlattığım bi blog olsaydı zaten görürdünüz çok doğal buluyorum onu da sevmeyen sevmez ama ben seviyorum:)



Kitabın kapağında ilk kez Marilyn Monroe yerine kendi fotoğrafını görüyoruz artık kendi kimliği tamamen ortada olduğundan bi sakınca görmemiş sanırım bu yazıdan sonra hemen okumaya başlıyorum:)

Diğer bebemiz de Real Techniques'in makyaj süngeri.
Bu aralar makyaj süngerleriyle ben ciddi anlamda aşk yaşıyorum kelimenin tam tabiri bu sanırım.
Çünkü bildiğiniz üzere benim ne sürsem ne kadar nemlendirsem kapattığımda bi süre sonra kuru kuru olan göz altlarımın sorununu sadece 6 liralık bi makyaj süngeri çözdü(Eklips) ve bu sorunu hiç bi fırça çözememişti, aldığım günden beri ayıla bayıla kullandım o kadar güzel doğal bi sonuç verdi ki inanamadım, ki ben makyaj süngerlerine çok önyarlıydım temizlikleri konusunda çok pimpirikliydim çünkü aman yapamam ben öyle ne kadar yıkarsan yıka tam temizlenmez bakteriler suratımda halay mı çeksin modundaydım ama bi cesaret aldım yine değişik bi ruh hali anında almamla vurulmam bir oldu!
 Ve ben de aralarında bu kadar fiyat farkı var muhakkak bi farkları da vardır diye düşündüm denemek istiyordum ve kaptım.!


Gördüğünüz gibi bu süngerin kuru hali görselde böyle göründüğüne bakmayın boyutu oldukça küçük bi de Eklipse göre biraz daha küçük ve sert gibi yapısı.Eğer ki Eklips süngerle karşılaştırmamı isterseniz lütfen yorum olarak bırakın ama şunu söyleyebilirim ki aralarındaki en belirgin fark bu Eklipse göre çok çok daha az ürün emiyor ürünün çoğunu yüzünüze bırakıyor hatta bu açıdan aralarında oldukça fark var diyebilirim.

Bu da sudaki hali;

Bu şekilde ıslatıldığında ne kadar büyüdüğünü görebilirsiniz kutusuyla karşılaştırmadan pek belli değil ama kutusundaki boşluğu görüyorsunuz ürün oraya ilk başta sığıyordu ilk deneme uygulamamda çok çok memnun kaldım ama daha yumuşak olmasını dilerdim.
Ve kızlar konuyla alakasız olucak ama size bi uyarım olucak lütfen ama lütfen alışveriş yaptığınız yerde ya da hemen çıkınca fişinizi kontrol edin ben başka şeylere bakarken bunu nişanlım aldı çıkınca da çıkardı fişe baktı iyi ki bunu her zaman yapıyor bu arada bu 24.90 değil 28.90 dedi nası ya orda öyle yazıyodu dedim valla ben bilmem dedi kaptım elinden, kaptığım gibi doğruca girdim Gratise açıkladım düzgünce durumu gösterdim orda olan etiketi de fazladan aldıkları parayı bana iade ettiler sonuç olarak sonra da hemen etiketi fazla olan fiyatla değiştirdiler. Aynı sorun geçen gün rossmanda da olmuştu yarı fiyatına inmiş gösterirken ben tam fiyat ödemişim tabi okula giderken fark ettim dönemedim ama dönseydim biliyorum ben olucakları.. Dikkat edin lütfen kızlar tabiri yerinde mi bilmiyorum ama insanları enayi yerine koymalarına izin vermeyin kim bilir kaç kişi yaşıyor bu sorunu ben o 4 lirada olsam gidip 30 lirayı bi süngere vermem yani ben hiç bişeyin parasında olmadım bugüne kadar ama bu tip meselelere gerçekten çok sinirleriniyorum kimse salak değil ve onların da bu şekilde bi sorumsuzluk yapmaya hakları yok. 
 Neyse daha çok başınızı şişirmeden yazımı sonlandırıyorum eğer siz de denediyseniz süngerler arasındaki gözlemlediğiniz farkları benimle paylaşırsanız çok sevinirim:)
    Hoşçakalın!

14 yorum:

  1. Pucca nın sıkı bir hayranı olarak yeni kitabına çok sevindim :))
    süngeri nereden aldığınızı soracaktım ? zira bende de aynı sorunlar var

    sayfanızı izlemeye aldım sizi de beklerim sayfama www.lerzankaradan.com
    sitemde devam etmekte olan 3 kişiye hediyemizin olduğu kampanyama da beklerim

    http://www.lerzankaradan.com/2015/02/lerzankaradan-ve-hc-hair-care.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim sizin de Puccayi sevmenize:) Ben sungeri Gratisten aldim ayni urunler Watsonsta da mevcut yakin zamanda goz altinda makyajin kuru kuru durmasinin cozumunu nasil bulduguma dair bi yazi da yazicam isterseniz onu da okuyup fikir edinebilirsiniz. Blogunuza da hemen geliyorum sevgiler :))

      Sil
  2. Merhaba canım göz altı kuruluğu sorununu daha önce seninle paylaşmıştık yeni bir göz çevresi nemlendirici krem denedim ve gerçekten çok etkisini gördüm istersen son paylaşımım da bulabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goz cevresi miii kos kos kos :D Hemen gelirim coz cevresi kurulugu deyince cok merak ettim canim yazini:)

      Sil
  3. Süngerin çok güzel canım ben elimle uygulamayı sevsem de süngerle yapınca daha kapatıcı oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuzum icin kullanmama gerek olmasa da goz altlarimin imdadina yetisti canim ya ilk kez kuru kuru durmuyor bi de ben de hep parmakla uygulardim boyle youtube videolari falan tonlarca firca sahibi olmam derken suclu hissediyorum kendimi parmakla suruce Allah carpar kiz diyorum yuzune gozune dursun onca firca diyorum:D

      Sil
  4. Ah pucca beni tam kalbimden vurdun Derin :) yazini cok begendim fakat benim de sungerlere karsi bi onyargim var malzeme bosa gitcekmis gibi geliyor :) bi de bana gunluk makyajimda kullanisli olucak bi sunger tavsiye edebilir misin ve eklipsle real teknigin ne farki var acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Ehheheheh elifcim biliyosun bizim ortak noktamiz bu:D Ben de oyle zannederdim ama sadece avantajini goruyorum bu kadar dogal hos sonuc aldigim icin senin de goz altlarin kuru biliyorum kapaticini mutlaka herhangi nemli bi sungerle uygula Real Techniques'in Eklipsten farki;daha az urun emiyor urun oldugu gibi yuzume geciyor farkli bi farkiysa kuru hali biraz daha sert yapilari cok az farkli sanirim:)

      Sil
  5. Bu süngerden ben de istiyorum. Seni takibe aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer ki bi sünger arayışındaysan kesinlikle tavsiye ederim bunu indirimlerde fiyatı daha da uygun oluyor. Bloguna da hemen uğruyorum:)

      Sil
  6. Tatlim ilk sunger denemem olcak o yuzden uygun fiyatlisindan alip deneyim m diyorum Eklips nerede satiliyor ki :) harika bir yazi olmus bir tanem :* -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oncelikle cok cok tesekkur ederim tatlim benim tabi ki cok haklisin zaten real techniques i once alayim deseydin once bi uygun fiyatliyi dene sunger kullanimini seversen digerlerine sans ver derim ben Eklipsi de Gratisten aldim tatlim ayni Eklips sunger gibi Watsonsun da kendi sungerleri var onlar da ayni fiyat sanirim bi bak ikisine de hatta ben elimdekiler eskisin Aliexpresten 5-6 tane birden siparis etmeyi dusunuyorum goz altlarim icin muhakkak hep kullanilacaklar arasinda cunku:)

      Sil
  7. Cok tesekkur ederim canim yarin ilk isim gratisten sunger almak olucak :)

    YanıtlaSil