6 Mart 2015 Cuma

Göz Çevresi Kuruluğu Problemini Nasıl Aştım!?

Merhaba kızlar! Hepinizin günü umarım iyi geçmiştir bugün artık bildiğinizi düşündüğüm göz çevresi problemimi yani normalde olmasa da makyajdaki kuruluk problemimi nasıl aştığımı neleri nasıl uyguladığımı aşamalarıyla beraber anlatıcam umarım sizlerin de işine yarayan bi yazı olur benim gibi bi probleminiz varsa ilaç gibi geliceğini düşünüyorum!
      Gece bakım rutinim hepinizin nasılsa benim de öyle temizledikten sonra yüz ve göz nemlendiricilerimi sürüyorum benim sizlere asıl bahsedeceğim konu makyaj yaptığımızda göz altlarımızı kapatma ihtiyacı duyuyoruz ama ne kadar nemlendirsek de o pudra pudra görüntüden kurtulamıyoruz peki bunu nasıl aşıcaz?Evet işte o sorunun cevabı tam da burda.

İlk adım olarak;




Temizleyicimizle yüzümüzü temizliyoruz makyaja böyle başlamak bence daha doğru(her zaman bu kuralı uygulayamasam da en doğrusu bu.)

   İkinci adım güzelce yüzümüzü tonikleyip nemlendirdik,özellikle göz altlarınızı çok çok iyi nemlendirin bunlardan hiçbirini yapmasanız sadece yüzünüzü bi tonikle temizlemiş olsanız dahi göz altı nemlendiricisi adımını asla ihmal etmiyoruz.
Benim bu aralar kullandığım göz kremim bu oldukça memnun kaldım nemlendirmesi çok hoş kokusu ayrı hoş.
Güzelce nemlendirdik ve göz çevremizin bunu emmesini bekledik makyajımıza başladık göz altı kısmına geldik; Morluk probleminiz çok fazlaysa göz altlarınızı nötrleyecek corrector mutlaka kullanın bu adımda parmaklarınızı kullanabilirsiniz ama benin asıl tüyom makyaj süngeri herhangi bi tane edinip kullanabilirsiniz.
Benim bu aralar kullandığım kapatıcım Note Full Coveraga Concealer bununla ilgili ayrıntılı yazımı okumak isterseniz buraya tık tık. Ordaki yazımdan bile daha memnunum şimdi çünkü nasıl kullanıcağımı nasıl işime yarar hale getirebileceğimi öğrendim.
Göz makyajındaki kuruluktaki asıl olay bizim zaten kurumaya çok meyilli göz altlarımızın nemini kaybettirmeden nemli bi süngerle dağıtmak. Kapatıcımı noktalar halinde ve V şeklinde göz çevreme sürdükten sonra böyle nemli bi süngerle dağıtıyorum.
   Ve inanırmısınız bugune kadar göz altlarımda sünger kullanmadığıma o kadar pişmanım ki hoş normalde göz altlarını kapatmaya bile ihtiyacım olmazdı benim ama bu aralar uyku düzenim kaydığından sanırım eroinman gibi dolaşıyorum ben de kapatıcıya ihtiyaç duyuyorum bu sebeple.
 Bakmayın makyaj bakım blogum var ama yüzüme süreceğim her ekstra şey beni deli gibi korkutuyordu bu yüzden de elimde kapatıcılarım olmasına rağmen asla göz altıma bir şey kullanmazdım sanki sürersem.sürdükçe sürekli sürme ihtiyacı duyucakmışım gibi ama ne yazık ki şimdi mecburen kullanıyorum.
   Sözün özü bundan sonra benim demirbaşım bu üründür şu sünger bu sünger diye ayırt etmiyorum markası hiç hiç fark etmez nemli bi sünger olması yeterli benim için.İnanırmısınız 1 saat içinde kupkuru olan bu göz altlarım tüm gün hiç kurumuyor! Sadece bi sünger sayesinde bunun olması inanılmaz geliyor bana bilmemkaç liralık fırçalarım bu problemi çözememişken minicik süngerin çözmes çok ilginç çok hoş. Ben bu yöntemi deneye deneye buldum bana kimse bana şunu yap diye söylemedi hiç daha önce bu tarz bi yazı da görmedim bi anda problemimi çözdüm gibisinden o yüzden bulduğum çözümü sizlerle paylaşmak istedim umarım işinize yarar bi yazı olmuştur:)
                Hepinizi kocaman öpüyorum!

6 yorum:

  1. Hrheheh Kıyamam eroinman ha :D bende TürkKahvesiyle buz küpleri yapıyorum canom morluga iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürrü be Hilal'im bitanesin!:D hiç denememiştim buz küplerinin iyi geldiğini biliyordum ama türk kahvesini hiç bilmezdim teşekkür ederiim :)

      Sil
    2. Dene balısı :D kafein kan akışını hızlandırır ;)

      Sil
    3. Kafeinden olecem bigun desem ne dusunursun :D olmayinca olmuyor iste :D

      Sil
  2. O süngerler hayat kurtardı dimii :) Benim de göz altlarım kuru süngerle uygulayınca nemli bir bitiş bırakıyor ve kuruluktan eser kalmıyor. Note concealer da denemek istediğim bir ürün elimde ki bitince alıcam mutlaka :)

    YanıtlaSil
  3. Evet caniim kesinlikle hayat kurtarici oldu benim icin :) Note concealeri da muhakkak dene cok cok guzel ama sanki cabuk bitiyormus gibi geldi :))

    YanıtlaSil