18 Mart 2015 Çarşamba

Farmasi Alışverişim!

Merhabalar! Umarım hepinizin günü benim gibi güzel geçmiştir:)
  Bugün sizlerle Farmasi'den yaptığım alışverişi paylaşıcam. Bu markayı gerçekten çok merak ediyordum gerek yerli bir firma olması gerek içeriklerinin çok temiz ve sağlıklı oluşlarıyla ürünleri çok ilgimi çekiyordu ve geçen gün bu yüzden üyeleri olmaya karar verdim çok geçmeden de bi alışveriş yaptım.  Üye oldum diye sanmayın ki sponsor ya da başka bir şeyle bu yazıyı hazırlıyorum ürünlerin tamamını kendi paramla aldığımı belirtmek isterim bu yazı daha çok farmasi ürünlerinin ilk izlenimi gibi olucak :)
Ürünlerimin genel görünümü bu şekilde sizce de çok güzel değiller mi? Ve ben sadece ama sadece 4 tane ürün aldım gerisi tamamen hediye. Baykuşlu yastık kılıfları ve ruj üyelik hediyesiydi tek katalog harici geri kalan broşürlere herhangi bi ücret ödemedim bir de kargo sıfırlama ürünüm vardı tabi hepsini şimdi teker teker sizlerle paylaşıcam :)



Gördüğünüz bu ürünler(yastık kılıfları ve ruj hariç) benim aldığım 4 ürün hepsini de çok merak ederek aldım gerçekten.
İlk ürün  Farmasi Vitalizing Sarımsak&Keratin Saç Maskesi: Henüz deneme fırsatım olmadı ama 500 ml bi ürün saçlarımı ağırlaştıracağını düşünerek asla saç maskesi kullanmazdım ama haftada 1 kez kullanmaktan zarar geleceğini düşünmüyorum kokusu azcık dinlenme tesislerinde sabunlar olur ya onlar gibi sanki:D Ama sabun gibi koksa da fena değil sarımsaktan iyidir diye düşünüyorum koku olarak yani niye bilmiyorum bana çok güven verdi ve asla maske kullanmamama rağmen aldım tuhaf şekilde. Kullanıp ayrıntılı yorumlarımı paylaşıcam. İndirimli fiyatı 17 ya da 19 tl.
İkincisiyse AlkaMine Sole pH Damlası  alışverişi yapmamın asıl sebebi bu diyebilirim 100 ml bi ürün piyasadaki bi çok ürün 50ml ken bu 100 ml o yüzden avantajlı buldum açıkçası suyun tadını değiştirmeden mineralli ve alkali yapacağını vaadediyor. Sudan aldığınız mineralleri çoğaltmayı,selülitlerin gitmesine yardımcı olmayı,göz altı morluklarını gidermeyi ve buna benzer pek çok şeye yardımcı olduğunu vaadediyor 1 bardak suya 3 damla şeklinde uyguluyorsunuz ama tavsiyem asla bardakla içmeyin başlarda evet suyu yumuşacık yapıyor ama psikolojik mi bilmiyorum suyu çalkalayamadığımdan tadı az da olsa değişmiş gibiydi yani siz suyu içeceğiniz şişeye koyup çalkalayın bu şekilde değişmediğini göreceksiniz. Fiyatı 55 tl.
Ayyyy ayy KAYISI allahım artık hepiniz kayısı ve şeftali kokulu olan şeylere aşkımı biliyorsunuz peki ben bunu görünce dayanabilir miyim?Tabi ki dayanamam ve işin komik kısmı duş jeli bana sadece 3 liraya geldi.Ve kokuları muazzam gerçekten çok hoş hele benim peelinglere olan tutkumu göz önüne alırsak müthiş bence. Duş jelini alana soyulabilen peeling yüz maskesi 15 yerine 8 liraya geliyordu çok çok avantajlı buldum attım sepete zaten amacım peeling maskesiydi hoş artık peeling yapmaktan yüzüm Casper'a dönmüş olsa da ölü hücrelerimi atmayı seviyorum ben:D Gerçekten cilt rengim oldukça açıldı sanırım CC kremimin ivory rengi bile koyu geliyor:( (tabi bunun konumuzla ilgisi yok)
Neyse zaten ayrıntılı incelemelerini yapıcam daha çok uzatmama gerek yok(daha ne kadar uzatıcaktım acaba?) Söylediğim gibi duş jeli 9 ya da 7 tl bunu aldığımda maske 8 liraya geldi.
Bu benim sürpriz ürünlerimden sadece biriydi kargo sıfırlama ürünü buymuş.  Bio Home Çok Amaçlı Temizleyici. Köftenin banyosu olduğunu düşünürsek ve benim orayı hergün temizlediğimi düşünürsek çok işe yarayacağını düşünüyorum konsantre bi ürün ve bildiğimiz organik içinde zararlı kimyasallar bulunmuyor minik danam için dana ne olsun ki!
Peki bizim bu meraklıyı napıcaz? :D Daha yakına yaklaşmaması gerektiğini çok net bildiğinden asla yanaşmadı ürünleri her seferinde çok merak ediyor ama böyle uzaktan bakmakla yetiniyor:D
Bu da ıh sümüğümü atmam bugun hatrımı kırdın bikere şimdi ürünleri göstersen noolur bakmayışı:D

Peki ya bu ruj? O nası güzelliktir üyelik hediyem bu da indirimli hali 15.50 ve çook çok güzel ne yazık ki bana yakışmıyor bu tonlar pek kullanamıyorum hediye edicem sanırım.













Ambalajının şıklığına bakar mısınız? Baykuşlu yastık kılıflarıyla bu kayıt hediyem:)
Bakmak isterseniz eğer  Farmasi Glamour Shine Lipstick 10 gerçekten çok hoş.Fiyatı da sanırım şu an 15.50. Bu ay kayıt olduğunuzda da hediye.

             Evet kızlaar benim Farmasi'den yaptığım alışveriş bu kadardı ilk kez bu ürünleri deneyimlemek çok güzel olucak diye düşünüyorum ayrıntılı yorumlarımı tek tek paylaşıp blogumda bunlara yer vericem. Ve şuna değinmek istiyorum kargo inanılmaz ötesi hızlı geldi sanıyorum pazar siparis verdim ya da cumartesi pazartesi sabah elimdeydi ürünler hızına çok şaşırdım bana göre internetten alışveriş yaparken en önemli şey kargo hızlı gelmeli site işini iyi yapmalı ve Farmasi bu konuda gerçekten harikaa! Gözüm kapalı güvenirim artık!
   Sizin kullandığınız Farmasi ürünleri var mı varsa neleri önerirsiniz? Yorumlarınızı bekliyorum.

           Bana  drnckr08@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.   Hepinizi kocaman öpüyorum!

16 yorum:

  1. çok güzel yazı olmuş tatlım, güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de cok güzel canim, güzel günlerde kullan!!! :)

    YanıtlaSil
  3. Sitesinden mi yaptınız acaba alısverısı? Bu ruj ve yastık kılıfları için bile alısverıs yapılır;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet uye oldum ve sitelerinden alisveris yaptim:) kesinlikle sadece 10lira bu ikisi yastik kiliflari salonumdaki yerlerini aldilar bile hele rujun ambalaji cidden ikisi de harika :)

      Sil
  4. Baykuşlara ve Köfte'ya bayıldım! Ruju da inanılmaz şık duruyor hepsini iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ruj çok şık! Teşekkür ederiiim :))

      Sil
  5. Ben de kullanıyorum çok memnunum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şimdiden çok memnun kaldım :)

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Farmasi çok amaçlı temizleyicimiz ve diğer tüm temizlik ürünlerimiz fosfat,formaldehit gibi zararlı maddeler içermez. Çok amaçlı deterjanı direkt leke üzerine dökün elinizle hafif obalayıp bezle silin lekelerden eser kalmıyor.

    YanıtlaSil
  8. merhaba canım çok güzel yazı olmuş ellerine sağlık :)
    ürünlere nasıl ulaşacağını bilmeyen varsa instagramda @farmasice sayfasını inceleyebilirler :)

    YanıtlaSil
  9. Benim saclarima acik renkliydi sariya yakin denedim ve turuncuya yakın bakır gibi oldu kesinlikle denemeyin

    YanıtlaSil
  10. Derin hanım Farmasi ürünlerimize güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz sevgilerimle😉

    YanıtlaSil