25 Mart 2015 Çarşamba

Essence XXXL Matte Lip Gloss(Soft Nude) İncelemesi

Merhaba kızlar! Bi süredir bloguma vakit ayıramıyorum sağlık sorunlarıydı iş,güç yazamadım malesef:( Haftayadan itibaren bi 2 hafta ortalıklarda olamayacağım vizelerim dolayısıyla bunun için beni affedin :( Gerçekten hepinizi ve blogumu çok özlüyorum.Daha da sözü uzatmadan hemeeeen ürünüme geçiyorum.:))
    Eveet bugün konuğum olarak Essence'in XXXL mat lip gloslarından soft nude rengini seçtim ben bunu bayılarak aldım gerçekten hoş tabiri caizse kazıklanarak aldım sonra fark ettim işin aslı bu yarı fiyatına inmiş gösterirken kasada tam fiyat çıkmış ben de bunu okula giderken gördüm zaten çok geciktiğim derse daha da gecikmem söz konusu değildi yoksa gidip fişimi gösterirdim hatta Nude rujlarım yazısında yazmıştım isterseniz şuradan hem rujla alakalı söylediklerimi hem de yazımın tamamını görebilirsiniz:)

Rujun görünümü aynı bu şekilde gloss tarzında ben o sıvı sonradan matlaşan glosslardan sanmıştım ama direkt mat bi ürün bu böyle aplikatörünü çıkarınca bildiğiniz kadife bi görünümü var.

Görselde pek yansıtamamışım yine gün ışığında çekme fırsatı yakalayamadığımdan ama burdan da öyle sıvı bi kıvamı olmadığı belli zaten ki böyle olması benim için daha iyi hiç gloss kullanmam ve alışık değilimdir söylediğim gibi sıvıdan mata geçeceğini düşünmüştüm ben ama böyle kadife gibi çıkması beni mutsuz etti diyemem hatta daha kolay sürüm sağladı bana göre:) Eğer siz de gloss kullanmaya alışık değilseniz ama gloss gibi rujunuz olsun istiyorsanız mutlaka bakabilirsiniz:)
 Bendeki rengi 06 Soft Nude gerçekten bu rengi ben çok çok sevdim tam bi Derin rengi zaten benden en fazla bordo ruj incelemesi görebilirsiniz onu da sürmem anca özel günlerde ben nude insanıyımdır:) Kırmızı ruj bence çok beyaz tende fazla dikkat çekici cesaret gerektiren bi ruj zaten benim Edwart'lığım bana yetiyor dahası kalsın:D
Eldeki duruşu bu şekilde ben çok çok beğeniyorum her tene mi yakışır her tene yakışıyor.Ev arkadaşımda duruşuna bayıldım bende de çok hoş duruyor zaten kendime yakıştırdığım tek ton bu renkler:) Başkasında denemedim ama herkeste çok güzel duracağından eminim çünkü rengi ne fazla soğuk ne fazla sıcak tam ortada çok hoş bence.
Fiyatına gelicek olursak ben 4.50 lira zannederek aslında indirimde olmayan halini yani 8.50 lira ödemişim buna indirimde olduğu yazıyordu ama sorun yok olan oldu artık:)
Hepinizi kocaman öpüyorum!! Bana  drnckr08@gmail.com dan ulaşabilirsiniz kocaman sevgiler! :)

5 yorum:

  1. Öncelikle vizelerinde başarılar diliyorum. Ben de 2. Edward'ım ama kırmızıdan vazgeçemiyorum ne olacak benim bu halim :D Gratis'te bu fiyat tutarsızlıkları hep oluyor Essence'de özellikle ama yine de uyguna almışsın iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyoruum:) Kırmızı güzeldir doğru kullanıldığında hep asildir ama ben günlük malesef kullanamıyorum :( Edwartlık da güzeldir negatif yönü çok olsada hepimiz un kurabiyesi gibi değil miyiz ama:D

      Sil
  2. Kıyamam ben sana indirimde sanıp indirimsiz fiyattan mı aldın!
    Aynıyız Derin aynı vallahi bu kadarına da pes!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiii oyle aldim canim ya :( ayyy cidden sen de yaptin miii:D kocaman opuyorum!

      Sil
  3. Canım ben de indirimde sanıp bunu alacaktım taa ki kasaya gelene kadar :D Sonra pembişi indirimliymiş diye onu aldım ama daha kullanmadım. Ruj, lipstick bollluğundan malum :D Ama kullanıcılardan biri çok kötü yorumlar yaptı, hevesim de kaçtı maalesef. Umarım sen memnun kalırsın

    YanıtlaSil