12 Şubat 2015 Perşembe

Tag:Ruj Bağımlısı :}

Merhabalaaar! Umarım hepiniz iyisinizdir ben şu an çok mutluyum kazanmış olduğum bi çekilişin haberini yeni aldım en kısa zamanda yazısı gelicek :)
Öncelikle sevgili Seray'a  Ruj Bağımlısı tag inde beni taglediği için çook teşekkür ediyorum aynı anda da yazıyı bu kadar geciktirdiğim için çok özür diliyorum :))
Bazı rujlarımın görselleri internetten almak zorunda kaldım yanımda olmadıkları için bunun için lütfen kusura bakmayın çoook uzattım artık yazıma geçiyorum :)


1-Favori lipbalmın nedir?
Bu aralar favorim nivea lip butterlardan frambuazlı olanına bayılıyorum Burts Bees her zaman favorimdir ama yakında elime Nuxe'ün dudak kremi geçicek şu portakallı kokan favorim o olucak gibi görünüyor :)

2-En çok göze çarpan kırmızı rujun hangisi?
Kesinlikle Rimmel London Kate Moss 107 ben açık kırmızı rujları sevmiyorum bordolar daha bi bana göre :)

3-En pahalı ve en uygun fiyatlı rujun hangisi?
Sanırım en pahalısı MAC Velvet teddy rengine bayılıyorum tam bi kahveye çalan nude ruj tutkunuyum bin tane birbirinin aynısı olduğunu iddia edebiliceğiniz rujum var sanırım ama napiyim çok iddialı renkler bana göre değil.
En uygun fiyatlıya gelicek olursak sanırım Wet'n wild matte serisindeki şu ambalajları berbat ama kalıcılıkları muhteşem olan rujlar.

4-En çok sevdiğin MAC rujun hangisi?
Tabi ki velvet teddy bayılıyorum çok seviyorum!


5-En çok hayal kırıklığına uğradığın rujun hangisi?
Kesinlikle hiç düşünmeden Wet'n Wild just peachy iğrenç durdu bu kelimeden hiç hoşlanmam ama gerçekten öyle sanki küçük kızlar annelerinin rujlarını sürer bi eğreti durur ya heh işte öyle durdu :D

6-Dudak kalemine evet mi hayır mı?
Aslında her zaman kullanılmalı ama bende duruma göre değişiyor kırmızı ve koyu rujlarda kesinlikle ama nude rujlarımda gerek duymuyorum bana göre ruj kolayca tazelenebilmeli.

7-En sevdiğin dudak parlatıcısı hangisi?
Hiç biri! Malesef hiç gloss insanı değilim o yapış yapış hissi beni kendinden uzaklaştırıyor görüntüsünü gerçekten çok seviyorum ama malesef kullanamıyorum niveanın ışıltılı dudak nemlendiricileri varya o parlatıcı sayılırsa ben onlar demek istiyorum :D

8-Paylaşmak istediğin ekstra bir şey var mı?
Immm düşünüyorum düşünüyorum.  Bence en önemli şey dudakların nemlendirilmesi hiç birimiz çatlak dudakları sevmeyiz ve sevmediğimiz gibi rujlarımız da hoş görünmez arada bir peeling yapmakta da fayda var gıda boyalarıyla kendinize özel hazırlayacağınız peelingler çok eğlenceli olabilir!

 Tekrar sevgili Seray'a çok çok teşekkür ediyorum ve ben de Makyaj Tavsiyem ve Zeynep Çalışkan'ı tagliyor ve ikisini de kocaman kocamaaaaan öpüyorum!

4 yorum:

  1. Bu çekilişler konusunda ne kadar şanslısın canım tebrik ederim :)) Teşekkür ederim beni taglediğin için kocaman öpüyorum seniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sansim sensin canim benim ilk kazandigim cekilis seninkiydi seninle sansim acildi sanirim :))Rica ederiiim merakla cevaplarini bekliyorum!

      Sil
  2. Bordo ruj arayışım devam ediyor :( Wet'n Wild Cherry Bomb'u kaçtır arıyorum yok yok yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inanir misin ayni durumdayiz:) cherry bomb u almaya karar verdikten sonra en az bin kere gratise gittim yok yok yok yani :) neyse ki cok sorun etmedim gunluk hayatimda hic kirmizi bordo kullanamam :)

      Sil