18 Şubat 2015 Çarşamba

Son Zamanlardaki Alışverişlerim ve Gecikmiş Project Pan Kararım :D

Merhaba kızlaaar!Bugün bi alışveriş ve bi karar yazısıyla karşınızdayım:) Blogum olmadığı zamanlarda da bu kararı çok vermiş ancak tahmin ettiğiniz gibi becerememiş Project Pan'imi bozmuştum çünkü ben tam bi alışveriş delisiyim.Alışveriş benim için bi aşk,bi tutku,bi yaşam stili:D Hatta ve hatta en çok da terapi.Ama bu yazdıklarım size sadece alıp alıp kenara atan kullanmayan sırf para harcayan bi kızmışım imajı yaratmasın çünkü kesinlikle öyle değil almayı ne kadar seviyorsam kullanmayı özellikle bitirmeyi,deneyimlemeyi de çok çok seviyorum zaten blogu açma sebebim en çok da buydu.Bi kaç gün içinde Project Pan ürünlerimi sanırım sizlerle paylaşırım. :)
Gelelim alışverişime;
Gördüğünüz gibi alışverişimin genel görüntüsü bu şekilde bunun yanında birkaç ruj daha aldım ve nivea lip butterım vardı ama ne yazık ki kendisiyle aşk yaşadığım halde kaybolmuş!Rujları az sonra göstericem:)
Hepsini tek tek yazmiycam yazarsam çook uzun sürer sizleri sıkmak istemem:)
*İlk ıslak mendillerden başliyim niye bu kadar çok aldın diye aldıklarım sadece fotoğraftakiler kadar değil:D Hepsi 4'lü 5'li falan alındı ama sembolik olarak koydum neden bu kadar ıslak mendil alıyoruma gelicek olursak bildiğiniz gibi evde bi tüy yumağıyla yaşıyoruz benim minik danamın patileri için de gezdikten sonra bol bol bunlardan kullanıyoruz yakında köpek bakımıyla (evde bakımıyla)alakalı bi yazı yazmayı düşünüyorum kozmetik hakkında değil ama umarım ilginizi çeker.
*2 tane makyaj temizleme mendili aldım biri Garnier migros indiriminde 4 ya da 6 tlye düşmüştü biri de gratislerde satılan cala lardan salatalıklı olan 2,50 tlye almıştım Garnier'i oldukça sevdim Cala da çok güzel temizliyor ama kokusu azcık tuhaf geldi.
*Rossmandan Facelle intim mendilleri aldım yani çok da konuşmak istemiyorum bunlar hakkında:D Ama şunu söyleyebilirim kokuları çok güzel gerçekten 1-2 lira gibi fiyatları vardı.
*Vaseline markasının vazelinini aldım bu soğuk günlerde oldukça işime yarayacağını düşünüyoru fiyatı 6 liraydı.
*İsana'nın tıraş jellerini aldım lazer epilasyon yaptırmaya karar verdiğim şu günlerde bunlara geçiş yapmam gerekiyordu oldukça güzeller ben şeftalili ve hassas ciltler için olanından aldım kokuları çok hoş tanesi 6 küsür lira sanırım.
*Nivea Aqua serisinin yüz yıkama jeli bunu babamdan aldım o verdi şaka değil babamdan aldım cidden:D Kendisi biraz bakımlıdır da nemlendiricinin yanında hediyeymiş kullanıyosan al ben kullanmıyorum dedi canıma minnet deyip kaptım:D Evet insanın bakımlı babasının olması hoş:D Set halinde fiyatı 20-25 lira sanırım.
*Beverly Hills'in siyah diş macununu aldım Gratis'ten aldım.İyi ki de aldım! O kadar güzel ki listerine in diş macununu yapmışlar sanki verdiği ferahlığa bayıldım fiyatı 10 liraydı.
*Essence Pure Skin serisinden pudralı tonik kokusu muazzam verdiği ferahlık çok hoş sanırım yazısını yazıcam gerçi ergenlikten çıkalı çook oldu ama bu seriyi de denemek istedim ben :D Fiyatı 5.25ti kasanın önünde görünce attım sepete:)
*Onun dışında Essence I Love Extreme maskaramı yedekledim,Pure Beauty CC kremimi yedekledim pembe makyaj çantası onun yanında hediyeydi,Delice,çılgınca,manyak ve hastalıklıca aşk yaşadığım Loreal Elseve'in mucizevi yağını ne kadar çok sevdiğimi biliyosunuzdur ölümüne favorim olan bu yağdan yakında yapacağım çekilişe sizlere hediye etmek için aldım:)
Avon'un siyah noktaları geçiren soyulabilir maskesinden aldım,Kalyon'un oje çözücüsünden aldım kuruyan ojelerimiz için tam bi ilaç ama kokusu iğrenç leş her yeri kokutuyor!

Essence'in stik allıklarından çok tatlı bi şeftali tonu aldım,Nivea roll-on,Pure Beauty narlı yüz maskesi,NYC far paleti( bayıldım yazısı gelicek! )

Nonıque Yoğun Nemlendirici Göz Kremi çok çok sevdim mutlaka şans verin.

Gratisten saç açıcı sprey aldım sıkı durun yazısı gelicek harika bir ürün!

ve son olarak da;

 Ve son olarak bu rujları aldım Köfte pek meraklı tüm ürünleri tek tek kokladı yattı kaldı fotoğrafta da eşlik etmek isteyince kıyamadım:)
3'ü Kate Moss serisinden biri de Sephora indiriminden aldığım ruj.
Hepsi nude tonlarda Kate Moss Kırmızı seriden 104 ve 103 numara 103 hayatımda kullanacağım tek ama tek pembe başka bir pembe ruj asla kullanmam pembe ruj bende rezalet durur da:(
104 ise pembelik kahvelik içeren bir nude tek kelimeyle bayıldım.
Siyah kapaklı seri 03 numara kahve şeftali tonlu bir nude Kinda sexye çok benzettim duruşu muntazam!
Köfteye hadi ablalara bi bakış at poz ver bakiyim dedim oldukça davetkar bu bakışı attı bana:D Sizlere kendini güzel göstermek için her şeyi yaptı şuna bakın nası da artis:D
Eveet bizden bugünlük bukadar umarım yazımı sevmişsinizdir bir sonraki yazıda görüşmek üzere sevgiler! :)

10 yorum:

  1. Alışveriş yapmayı da alışveriş yazılarına da bayılıyorum :)) Ne güzel şeyler almışsın tatlım benim güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim tatlim benim aynen ben de alisveris yapmaya da yazilarini okuyup deneyimlemeye de bayiliyorum!

      Sil
  2. Yerim o köfteyi!! Resmen yazıdan rol çalmış :D Rimmel rujlara bayılıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyle oyle bayiliyor kendini sevdirmeye eve hirsiz girse onune otur bi terlik getiriyim deyip yatar yeter ki sevsin:D

      Sil
  3. Rujların renklerine bayıldım canım. Güle güle kullan hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim benim incelemelerini yapicam en kisa zamanda :)

      Sil
  4. Rujlar çok hoş minik danana da bayıldım bu arada :) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiiim:) dimi dimi tatli benim tosunum:D

      Sil
  5. Merhaba,iyi günlerde kullan hepsini indirim alışverişi kadar tatlısıda yoktur :) Blog keşif ve tanıtım etkinliğime beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim gercekten oyle indirim alisverisi harika :) hemen geliyorum :))

      Sil