26 Şubat 2015 Perşembe

Şeftalinin Elli Tonu ^^ :}

Merhaba kızlar!
Başlık çok manidar değil mi sizce de:D Aslında ne izlediğimden ne de kitabını sevdiğimden yani doğru düzgün okumadım bile ama gündeme uygun sanki:))
   Bugün sizlere en çok sevdiğim şeftali tonunda ürünlerimi ve şeftalili ürünlerimi paylaşıcam siz de şeftali tonlarını seviyorsanız mutlaka tavsiyelerime bi kulak verin derim :)

The Balm Frat Boy:Hepinizin çok sevdiği bi allık bu muhtemelen, tam şeftali tonu değil ama pembe şeftali arası çok tatlı bi renk beyaz tenlilere çok yakıştığını düşünüyorum buğdaylarda da çok hoş ancak esmerlerde pek belli olmayabilir.


 (Harika pijamam ve Köfte patisi de fotoğrafta epey hoş olmuş:D)



Essence Bloom Me Up Stik Allık: Bu ürünü çok çok severek aldım gerçekten rengi o kadar hafif ki çok çok bol sürdüğünüzde bile dağıtınca çok doğal duruyor sürmesi çok kolay kokusu da şeftalimsi tatlı bi koku cidden harika ben genelde bu ürünü Real Techıques Stippling Fırçasıyla uyguluyorum fiyatı 9.75 ti rossmandan almıştım bulursanız mutlaka alın çok küçük ama çok severek kullanıcağınızdan eminim.

 Ne yazık ki tamamı bu kadar.
Flormar Neon Far N103:Bu far çekiliş hediyelerimden biriydi hemen favorilerime girdi bile o kadar tatlı bi tonu var ki eğer bu ton bi far arıyorsanız muhakkak bakın kalıcılıkları özellikle pigmenti harika!Renginin tatlılığına bi bakar mısınız?


Essence Blush Up Allık:Bu allığı ben çok seviyorum tek allıkla 4 renk elde edebiliyorsunuz.Detaylı yazısını merak ederseniz eğer tık tık. İndirimde 6 lira gibi bi fiyata bulup almıştım.


Rimmel London Kate Moss 109: Bu ruj o kadar güzel ki ben Kate Moss serisine bayılıyorum ciddi ciddi bayılıyorum bu ruj da çok hoş bi şeftali turuncumsu ruj kalıcılığı çok iyi dudakta duruşu çok çok hoş eğer ki bu renk bi ruj arıyorsanız muhakkak bi bakın deneyin derim fiyatı 15tl.


Angie Peach Vücut Spreyi:Allahıııııııım! Kozmetik diyetimi yine bozdum yapamadım ben onuuu bu şey bozdurdu bana daha bi çok şey aldım bunun yanında ama evet diyetteyim almiycam artık.
Sadece tek bitane kalmıştı ve biliyor musunuz bilmiyorum ama şeftali,kayısı kokulu her şeye aşığım ben çayından tut saçma sapan her şeye kadar şeftali kokusuna delice aşığım diyebilirim.Kokusu Niveanın şeftalili nemlendiricisi var onun gibi kokuyor misler gibi o kadar tatlı ki reyonda sadece tek bitane vardı ve almamam mümkün değildi çikolatalısı falan da varmış ama kalmamıştı eğer siz görürseniz beni bilgilendirirseniz çok sevinirim.


Benim sizlere önerebileceğim şeftali tonları ve ürünü bu şekildeydi başka şeftali tonlu bi ürün isteğimse MAC Peaches veya Melba ama Melbayla Frat Boy oldukça benziyordu bu yüzden Peachestan yana kullanabilirim tercihini.
Siz şeftali tonunu sık sık kullanır mısınız? Kullanırsanız neler içinden merak ettikleriniz hoşuna gidenleriniz varsa yazarsanız çok mutlu olurum hepinize kocaman kocaman sevgiler!!

22 yorum:

  1. Ben de şeftali tonunu her makyaj ürününde severek kullanıyorum cnm.
    Senin ürünlerin de harikaymış ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim sana da bu ton cok yakisiyordur canim dimi ama seftali tam bi can kurtarici renk resmen makyajda cok da fresh gosteriyor agir renklere gitmektense bu cok hos:) cok tesekkurler guzel yorumun icin:)

      Sil
  2. Şeftali tonları hemen her renk makyaja uygun olduğu için benim de öncelikli tercihlerim arasında .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hem her makyaja hem her tene giden cok cok tatli bi renk. :)

      Sil
  3. essence stik allığın rengine bayıldım. bu da aklımda olsun, teşekkürler^^
    yesilrimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence allik gercekten cok hos yumusacik kokusu da mis gibi bi koleksiyon urunuydu sanirim ama bulursan mutlaka al derim!

      Sil
  4. Flormar farı merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etmekte haklisin gercekten cok hos :)

      Sil
  5. O minik patiyi yerim ki ben!:) Essence'nin stik allığını çok merak ettim hemen gidip bakacağım!:)
    Kocaman öpüyorum meleğimi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyyy o da seni kocaman oper teyzesii!! Bulursan muhakkak bak canim benim gercekten cok guzel eminim cok seversin!:)

      Sil
  6. Şeftali benim de bayıldığım bir ton. Yazı fikri de çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  7. ya en sevdiğim güle güle kullan bebiş :)

    YanıtlaSil
  8. cok güzelmis, almanyada maalesef hem thebalm markasini bulmak imkansiz, sadece online satisi var ordada cok pahali :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim de Turkiyedeki tek avantajimiz the balm sanirim :D ama iyi ki de var gercekten urunleri cok kaliteli:)

      Sil
  9. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim takibe aldım.
    Bloguma da beklerim.

    www.griipalyaco.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  10. The Balm Frat Boy işte benim rengim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle benim de oyle! Her makyajimda kullanabildigim bi allik:)

      Sil