21 Şubat 2015 Cumartesi

NYC İndividual Eyes 943 Smokey Greens(Mürdüm,Mor Tonlarındaki Far Paleti)İncelemesi ve Paletle Göz Makyajı



Merhabalar!
Bugün sizlere sevgililer günü indiriminden aldığım bi far paletinden bahsedicem.Aslında mürdüm bi far arıyordum ve asla bulamadım!Note'un bi farını aldım mürdüm diye mor çıktı! Ya ışıkta yanıldım ya da körüm:D 
Bu far paletinde de mürdüm vardı baktım işlevsel gözüküyor tek far alıcağıma bunu alayım dedim.

Görünümü bu şekilde çok işlevsel geldi bana at çık resmen içinde sağ tarafındaki krem rengi olan göz bazı yan tarafındaki krem aydınlatıcı sanırım bu yüz için çünkü farlardaki en açık renk de aydınlatıcı olarak geçiyor.Ve o sağdaki aydınlatıcı o kadar güzel duruyor ki gözde o kadar güzel duruyor!
Farların renkleri bu şekilde ben renklerini görünce bayıldım gerçekten.En açık rengi o kadar hoş ki tek başına bile mürdüm renk cidden mürdüm görünüyor tam fotoğraflayamamışım sanırım ama swatchlandığında morumsu bi rengi var bi değişik bilemedim:D
Ama genel olarak renkleri gerçekten çok beğendim elim üzerine uygulanmış halleri şu şekilde;



Niye böyle fasülye gibi çizmişim inanın bilmiyorum:D
 Yüz için olan aydınlatıcının elim üzerindeki bol uygulanmış hali;
Aydınlatının çok uygulandığında rengi bu şekilde aslında çok uygulamadım da dağıtmadan fotoğrafladım şimdi dağıtılmış halini de göstericem:)
Dağıtılmış şeklide böyle diyebilirim ama böyle göründüğüne bakmayın yüzde cidden inanılmaz duruyor ciddi ciddi çok beğendim hatta MAC Lightscapade kullanırım sürekli ondan daha metalik daha ışıltılı duruşu var ben çok sevdim.
      Tam bi at çık palet. Renkler çok pigmentli diyemiycem hani elini korkak alıştırma tarzında özellikle makyaja yeni başlayanlar için ideal az az çoğaltmak her zaman en güzelidir zaten.
Ayrıca bu far paleti yeşil gözler içinmiş öyle yazıyor üstünde benim gözlerim ela bazen yeşile bakar ama çok da önemsemedim bunu açıkçası çünkü istediğim ton mürdümdü yukarda söylediğim gibi sırf o renk için aldım malesef o da beni hayal kırıklığına uğrattı sanırım MAC ten başkası yalan böyle değişik far tonları konusunda.Eğer önerebileceğiniz mürdüm bi far tonu varsa önerilerinizi beklerim görüşleriniz ve önerileriniz benim için çok önemli ve çok değerli:)
    Ve son olarak bu paletle yapmış olduğum bi göz makyajı;




*Önce tüm göz kapağıma baz sürüp paletteki lila gibi olan tonu göz kapağımın katlanma kısmına kadar olucak şekilde sürdüm.
*Sonraki adımımsa elimdeki sıcak bi kahve tonuyla gözlerime sıcaklık katmak oldu bunun için Golden Rose'un tekli mat farlarından 209 numarasını kullandım.
*Şahane doğal kaşlarımı atlamadan doldurdum:D
*Sonra paletteki mürdüm tonuyla göz kapağımın sonuna ve şekli çizerek küçük bi gölge verip temiz bi karıştırma fırçasıyla renklerin birbirine geçmesini sağladım arttırarak istediğim sonucu alana kadar buna devam ettim
*Paletteki en koyu ton olan mat koyu mor farı mürdüm farın üstüne hafif hafif istediğim etkiyi alana kadar arttırarak uyguladım ve tekrar renklerin birbirine geçmesi için karıştırma fırçasıyla karıştırdım  daha koyu tonda bırakabilirdim ama tercih etmedim çok koyu ve ağır tonlar bana yakışmıyor tam bi no make-up make-up insanıyım normalde :)
*Paletteki mürdüm tonu gözlerimin yarısına kadar göz altlarıma sürdüm üstünden de paletteki en koyu mor olan renkle üstünden geçtim 
*Göz pınarlarımı paletteki en açık renkle aydınlattım göz kapağımın ortasına MAC Lightscapade sürüp tekrar renkleri karıştırdım
*Üst kirpik dibime gelişigüzel şekilde incecik eyeliner gibi paketteki en koyu rengi sürüp hafif dağıttım
*Maskara olarak herzamanki gibi Essence I Love Extreme kullandım
      Makyajım bu şekildeydi umarım beğenmişsinizdir,yorumlarınızı bekliyorum! :)

Hepinize kocaman sevgiler,sevgiyle kalın!

23 yorum:

  1. Bende bulamadım o rengi :( Yok yok yok hiçbir yerde yok ayrıca kör değilsin ışıklar yanıltıyor mürdüm diye aldım kahve-bakır arası bir renk çıktı gerçi onuda sevdim ama :D Golden Rose Silky Touch 128 numara bak istersen :)

    YanıtlaSil
  2. Evet ben de murdum diye aliyorum murdum cikmiyor ama yine de seviyorum :D cok tesekkurler onerin icin ona bir de MAC Cranberrye bakicam sanirim artik:)

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde kullan. Güzel bir makyaj olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba!
    Blogunuzu etkinlikte gördüm. GFC den takibe aldım, ben de beklerim.
    http://nowacraft.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Güzelliğine güzellik katmışın canım benim :) Keşke bende bulabilsem :( iyi günlerde kullan bana da beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim caniim geldim bile :) paleti diyorsan watsonslarda bulabilirsin eger ki murdum far diyorsan onu ben de ariyorum hala :)

      Sil
  6. Woow cok güzel olmus göz makyajin ellerine saglik! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkur ederim guzel yorumun icin! :)

      Sil
  7. Etkinlik sayesinde keşfettim blogunuzu benim bloguma da beklerim sevgiler :) http://olininguzellikdunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. renkler harika görünüyor <3

    bu arada yeni bloguma beklerim :) http://buseilehayat.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler:)) geldim bile ama sitenizde izleyicilerim butonu goremedim koyarsaniz daha fazla kisiye ulasirsiniz :))

      Sil
  9. ben bu makyaja ba-yıl-dım. bu tonlar sana çok yakışmış.
    sevgiler
    yesilrimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. ben bu makyaja ba-yıl-dım. bu tonlar sana çok yakışmış.
    sevgiler
    yesilrimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coook tesekkur ederim beni cok mutlu ettin!:)kocaman sevgiler sana da :))

      Sil
  11. Gözlerin güzelliğii :) Çok güzel bir makyaj olmuş canım bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim benim o senin guzelligin hem seninkiler benden daha guzel!Kocaman opuyorum senii

      Sil
  12. Çok güzel çok yakışmış :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum guzel yorumunuz icin:) tabi ki hemen gelirim:)

      Sil
  13. Merhaba , sizi bir blog etkinliğinde keşfettim ve takip etmeye başladım sevgilerimle
    Cafe Tigris
    tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Merhaba takibiniz icin tesekkurler :))

    YanıtlaSil