12 Şubat 2015 Perşembe

NONİQUE Avokado&Aloe Vera Yoğun Nemlendirici Göz Çevresi Kremi

Merhabalar! Hiç ara vermeden günün 2. yazısına geçmek istiyorum çünkü sizlere çook çok sevdiğim bir üründen bahsedicem.
isterseniz ben uzatmiyim siz de yazımı okumaya geçin:)


















Kremimi Lilakutudan sipariş ettim o kadar ilgili bir site ki yolladıkları kutu paketlemeleri her şey harika gerçekten insana kendini özel hissettiriyorlar:)Öncelikle bu kremi alma sebebimi sizlere açıklamak istiyorum benim cildim karma ama tuhaf şekilde göz çevrem kuru ve göz çevremde normalde bir sorun olmadığı için kapatıcı kullanma ihtiyacı hissetmiyordum ama son zamanlarda göz altlarımda morluklar oluştu ve geçmiyorlar kapatıcı sürdüğümde de kuru kuru,pudra pudra duran bi görüntü oluşuyor tahmin edersiniz ki çok kötü bi görüntü çok rahatsız edici aman içkici gibi gezerim böyle durucağına dedirtebiliyor:D Bundan mütevellit ben de çok çok iyi nemlendiren bir kreme ihtiyaç duymaya başladım araştırmalarım sonucu doğal,hayvan testleri yapmayan yoğun nemlendirme özelliğine sahip bu kremde karar kıldım.


Gördüğünüz gibi yapısı bu şekilde aslında çok çok koyu bir kıvamı yok ama verdiği nemden oldukça memnun kaldım kapatıcılarla yine eskisi kadar olmasa da aynı sorunum devam ediyor diyebilirim ama eskiye nazaran çok çok az gerçekten verdiği nem çok hoş,kokusu mis gibi taze ıhlamur ve yeşil zeytin kokulu.Kutusunda çok kuru ve hassas göz çevresi için olduğu yazıyor evet gerçekten nemlendirmesi çok güzel ama ben daha da fazla nem vermesini beklerdim.Organik sertifikalı,hayvan dostu bir ürün zaten görselde de gördüğünüz gibi Köfte pek bi ilgili sevdi kremi o da :)) Ürün her yaştan kişiye uygun;ince kırışıkların görünümünü azaltmayı göz çevresine ışıltılı sağlıklı bir görüntü vermeyi vaadediyor.Peki yerine getiriyor mu?Kırışıklık için bir şey söyleyemem ama kremden sonra göz çevrem daha nemli daha sağlıklı duruyor ve uzun süre göz çevrem nemli oluyor bu özelliğini çok sevdim.
Bunun yanında göz çevresindeki renk farklılıklarını dengelediğini,morluk ve mor halkaların görünümünü hafiflettiğini söylemiş ben bunlarla ilgili bir fark göremedim daha uzun vadede ne olur bilemem ama şu an için böyle bir faydasını görmedim.Oluşan şişlikleri de hafiflettiğini söylemiş ama gözlerimde şişlik genelde olmadığından bunun hakkında bir şey söylemem doğru olmaz.

Benim bu ürün hakkında yorumlarım bu şekildeydi hala hayatımın göz kremi arayışım devam ediyor bana bu konuda yardımcı olursanız çook çok mutlu olurum ayrıca göz çevresini kurutmayan bir concealer öneriniz varsa önerirseniz çok sevinirim yorumlarınızı merakla bekliyorum!

9 yorum:

  1. Yine ben yine ben :) La roche posay göz kremlerinin iyi olduğunu söylüyorlar sen de dene istersen tatlım ben de elimdeki göz kremi bittiğinde denemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canim benim cok cok tesekkur ederim tavsiyen icin iyi ki yazdin tavsiyelere cok ihtiyacim var bu konuda mutlaka ilk ciktigimda bi bakicam opuyoruum:)

      Sil
  2. Blogumda kuruluğa karşı bi yağ paylaşmıştım aynı sorun bendede var işe yarıyo bi bak istersen :) bu arada blogunu çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Ciddi misin? e şahaneymiş o zaman hemen ışınlanıyorum bloguna :) çok teşekkür ederim güzel yorumun için de:)

    YanıtlaSil
  4. Bekliyorum rica ederim kesinlikle denemelisin :)

    YanıtlaSil
  5. shiseido nun kapatıcısı ince çizgi bakımı bile yapıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oneri icin tesekkurler gecen sephorada bakmistim ama benim istedigim formatta bi urun degildi :)

      Sil
  6. Blog keşif ekinliğinden geliyorum :) Sayfanı izliyorum benim sayfama da bekliyorum.Sevgiler :) <3 http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil