17 Şubat 2015 Salı

Neutrogena Visibly Clear Pembe Greyfurt Yağsız Nemlendirici

       Merhaba kızlar size her zamanki gibi enerjik heycanlı yazmak isterdim ama bugün öyle değil lütfen bunun kusuruna bakmayın biliyorsunuz ki bikaç gündür olanlar tüm milletçe hepimizi çok üzdü hergün bu tip olaylar oluyor bazıları artık canımıza tak ettiğinden milletçe böyle ayaklanıyoruz keşke böyle olaylar hiç olmasa o iğrenç varlıklar ne istediler kızcağızdan bilmiyorum ama umarım acı çeke çeke yavaş yavaş geberirler acı çeke çeke çok içten diliyorum bunu lütfen çok acımasızsın demeyin hakedenin hakettiği muameleyi görmesi benim en büyük dileklerimden biri çin işkencesi yapılsa gözümün önünde umrumda olmaz emin olun hakeden hakettiğini bulsun!Tekrar söylüyorum lütfen acımasız olduğumu düşünmeyin çünkü siz de biliyorsunuz küçükten beri hep korkuyla büyümedik mi bakışlardan rahatsız olmadık mı hanginiz dolmuşta,otobüste yolcu olarak tek siz kaldığınızda karanlık da olmuşsa korkmuyorsunuz? İtiraf edin korkuyorsunuz evinize varmadan indiğiniz oluyor hep bunlardan korktum ben hep ailem tarafından bi uyarı biz böyle insan diyemiyorum iğreç varlıklar yüzünden hep böyle korktuk hangimiz karanlıkta tek başımıza yürürken arkamızda biri varken adımları hızlanmadı belki de koşmadı? Evet ülkemizde adalet yok hepimiz farkındayız ama idam bile az böylelerine yavaşlatılmış idam çıkarılmalı yavaş yavaş öldürülmeliler!Nasıl küçük beyinliler ki kendi kardeşlerine, analarına bu yapılsa ne hissedekcelerini düşünmeden böyle bi iğrençliğe kalkışırlar nası bi ruh hastalığı bu!
Hadım edilmeliler çok ciddiyim bunu para verip gidip yapabilicekleri yerler varken neyin iğrençliğidir bu!Daha çok konuşmak istemiyorum gerçekten o kadar çok şey söyleyebilirim ki o kadar çok şey yazabilirim ki...

     Daha da uzatmadan yazıma geçiçem. Bugün sizlerle çok sevdiğim bi nemlendiricimi paylaşıcam
nemlendiricilere bayılıyorum gerçekten çünkü yüzümü yıkadığım an hemen cildimi nemlendirme ihtiyacı hissediyorum.Cildimi nemlendirince kendimi daha temiz daha mutlu hissediyorum anında hemde.


Bir çoğunuz bu nemlendiriciyi biliyorsunuzdur Neutrogena'nın bu serisini sanırım hepimiz biliyoruz bunun günlük temizleme jelini ayıla bayıla kullanıyorum ciddi anlamda bayılıyorum bu seriye.Öncelikle şuna değinmek istiyorum benim cildim karma.Yazınsa karmadan yağlıya dönük kış aylarında kuruduğu bile olabiliyor kışın hatta cildim sanırım normal.Ama siz de benim gibi hafif yapılı nemlendiricileri seviyorsanız hafif yapılı olsun ama losyon gibi de akıp gitmesin diyorsanız tercih sırasında baya üst sırasına bu nemlendiriciyi almanızı öneririm.Hele ki kokusu muhteşem ötesi!Kimi blogger arkadaşlar kokusunu sevmediğini hatta deterjana benzediğini falan söylemişler.Asla öyle düşünmüyorum misler gibi kokuyor hatta bunun turuncusunu değil greyfurtlu almamın sebebi de kokusuydu düşünün o kadar beğendim ki 2 tane birden aldım.
İsterseniz bi yapısına göz atalım;

Yapısı bu şekilde akışkan değil ama gerçekten çok hafif yapılı mis kokulu bi nemlendirici çok dağıtmadan böyle doğal hoş bi ışıltı veriyor fotoğraflarken belli edebilmek için bu şekilde bıraktım cildinize tamamen yaydığınızda sadece cildinizin kendi ışıltısını veriyor parlak duruyor demek pek doğru olmaz sanırım.Ayrıca yağsız bir nemlendirici bu ambalajında gözeneklere dolmadığı yazıyor bana sorarsanız eğer önerime bi kulak verin ve benimle hemen hemen aynı cilt yapısına sahipseniz mutlaka bi bakın derim. Ben gratisten indirim dönemi 9 civarı aynı gün Migrosa girdiğimdeyse 6 küsüre bulup o gün 2 tane edinmiştim bikaç kez kullandım elimdeki nemlendiricim bitince çok büyük zevkle bunları da kullanacağım.

Sabırla yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim biraz uzun bir yazı oldu ama tam anlamıyla anlatamasam da düşündüklerimin bi kısmını sizlerle paylaşmak istedim.Hepiniz sevgiyle kalın

7 yorum:

  1. Ben de normal olanini aldim cok guzel anlatmissin Derincigim☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Zeynepcim:) kesinlikle ben zaten bunu kokusu icin almistim digeri de ayni sekildedir eminim:)

      Sil
  2. Hangisini alsam bilemiyorum bunu denemeye karar verdim sayenizde, umarım memnun kalırım duruma göre bende yazısını yazarım

    YanıtlaSil
  3. Benim cildim normal banada uygunmu cok agir bir nemlendiriciye ihtiyacim yok ama hem guzel bir kokusu olsun istiyorum hemde biraz nemlendirsin bu urunu biliyorum ama kararsiz kaldim

    YanıtlaSil
  4. Benim cildim normal banada uygunmu cok agir bir nemlendiriciye ihtiyacim yok ama hem guzel bir kokusu olsun istiyorum hemde biraz nemlendirsin bu urunu biliyorum ama kararsiz kaldim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki uygun ben de normal ciltli sayılırım hatta şu sıralar yüzüm çok kuruyor nemlendirmesi bama göre çok güzel kokusunu ben çok seviyorum ama sevmeyeni de çok bi dene derim pek pahalı da değil zararlı çıkmazsın en kötü el nemlendiricisi yaparsın:)

      Sil
  5. Ya ben de kullaniyorum ama biraz sivilcem cikti benim nemlendiriciyle mk alakalkdjr sizce kizlar

    YanıtlaSil