19 Şubat 2015 Perşembe

Çekiliş Hediyelerim Geldi!!(Zeyusanka Blog Çekilişi Hediyeleri)

Merhabalar!!
Şimdi elimde kahvem pc başına geçtim sizlere yazı yazıyorum diyemiycem malesef.Keşke desem hep yazmadan bitmiş oluyor çünkü!(sanırım manyakça tükettiğimden)Öyle havalı bi giriş yapmak isterdim elimde sıcacık kahvemle pc başına oturdum falan gibi şeyler söylemek ama olmadı yine olmadı:D Neyse yine uzattım hemmen konuma geçiyorum:))
   Bu sabah zil sesiyle uyandım paldır küldür merdivenlerden inip düşme tehlikesi yaşadıktan sonra kargomun geldiğini öğrendim beklediğim kargomdu sevgili Zeynep'imin hediyeleri gelmişti.Blogu için buraya tık tık.
Bu benim kazandığım 2. çekiliş bu ara şanslı mıyım ne?Daha nice nice çekilişlere demek istiyorum istiyorum da bidaha kazanıcağımı hiç sanmıyorum ya o ayrı:D
Hediyelerimin genel görüntüsüne gelicek olursak;
Hepsi birbirinden güzel değiller mi? Hepsi için sevgili Zeynep'e çok çok  teşekkür ediyorum.
İsterseniz bikaç tanesine yakından bakalım.
Farın güzelliğine bakar mısınız çok neon sanmıştım ama elimde swatchladığımda o kadar hoş ki tonu bi ara manyaklık yapıp ben bunu allık yaparım be dedim resmen:D o kadar tatlı rengi Flormar Neon far serisinden N103 numaralı rengi eğer belli olan şeftali rengi bi far arayışındaysanız muhakkak bakın derim.
 Bakın bu da diğer tekli farım parmakladıkça rengi değişiyor çok oynak kendisi böyle hoş değişik bişiy:D Ama verdiği renk aynı ya da daha kullanmadığımdan ben de fark edemedim normalde böyle renkli renkler(cümlem çok hoş renkli renkler)kullanmam ama büyük hevesle denemeyi düşünüyorum umarım yakışır!
 Peki ya bu ruj? Ah o ruj bugün ona yaptıklarımı dili olsa da anlatsa garibim:D İşin esprisi bi yana normalde beni bilen bilir pembe ruj dedi mi aman aman evlerden ırak modundayımdır çünkü hiç yakışmaz bana sadece tek bitane pembe rujum var!458215 ruj arasından tek pembe artık 2.pembem oldu iyi ki de oldu cidden çok sevdim bunu hani ne kadar sürerseniz sürün hafif yapılı rujlar vardırya onlardan sedefli bi yapısı var bildiğin Bihter ruju bu! Canım benim artık hergün saat 11de bunu sürüp izliycem dizimi:D Bihter gibi bunu sürüp sürüp dolandım evde bütün gün evde yardımcım olsa Katya burası neden böyle diycek durumdaydım :D Gerçekten çok hoş çok hafif yapılı mis gibi kokuyor ve dudakları çok çok güzel nemlendiriyor bu kış gününde daha ne isteriz ki!

Dudaktaki rengi bu kadar bariz pembe değil çok uçuk sedefli bi pembe duruyor bu yüzden çok sevdim. NYC'nin Expert Last Lip Color'larından 438 Candy Rush adlı ruju Watsonslarda bulabilirsiniz.
Diğer ürünlerime gelicek olursak Watsons Natural Olive El Kremi missssler gibi zeytinyağlı krem kokusu Zeynepçim tam da kış aylarına uygun bi çekiliş yapmış gerçekten Watsonsta gördüğümde de çok beğenmiştim bu ürünü çok severek kullanıcam.
Watsons Kuru Şampuan Cocoa Brownıe watsons'un kuru şampuanlarını çok merak ediyordum çok iyi oldu elime sıktıgımda koyu kahve bi rengi olduğunu gördüm umarım saçlarıma koyu gelmez onun haricinde çok memnun kalıcağımı düşünüyorum misler gibi de kokuyor!
NYC Minute Quick Dry Oje 264 Lincoln Square Lavander hiç bu renk bi ojem yoktu en yakın zamanda deneyeceğim. :)
Flormar Shimmering&İlluminating Body Oil bu vücut yağına gözüm takılıyordu zaten epeydir ama renginde tereddüt ediyordum gerçekten çok güzelmiş çok güzel hoş bir ışıltı veriyor iyice dağıtınca renginin koyuluğu da belli olmuyor özel günlerde severek kullanacağım.
Flormar Deluxe Multi Effect Pudra Flormarın en kaliteli ürünlerinden biri kadife kesesi de çok şık :)koyu olan kısımlarını bronzer olarak kullanıcam sanırım.
Syoss Oleo Bakım Şampuanı Ben syossun şampuanlarını çok kaliteli buluyorum fiyatlarına göre çok çok iyiler bence bendeki çok kuru ve yıpranmış saçlar için olanı kullanmadan bile memnun kalacağımı biliyorum sanırım saçlarımı yumuşacık yapsın yağlandırmadan bunu yapsın diye her duş değil de 2 duşta bir olacak şekilde kullanıcam galiba:)
Vaseline Original Vaseline'in vazelini Zeynep benim ellerimi ağzımı burnumu da düşünürmüüüş kıyamaam:D Ciddi ciddi ağız burun sürüyorum ben bunu kış ayında bana muhteşem oldu bu böyle tereyağı yemiş gibi geziyorum bunu sürüp:D El ayak dudak burun her şekilde kullanıyorum ben bu ürünü gerçekten çok kaliteli elinizde vazelin yoksa mutlaka alın.
Watsons Freshmint Gargara watsonsun gargaralarını çok seviyorum severek de kullanıcam bunu:)
Flormar Çilekli Vücut Losyonu vücut losyonları her zaman kullandıklarımdan Flormar'ınkini de denemiş olucam:) 
Benim hediyelerim bu şekildeydi tekrardan Zeynep'e burdan çok teşekkür ediyorum kocaman kocaman öpücüklerimi yolluyorum:)
Umarım hepinizin şansı bol olur kocaman sevgiler:))
 
 
 
 
 
 
 

8 yorum:

  1. güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan hepsini! :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :) Davetin için teşekkürler :) Sonraki yazılarından haberdar olabilmek için ben de bloğuna üye oldum :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba rica ederimm:)) blogumda seni de gormek cok mutlu etti beni tesekkurler takibin icin :)

      Sil
  4. Konuşma üslubunu seviyorum Derin daha çok yazmalısın bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol caniim ben de seni seviyorum:D ya oyle direk klasik incele koy bana gore degil icimden ne geliyosa soylemeyi seviyorum ben :))

      Sil