25 Şubat 2015 Çarşamba

Bitenler#2

Merhaba kızlar!! Bugün 2. bitenler yazımla sizlerleyim aslında bitti biticek olan bikaç ürünüm daha vardı biraz daha beklesem biticeklerdi ama artık sabredemedim onlar da artık bidahaki bitenler postuna:)
 Bi genel bakalım neler bitirmişim:)
Bitenlerimin genel görünümü bu şekilde daha çok bakım ürünü bitirdim kolay kolay makyaj ürünü bitirebilen bi insan değilim ne yazık ki:/



Şimdi yakından inceleyelim biraz;
Artık hepinizin bildiği gibi sizce ben en çok ne bitiririm? Eveeet tabiki de ıslak mendil minik danamın ürünleri de diyebiliriz bunlar en çok minik patilerde kullanılıyor.Evde epey stoğu var hala.
Dalin'lere gelicek olursak söz söylemeye gerek yok hepiniz biliyosunuzdur çok çok güzeller havlu gibi dokuları baya baya da ıslaklar.14 liraydı sanırım dörtlüsü evet biraz pahalılar.
Canbebe'ler de çok güzeller 5lisinin fiyatı gratislerde 10 liraydı.
Kipa Islak Mendiller hepiniz muhtemelen kullanıyorsunuz şahane şahane yani 1 liraya göre muhteşemler ben çok seviyorum buldukça da depoluyorum.
Tansaş; eeğğğğ ığğğ iiğğğ bööğğğ o nasıl leş bi kokudur ya hayır yani beni uzaylara çıkarsa dünya turu yaptırabilcek bile olsa o kokuyla hayır efendim asla yani ben katlanamadım nişanlım her zamanki gibi benim beğenmediğim bişeyi savunucak ya ne var aman senin burnun bozuk lafları etti yine ama bidaha nayır yani cesedimi çiğnemeden o ıslak mendil evden giremez o  derece nefret ettim :D Ama gördüğünüz gibi azmin zaferi asla alıp alıp kenara atan bi kız olmadım(tamam bazen olmuş olabilirim yani ama sonuç olarak kullandım sayılmaz bence bu dimi:D)Fiyatını da hatırlamıyorum bedava verseler de almicağım için hiç ilgilenmiyorum.
Urban Care Naturals Biotin&Keratin Şampuan: Testerını alıp beğenmediğim halde gidip nişanlıma bana şunu alsana diye özellikle arayıp sipariş ettiğim şampuan Allah'ım beni niye böyle yarattın niye olmamışım ben bilmiyorum:D İnsan beğenmediği şampuanın gidip büyük boyunu alır mı? Alır siz almayın sevmiyorsanız. Muhtemelen testerdan ne anliycam bi büyüğünü deniyim dedim sanırım, aksi gibi dökülmeyi önleyeceğine daha da çok döktü galiba bidaha asla almam. İndirimde fiyatı 12.50 gibi bir şeydi sanırım.
Palmolive Termal Spa:Ben bu duş jeline bildiğin bayılıyorum! Kokusu içinde minicik minicik tanecikleri her şeyi çok güzel evdeki bin beş yüz duş jelim bittiğinde alıcam evet alıcam..Fiyatı 9 10 belki 6 emin değilim ama o civarlarda indirimlerde baya değişiyor fiyatları o yüzden.
Yves Rocher Kahveli Duş Jeli: İşte bu benim evde 800 tane duş jelim olsa bitince koşa koşa bidaha gidip alacağım duş jelim o kadar seviyorum ki inanamazsınız şimdi 3. şişemin yarısındayım keşfettiğimden beri sürekli aldığım bi duş jeli eğer kahve kokusu seviyorsanız koşun alın başka da bişey demem o kadar seviyorum. Şekerli kahve kokusundan hoşlanıyorsanız bayılacaksınız!
Watsons Çilekli Sıvı Sabun;Nolur asla almayın o kadar yapay bi koku olamaz hiç mi bişeye benzemez benzemiyor almayın yani. 2-2.50 gibi fiyatı vardı sanırım.
Parmex Aseton:Çok seviyorum bittikçe alınacaklar ürünler arasında yenisi açıldı bile fiyatı 4.25 ti sanırım.
Newsp Hidrojel Göz Çevresi Bandı; Kızlar şimdi sizi çok ciddi uyarıcam ben böyle ucuz bakım ürünlerine biraz önyargılıydım ya bu ürün beni haklı çıkardı evin hemen yanında bim var acelem olduğunda hemen bişeyler almak için iyi oluyor sokağın sonunda çünkü. Öyle bunu gördüm bi deniyim dedim. Demez olaydım!Evet kokusu çok güzel portakal kokuyor ama eğer ki denk gelirseniz lütfen ama lütfen almayın benim gibi göz çevresine bu kadar önem veren bi kız nası böyle bi hata yaptı bilmiyorum ama siz yapmayın bu ürünün içinde 3 adet yani 3 kullanımlık bant var ilk kullanımımda sağ göz altımda çil gibi bi leke oluşturdu önemsemedim bikaç haftada geçti 2. kez kullandım yine aynı şey diğer kalanı da çöpe atıyorum asla sağlığımdan önemli değil evde gözünüze salatalığı falan yapıştırın on kat iyidir!
Pure Beauty BB Krem: Aaaaahhhh canım ah yavru kuşum çok mu güzelmiş.:D Tüm övgüleri hakediyor hepsini fondöten kadar kapatıcı hatta bilmem kullandınız mı yüzünüzün kızarık sivilceli olduğuu dönem bunu düzenli kullandığınızda ciddi ciddi hafifletiyor,geçiriyor sivilceleri falan ben bayılıyorum Pure Beautynin her şeyi eminim çok güzeldir bende 2 tane yedek BB si 2 yedek de CC si var ne kadar seviyorum siz düşünün.Ben fondöten de hiç kullanmam geçen bitane öyle bulunsun diye aldım yazısını da yazdım zaten.Çok hafif cildinizde ağırlık yapmıyor şimdi e Derin sen çok beyazsın nasıl oluyor bu sana derseniz de evet biraz koyu ama bana her şey biraz koyu az uyguladığımda üstünden de zaman geçince sonuç muhteşem ama buğday tenli arkadaşlarıma açık geliyor neden bilmem belki uygulamaları hatalı olabilir malum korelilerde hep bi beyazlık aşkıdır gidiyor ondan öyle yapmışlar sanırım. Hep alır mıyım alırım çok çok güzel canlı sağlıklı bi bitirişi var şu anda 20tl yanında da makyaj çantası hediyeliydi Watsonslarda daha yeni aldım :)
Kipa My Beauty Makyaj Temizleme Mendili: Başlarda hiç sevmedim kendisini Bursaya gittiğimde acil olarak almıştım yanımda bu tarz bi ürün yok diye ama sonralarda iyi anlaştık ben ten makyajımı temizlerken tamam ama göz makyajımı bu tarz meldillerle temizlemeyi sevmiyorum sanki göz çevreme sert davranıyormuşum gibi geliyor ama çok güzel çıkarttığı bi gerçek.Fiyatı kipalarda 4.50 tl di sanırım.
Gördüğünüz üzere bu ay sümüklü böcek gibi bi ay geçirmişim:D Daha kaç tane bitti kimbilir ama attım ben.Hasta olmadım ama burnum durmadı nedendir bilinmez.
Pure Beauty Antioxidan Yüz Maskesi: Bu maske adını bilmediğim böyle takılıyo hani delik delik burun göz yerleri var hani zombi,seri katil falan gibi oluyosunuz bunları takınca heh onlardan:D Güzeldi ilk açınca yapış yapıştı ama yüzümü ferahlattı maskeyi çıkarınca göz çevrem hariç nemlendirme ihtiyacı bile duymadım yanlışlıkla aldığım bi üründü göz maskesi diye alıp evde fark ettim yanlış aldığımı ama sevdim fiyatı da 4 küsürdü sanırım.
Loreal Revitalift Magic: Kullandınızmı bilmiyorum Watsonsda kasada testerları vardı alışverişimden sonra aldım tabi ben bunun makyaj öncesi bazı tarzı bi şey olduğunu bilmiyorum yüzümü yıkadım yağlandım yapraklandım gittim bunu sürdüm neymiş gece yatmadan krem sürmüşmüşüm allah allah niye yüzüm böyle bebek poposu gibi oldu ki diyorum:D Bi matlık bi pürüzsüzlük anlam veremediğim sonra fark ettim ki bu öyle klasik nemlendirici değilmiş kendi dünyamda bi küçük düşüş yaşadım nası bilmem ya o kadar ilgili ben diye ama olsuuuun dedim o gerçekten nemlendirici olduğunu sandığım anlar çok komiktim ama saçım tepede toplu pijamalarla ay ne güzel oldu yüzüm allahım nası nemlendirici yapmışlar diyorum:D Neyse bi baza ihtiyacınız varsa bakabilirsiniz siz de deneyin bence ama benim gibi gece yatmadan değil:D

Eveeett  benim bitenlerim bu kadardı kızlar siz neler bitirdiniz? Paylaşırsanız çok sevinirim hepinize koccaman sevgileer! :)

2 yorum: