24 Ocak 2015 Cumartesi

Yves Rocher Redberries Hand Cream(Kırmızı Meyveler El Kremi)

Merhabalar!Artık tamamen çıktığıma göre rahatça yazabiliceğimi düşünüyorum bir süredir çok yoğundum bloguma ve sizlere vakit ayıramadığım için çok üzgünüm:(
 Bugün bloguma bu güzel el kremini konuk etmek istedim.Hadi isterseniz bi bakalım. :)


Ben bu kremi yılbaşı indiriminde almıştım alışveriş yazımı okuduysanız muhakkak görmüşsünüzdür.Bu kreme mağazada kokladığım an aşık oldum. Allahım! O nasıl bi kokudur nası bi güzelliktir böyle gözlerimi kapadım gittim geldim başka diyarlara,kreme aslında ihtiyacım olmamasına rağmen hemen attım sepete ama iyiki de atmışım!O kadar güzel bi kokusu var ki anlatamam sizlere adeta iştah açıcı yiyebilirsiniz orda şahsen ben küçükken o balondan adamlar vardı hani şekil verirdik içinde un gibi bişey vardı ben onu yemiştim :D Düşünün onu yemiştim nolcak ki un ki bu demiştim fıratın kız modeliydim ben ekmek sandım ki onu ben demiştim anneme de tadı çok kötüydü hala hatırlarım onu yediysem bunu garanti yerdim yani:D Ev arkadaşıma da koklattığım anda aşık oldu yeter alma böyle şeyler yiycem bigün dedi tepkisi bu oldu:D
    Yapısına gelicek olursak;

Yapısı bu şekilde. Azcık fazla mı sıkmışım ne!:D Ama size bunu çektikten sonra kulağımda hayali bi müzik sürdüm sürüştürdüm kokladım da kokladım kendimden geçtim niye bu kadar bayıldın diyceksiniz evet haklısınız şu ana kadar sadece ne kadar beğendiğimi ne kadar güzel olduğunu anlattım kremin özelliklerinden bahsetmedim çünkü hakkında söylenecek bir şey yok! Harika kremin canlı hali bu adeta ellerinize sürüp dağıttığınızda hani normalde kremler elinizde yapışıklık bırakır bir süre sonra geçer sevdiğim tüm kremlerde bu özellik vardı ben de kremleri öyle kabul etmiştim ama inanamiycaksınız bunda asla öyle birşey yok! Kesinlikle ellerinizi yapıştırmıyor geriye sadece muhteşem kokusu ve yumuşacık eller bırakıyor.Şiddetle tavsiye ediyorum ve kokusu da ellerde oldukça uzun süre kalıyor.Tek beklentim yapısı biraz daha kıvamlı olsaydı daha iyi olurdu ben biraz daha tok kremlerden hoşlanıyorum ama yine de çok sevdim. Fiyatı 18 tl ben 12 sanıp almıştım sonradan fişte fiyatını gördüm olsun gerçekten değer ellerinizde benim gibi yapış yapış hissi sevmeyenlerdenseniz mutlaka deneyin derim. Bu biraz Watsonslarda satılan I Love serisinin kırmızı olan kremine benziyor kokusu yani ama bu daha güzel yapısı da daha güzel.Peki Derin bunu önerir mi? Sizce :D Şiddetle tavsiye ediyorum bu tarz kokulardan hoşlanıyorsanız denediyseniz sizlerin de fikirlerini duymayı çok isterim.
Hepinizi kocaman öpüyorum!

21 yorum:

  1. Denemedim ama ambalajı için dahi alabilirim bu kremi :D

    YanıtlaSil
  2. Hello Dear :* This post is great !
    Do you want to follow each other? or can you click in link on my last post? :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi honey thank you for beautiful comment! Of course follow each other :)Now i'm coming :)

      Sil
  3. Kırmızı meyvelerin kokusunu bazen fazla iç bayıcı buluyorum ama bir koklamak isterim çünkü yves rocher kremlerini genellikle seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevk meselesi sonuc olarak mesela i love serisi bi sureden sonra cok bayiyor ama bunda oyle bir sey olucagini dusunmuyorum :)

      Sil
  4. el kremlerine bayılıyorum bende yves rocher un sarı olan bi kremini kullanıyorum kokusu pek hoş değil bitince bundan deneyebilirim:) bloguma beklerim sedosun.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin zira kendisi bi harika!sadece kokusu degil kremin islevi de harika. Tabi ki gelirim :))

      Sil
  5. Bende de bunun duş jeli var gerçekten kokusunu çok seviyorum çok güzel bir inceleme olmuş kuzum öpüyorum seni ❤️ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beybiiim cok tesekkur ederim evet gormustum yazinda cok guzel aciklamistin hatta sanirim ayni zamanlarda almistik :) ben de kocamaaan opuyorum seni ❤️

      Sil
  6. Merhaba, sosyalmedyakafe'nin blog kesif etkinliginde gördüm sizi...
    Sizi takibe aldım görüşmek üzere...
    http://gelincikzamanlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler blogunuzu ziyaret edecegim :)

      Sil
  7. Merhaba Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki seve seve gelirim! Sevgiler :))

      Sil
  8. Derincikimmmm çok merak ettim! Yarın gidip alacağım hemen öpüyorum!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynebiiim mutlaka git kokla eminim sen de bayilicaksin ayni zevke sahip oldugumuzdan gozum kapali oneriyorum sana ! Kocaman kocaman optum :))

      Sil
  9. Kokusunu o kadar övmüşsün ki cnm sanki koku buraya kadar geldi, çok merak ettim.
    Bloğunu sevdim takipteyim, bana da beklerim.Çook sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh dimi oyle olmus sevdigim seyi dibine kadar overim sevmedigimi de yerlere vururum oyleyim ben de napiyim :D cok tesekkur ederim hemen geliyorum bloguna :))

      Sil
  10. Yves rocher urunlerine bayiliyorum bunuda bakicaklar listeme koydum bu arada canim yazimda tagledim ruj bagimlisi tag seni bekler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim kesinlikle bakmalisin:) bu arada tagledigin icin cok tesekkur ederim kusura bakma bilgisayarla ilgili sorunum oldugu icin yazimi yazamadim en kisa surede yazicam!

      Sil
  11. Yves Rocher'in Fransa fiyatlarını bilince burada almak çok canımı acıtsa da benim de vazgeçemediğim ürünleri var :) bunu da mutlaka deneyeceğim.. bana da beklerim.. beautycoma.blogspot.com

    YanıtlaSil