2 Ocak 2015 Cuma

The Balm Brow Pow ve Golden Rose Kaş Farları İnceleme-Karşılaştırma

Merhabalar!Yeni yılın ikinci gününün ilk saatlerindeyiz şu an umarım 2015 hepimize huzur,sağlık ve mutluluk getirir:)

   Bugünkü konuklarımız iki adet kaş farı ikisi de uygun fiyatlı ürün kategorisinde ikisinin hakkındaki deneyimlerimi ve yorumları sizlere elimden geldiğince aktarmaya çalışıcam.
the-balm-kaş-farı

İlk ürünümüz The Balm Brow Pow Kaş Farı.Öncelikle bu yeni çıkan bir ürün ben göreli 2 hafta oldu sanırım en çok o gün gördüğümde fiyatı indirimsizdi ve elimde çok severek kullandığım bi kaş farım varken bir diğerine ihtiyaç duymadım ama yılbaşı indiriminde yakalayınca almadan duramadım biliyorsunuz o ambalajlara insan dayanamıyor!




Gördüğünüz gibi rengi bu şekilde biraz koyu görünüyor bendeki en açık blonde rengi olmasına rağmen. Ama kaşta öyle durmuyor hafif uygularsanız. Kalıcılığının da oldukça güzel olduğunu söyleyebilirim.Ayrıca uygulamanızı kolaylaştırıcak başka bi aynaya ihtiyaç olmadan kullanmanızı sağliycak küçük ama çok kullanışlı bi aynası mevcut amma velakin çok tozutuyor.Bu özelliğini hiç sevmedim.Evet ambalajı çok güzel evet aynası da var ama indirimsiz fiyatını hakedicek bir ürün değil indirimsiz 25 indirimli de 15 tl.Ben 15 liraya almış oldum yine de her şeye rağmen çok sevdim o mıknatıslı kapağı beni bitiriyor zaten.Ama kötü ya da iyi sayılamayacak belki bazılarınız için kötü olan bir özelliği daha var içinde çok minik minik ışıltılar var kaş farında ışıltıya ne gerek varsa ben de anlamadım ama allahtan kaşta hiç belli olmuyor zaten ışıltıyı da oldukça dikkatli bakınca anlıyorsunuz.Bi daha alır mısınız derseniz ımmm bilemedim sanırım başka markaları denerim her zaman ambalaja aldanmamak gerek değil mi ama!Ayrıca bu ürünü tercih etme sebebiniz The Balm'ın ürünlerinde talk kullanmayışı olabilir:)


Öncelikle diğerine göre ambalajı çok daha klasik bildiğimiz plastik ambalaj ben bayadır bu ürünü kullanıyorum nasıl da hunharca kullanmışım yazıları silinmiş dibi görünmüş:D Ne kadar sevdiğimi böylece anlayabilirsiniz.


Golden Rose Kaş Farı:Gördüğünüz gibi rengi açık tenli,saçlı ve kaşlılar için oldukça uygun bendeki en açık ya da en açıktan ikinci olan 102 numaralı rengi.Ayrıca MAC Omegaya da oldukça benziyor.Bu kaş farını almam çok tesadüfi oldu tam Bursa'dan İzmir'e dönücekken ve otobüsü kaçırmak üzereyken alışveriş merkezindeki Golden Rose standından aldım o zaman ordaki en açık renk buydu koyu gelir sandım ama deyim yerindeyse cuk oturdu. O kadar seviyorum ki bu farı aşk yaşıyorum desem yeri kontürünüzü, gölgenizi, kaş renginizi bununla verebilirsiniz o kadar kullanışlı benim için tamamen mat bi yapıya sahip.The Balm'ınki gibi çok ufacık ışıltılar bile yok içinde ki bu iyi bir şey ve onun gibi tozutmuyor da sanırım tek kötü özelliği aynasının olmayışı.Zaman zaman yerimden kalkıp başka far almaya üşendiğim bununla gölgemi yaptığım oldu bildiğiniz üzere ben tam bi no make up make up insanıyım o yüzden böyle doğal tonlar doğal makyajlar her zaman tercihim!Fiyatına gelicek olursak 13 tl diye hatırlıyorum yani oldukça uygun fiyatlı bir alternatif çok doğal duruyor.Ayrıca kalıcılığı harika bir de sabitlediyseniz değmeyin keyfine!Kıssadan hisse gözüm kapalı tercih ederim mutlaka kendinize uyan bi renk bulucaksınızdır.Bu kadar uygun fiyatlı olup bu kadar memnun kalıcağımı hiç düşünmezdim bidaha alır mıyım tabiki alırım ama başka markalarınkine de şans vermek gerektiğini düşünüyorum ama mutlaka yedeklerimde durucak bir ürün.

Alır ve kullanırsanız umarım sizler de benim kadar beğenir;severek kullanırsınız:)
Hepinize kocaman sevgiler:)

34 yorum:

  1. Ambalajlarına ben de dayanamıyorum The Balm'ın fakat kaş farı özürlü olduğum için bunu almamaya yeminliyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah evet gercekten ambalajlarina dayanilmiyor :D aaa neden kas fari guzeldir bence denemelisin:D olculu kullanildikca gayet guzeller bence:))

      Sil
  2. Farklı markalara şans vermeyi düşünüyorsanız özelllikle indirim zamanında Wet'n Wild ve Essence deneyin derim. Bir de flormar da gayet başarılı ama onun indirime girdiğini hiç görmedim :)

    Buarada bana da beklerim :) http://kozmetiksandigi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oneriniz icin cok tesekkurler tekli far seklinde kullaniyorum daha cok soylediginiz markalarda bana uyan far bulamadim haklisiniz flormar cok guzel fiyati da uygundu elimdekiler bitince denemeyi dusunuyorum. Tabi ki gelirim sevgiler:)

      Sil
  3. Evet diğer markalar çift renk, onun da renkleri karıştırma ya da koyu/açık gelen rengi far, konturleme işlemlerinde kullanmak için avantaja çevirebiliyoruz. Tek taşla iki kuş gibi :)
    Diğer yazılarınızı da merakla beklemekteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler en kisa zamanda tekrar blogumla ilgilenmeye basliycam finallerim oldugu icin bu ara cok vakit ayiramiyorum ama en kisa zamanda donucem :)

      Sil
  4. The Balm'ın kaş farını denemeyi düşünüyorum ama biraz koyu geldi gözüme bilemedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kasta oyle durmuyor canim ama bana kalsa ben golden rose u oneririm aynasi falan yok ama performansi cok guzel :))

      Sil
  5. Çok açıklayıcı bir paylaşım olmuş. Emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu guzel yorumunuz icin cok tesekkur ederim :)

      Sil
  6. Hello I'am Chris From France!!
    this is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    "Directory Blogspot" is 15 million visitors! .193 Country. 18000 Websites
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Bonne Année ! Happy New Year! Feliz Año Nuevo! Buon Anno! Feliz Ano Novo! Glückliches Neues Jahr!
    for you and your entire family.
    A small gift for you
    **********************
    http://nsm08.casimages.com/img/2014/12/25//14122507483612502812823262.gif
    ******************

    YanıtlaSil
  7. Takipteyim beğeneceğiniz bloguma sizi de beklerim. Saygılarımla. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr . Facebookta da https://www.facebook.com/pages/Tasar%C4%B1mda-Nilg%C3%BCn-%C3%96zen-Ayd%C4%B1n/802433419804021

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler mutlaka gelecegim:)

      Sil
  8. Blogunuzu blog kesif etkinliginde krsfettim coknguzel bi blog bana da beklerim :)
    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim tabi ki gelirim! :)

      Sil
  9. Merhabalar,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım. Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki gelirim bu guzel yorumunuz icin cok tesekkur ediyorum :))

      Sil
  10. Great review honey :)

    What about following each other? I would really love to keep in touch honey!
    Just tell me in a comment on my blog and I follow right back :)

    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful // Bloglovin'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thx honey :)i think its a very beautiful idea.
      Definitely i will follow ur blog and will be happy. kisses :))

      Sil
  11. Awesome! I nominated you for a blogger award...! www.becomingkate.co.uk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you very much i'm really happy this comment. I will visit your blog :))

      Sil
  12. blog keşif etkinliğine geldim takipteyim banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler ben de geliyorum sevgiler :))

      Sil
  13. This blush is GREAT! I'm saving to be able to buy it! ^-^ Anyway..I found out your blog and I really like it! I don't understand anything (I'm italian, but I use google translator ^-^ )but your photos are great! Would you like to follow each other? Let me know on my blog dear, I' ll wait for you!
    Kisses
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks! I'm very happy this comment. Of course follow each other even immediately i'm coming your blog :)) kisses!

      Sil
  14. Merhabalar :) bloğunuza pembemakyajçantam'ın blog keşif etikinliğinden ulaştım ve takibe aldım. Benim bloğuma da beklerim, sevgiler :)
    bakimliginepig.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) ben de hemen blogunuza geliyorum :)

      Sil
  15. Flormarin kaş farıda çok başarılı ve kalıcı onuda tavsiye ederim denemelisin :) Buarada blogunda çok başarılı takipteyim :) Banada beklerim :)
    http://ilaydas-wonderland.blogspot.com.tr/
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel yorumun icin cok tesekkur ediyorum tavsiyeni de dikkate alicam bundan sonra mutlaka flormarinkine bakicam zaten aklimdaydi iyi oldu tavsiyen:) tabi ki hemen geliyorum! :)

      Sil
  16. Kullanmasamda alasım geliyor The Balm ürünlerini
    O nasıl bir tasarımdır ya hepsi alınası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tasarimini birak cok da kalitei ambalajlari cantada ne akari var ne kokari e icerigi diger makyaj urunlerine gore daha temiz daha ne olsun dimi ama!

      Sil
  17. balm ın ve golden rose un kaş farı büyüklüğü ne kadar acaba kaç gr? mac küçük farlarla aynı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asagi yukari aynidir diye dusunuyorum ama sanki golden rose bi tik daha buyukmus gibi geldi bana golden rose malesef kayip oldugi icin gramajinibilemiyorum ama balma tekrar bakip soylerim:)

      Sil
  18. balm ın ve golden rose un kaş farı büyüklüğü ne kadar acaba kaç gr? mac küçük farlarla aynı mı?

    YanıtlaSil