13 Ocak 2015 Salı

NOTE Cosmetics Full Coverage Kapatıcı-Aydınlatıcı

Merhabalar! Günün ikinci yazısını sizlerle hemen paylaşmak istedim. Sevgili Duochrome Beauty yazarlarından Eray bu concealer hakkındaki düşüncelerimi merak etmişti biraz geç de olsa bu yazıyı sonunda yazıyorum!
Öncelikle note cosmeticsin kapatıcılarına bakarsak en koyusu bile diğer markalara göre oldukça açık ve sarı alt tonlu yani tam benlik açık tenliler gönül rahatlığıyla kullanabilir.Pek göz altı kapatıcısı kapatıcısı kullanmayan biri olarak(hatta hiç) umarım bu kapatıcı hakkındaki yorumlarımla sizlere yardımcı olabilirim.Kapatıcı kullanmamamın sebeplerinden biri ne kullanırsam kullanayım göz altlarımda kuru kuru pudramsı bi görüntü oluşturması bunu göz altlarımın kuru olmasına bağlıyorum ve sanırım hayatımın göz kremini bulana kadar da kullanmamaya devam edicem.Eveeet bu kadar uzattıktan sonra gelelim fasülyenin faydalarına deyip sizi bunaltmadan yazıma geçiyorum:D



Bendeki gördüğünüz gibi en açık 01ivory rengi ten rengime oldukça uyumlu.Bu kapatıcı sadece ten rengime değil ismine de oldukça uyumlu gerçekten full kapatıcılık sağlıyor.Ve kalıcılığına gelicek olursak gerçekten beni çok şaşırttı çünkü sabah sürdükten ben aksam silene kadar mıh gibi yerinde durmuş beni çok şaşırtmıştı. Nası yaaaaneeiiee gibi bi tepki vermiştim görünce:D tabi yine o pudramsı görüntüyü gördüm görmeyeydim iyiydi.Sanırım bu pudramsı görüntüde bende hertürlü oluyor o ayrı full kapatıcılık sağlaması ve siz silene kadar yerinde durması da etkili oluyor bunun için göz altlarınızı bunu kullanmadan güzelce nemlendirmenizi öneririm.Bu konuda birazcık MAC Prolongwear'a benzettim tabi ki o harika bi kapatıcıdır ben kullanmadım ama kimde gördüysem hayatımın kapatıcısı dediği için burdan yola çıkıyorum almayı planlayıp göz altlarını dehşet kurutuğunu öğrenince tabi sadece öyle bakışabildim öteye de gidemedim malesef.
 İsterseniz bir de tenimdeki uyumunu ve rengini görelim.

Gördüğünüz gibi rengi oldukça açık ve bahsettiğim gibi sarı alt tonlu güzelce yayılınca cildimle tamamen uyum sağlıyor. Ayrıca nasıl anlatsam çok tok bir ürün sadece morluklarınızı kapatıcaksanız aplikatörünü tüpün içinden tek çıkarmanızla iki gözünüze de yeticek hatta fazlasıyla artıcak ürünü zaten elde etmiş olucaksınız ama v şeklinde bi uygulama yapar aynı zamanda da aytınlatırım derseniz orası size kalmış verdiği aydınlık görüntü de gerçekten çok hoş ben bazen bu şekilde bazen sadece gözlerimin sadece iç kısmına uygulayarak kullanıyorum.
Kıssadan hisse göz altlarınızı iyi nemlendirdiğiniz takdirde harika bi kapatıcı diyebilirim evet kapatıcıdan çok anlamam ve evet kullanmam da ama bu ürün gerçekten çok güzel bu ürün bana bedavaya gelmişti ancak normal fiyatı sanırım 17tl. Ayrıca içinde soya proteini ve argan yağı bulunuyor NOTE Cosmetics'in ürünlerinin içindeki bu bakım ürünlerini çok seviyorum mutlaka bir deneyin şans verin derim.
 Hepinizi kocamaaan öpüyorum sevgiler:)

7 yorum:

  1. Şu Note ürünlerini bi deneme fırsatım olmadı :)) Göz altı kuruluğundan şikayet ediyorsan mutlaka her gün göz kremi kullan ve bol su iç canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caniim mutlaka denemelisin boynerlerde satisi var mutlaka bak derim :) su kurbagasi gibiyim ama olmayinca olmuyor:D

      Sil
  2. Note concealer bende bayiliyorum hem kapatici hem aydinlatici ikisi bir arada tek urunde cok kullanisli gercekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sana katiliyorum bugun goz altlarimda ilk kez kuru kuru olmayinca bikere daha cok sevdim:))

      Sil
  3. Gerçekten bir türlü alıp deneyemediğim ve çook merak ettiğim bir ürün en kısa zaman da denemeliiyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin fark ettim ki benim tek gectigim kapaticimmis hemen alicam elimdekiler bitince :)

      Sil
  4. Yeriniz nerede aceba ben sürekli kullanıyodum aldığım yer üretim durdu dedi sinirlerim alt üst oldu ki oldukcada memnundum üründen

    YanıtlaSil