1 Ocak 2015 Perşembe

Çekiliş Kazandım!

Merhabalar öncelikle herkese mutlu yıllar dilemek istiyorum:)

Bir iki gün önce sabah mahmurluğuyla maillerime bakarken sevgili Makyaj Tavsiyem'den bir mail aldığımı gördüm tabi algılayamadım önce çekiliş kazanma falan heralde yanlışlıkla atıldı dedim gözüm yarı açık bidaha baktım yoo baya baya bana atılmıştı hatta tatlı Makyaj Tavsiyem'e mail attım nası ya bana mı gibisinden:D Muhtemelen kız ne diyo bu diye düşünmüştür ama napiyim sınavım vardı uyanamamıştım algılarım kapalıydı algılayamamışım olsun:D Bana karşılık olarak çok tatlı bir mail daha attı yolda giderken açıkladığı yazıya baktım anlamıştım şükür ki herşeyi:) Tüm bilgilerimi yolladım kargom geldiğinde sizlerle paylaşırım :)

Sevgili makyaj tavsiyem'i kocaman öpüyor burdan ona sevgilerimi ve teşekkürlerimi yolluyorum 2014ü şanslı bir şekilde bitirmiş oldum böylece:)

    Hepinizin şansının bol olmasını diliyorum ve hepinizi seviyorum:)  Sevgiler:)

8 yorum:

  1. Derinnnnnnn çok sevindim nasıl bir duygu acaba ya!:) güle güle kullan canım!
    sevgilerimi gönderiyorummmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim beniimmmm cok tesekkur ederim cok tuhaf bi duygu dedim ya algilayamadim nasi ya bana mi gibisinden mail attim diye :D umarim sen de en kisa zamanda bi cekilis kazanirsin Zeynepcim kucak dolusu sevgiler sana opuyorum:))

      Sil
  2. Derincimm yeni görüyorum bu yazıyı şansınla kazandın çekilişi vala bayılıyorum sana ya inanılmaz enerji veriyorsun bana iyiki de sana çıkmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim beniim boyle dusunmene cok sevindiim:) dimi dimi iyi ki bana cikmis :D ilk cekilis hediyem olucak bu ondan cok mutlu oldum kocamaan opuyorum seni:)

      Sil
  3. Canım firma gönderecek hediyeni inşallah sevinmene değer bir şey gönderir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediye onemli degil canim cekilisi kazandim ya o yeter bana :))

      Sil
  4. bir bloggerın kazanmasına çok sevindim, "her çekilişe katılma cemaati" dışında birinin kazandığını görünce seviniyorum ne yalan söyleyim, blogları bir tek bloggerlar okuyor zira .:))) tekrar tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel yorumun icin cok cok tesekkur ediyorum ayni fikirdeyim seninle takip etmedigim blogger ya da youtuberlarin cekilislerine hic katilmadim hep okuyup sevetrk takip ettigim bloglar oluyorlar boyle dusunen biri daha gordugum icin cok sevindim :))

      Sil