16 Ocak 2015 Cuma

Çekiliş Hediyelerim Geldi!Splat Türkiye

Merhabalar! 
Bugün biraz daha sevinçle yazıyorum sanırım:) Hediye almaya bayılırım kendimi özel hissettir benim için düşünülmüş küçücük bir şey bile olsa:) Ben de sevgili Makyaj Tavsiyem'in Splat Türkiye sponsorluğunda düzenlediği çekilişinin kazananlarından biri olduğumu daha önce hepinize bunu büyük mutlulukla duyurmuştum ve bugün hediyelerim elime ulaştı! İsterseniz hepberaber bi bakalım.


Gördüğünüz gibi genel görünümü bu şekilde.Yanında bir de broşürünü yollamışlar içinde tüm ürünlerin tanıtımları detaylı şekilde var en çok siyah diş macununu denemek istiyorum şu an sanırım.Ben bu kadar ürün yollayacaklarını gerçekten bilmiyordum katıldığım çekilişi nasıl tam algılamamışsam! :D Ama ürünler o kadar güzel ki hele aşk ah o aşk:D Ahududulu da kendisi <3 İsterseniz biraz yakından bakalım:)

Favorime gelicek olursak bu diş macunu özel seriden. Kendisiyle gerçekten aşk yaşadım çok sevdim. Sanki biraz da çiftler için yapılmış gibi geldi bana satışı başladığında bundan stoklayıp nişanlıma da bundan alıcam :)Özelliklerine gelicek olursak:Doğal aktif maddeler ile parlayan ahududu diş macunu LOVE,benzersiz perilla tohum özünü içeren geleneksel olarak Japonya'da kullanılan bitkidir,antibakteriyel ve anti-enflamatuar etkilere sahiptir,diş çürümesine yol açan mikroorganizmaların gelişimini inhibe eder ve diş çürüklerinin oluşumunu engeller.Kötü kokunun nedeni olan uçucu kükürt bileşenlerini ortadan kaldırır,nefesin uzun bir süre ferah kalmasını sağlar.Herpes virüsüne karşı etkili koruma sağlar.Florür içermez.Yuvarlak şekilli parçacıklar dikkatlice beyazlatır,diş minesini pürüzsüz ve parlak yapar.
Armydent:Etkili beyazlatma ve çürüklere karşı güçlü korumayı vaad ediyor bizlere.Gümüş iyonları ağızda oluşan patojenik bakterilerle savaşır.Sedir ağacı yağı diş eti hastalıklarını önlemeye yardımcı olur ve ağız kokusunu önler.Polydon diş yüzeyinde oluşan sigara,çay ve kahve plağından arındırır.Etkili bir şekilde diş minesini yemek sonrası asit atağına karşı korur ve çürüklerin oluşumunu engeller.Florür içerikli.
Bence bu da harika bi ürün benim gibi kahve delisi bi insan için çok işe yarar diye düşünüyorum bakalım zamanla etkilerini görücez. :)
White Plus:Ekstra etkili beyazlatıcı formül içeren yenilikçi bir diş macunu.Diş minesine zarar vermeden güvenli şekilde beyazlatıcağını vaad etmiş ve düzenli kullanımda 4 hafta içinde diş minesini 1.5 tona kadar açıcağını vaad etmiş bu özelliğini özellikle çok merak ediyorum gerçekten işe yararsa mutlaka vazgeçilmezim olur aynı zamanda kahve,çay ve sigara içenler için uygun olduğunu da söylemiş.


Bir de bebişler için diş macunları yollamışlar!O kadar tatlılar ki ama etrafımda hiç bebek yok sanırım bi tanıdık denk gelirse bunları onlara hediye edicem. Biri 0-4 yaş arası içinde silikon parmak fırçası bile var hatta stickerları bile o kadar şeker ki! Diğeri de 3-8 yaş arası ve kokusu o kadar güzel ki yiyesim geldi içerikleri tamamen doğal eğer ki çocuklarınız varsa ve onlara göre bi macun arıyorsanız kesinlikle tercih edin derim niye bilmiyorum ama bu marka doğal olduğu için gözüm kapalı hemen güvendim insanların ihtiyaçlarını düşünüp ürünlerini üretiyorlar ve bence bu çok güzel.

Ürünlerim bu kadardı bu güzel ürünler için sevgili Makyaj Tavsiyem'e ve Splat Türkiye'ye çook çok teşekkür ediyorum onlar sayesinde bu güzel ürünleri deneme fırsatı bulmuş oldum :)
Bir sonraki yazıya kadar kendinize çok çok iyi bakın öpüyorum!

8 yorum:

  1. Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de en çok Love'lı olanı sevdim :)) Güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim kucukken kullandigimiz ilaclar gibi biraz ama animsattiklari cok tatli:) ikimiz de gule gule kullanalim o zaman opuyoruum:))

      Sil
  3. Kız sen bu çekiliş konusunda ne ballısın böyleeee :) Güle güle kullan kuzummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol caniim:)) yok balli degilim ya hayatimda ilk kez ve muhtemelen son kez bi cekilis kazandim :D

      Sil
  4. İyi günlerde kullan Derin :)

    YanıtlaSil