27 Aralık 2014 Cumartesi

Yves Rocher Kayısılı Peeling

Herkese merhabalar!
Yılın son haftasonuna girmiş bulunuyoruz artık umarım yeni yıl hepimize sağlık mutluluk sevdiklerimizle bir arada olmayı ve huzur getirir:)
Böyle bi girişten sonra hasta olduğumu söylikcek olmam ve finallerimin başlıyor olması oldukça kötü şeyler bir süre blogumla malesef ilgilenemiycem:( Yıl başı günü bile sınavım vardı neyseki tarihi değiştirmişler ama yine de pazartesiden itibaren finallerim malesef başlıyor ve işin kötü yanı çalışmamış olmam da bir yana hasta olmam! İsyanım büyük çok büyük! :( Çook uzattım kusura bakmayın hemen yazıma geçiyorum :)
  Eveet bugünün konuğu Yves Rocher'in Kayısılı peelingi. Sevgili Zeynep yorumlarımı beklediğini söyleyip beni çok mutlu edince bu yazıyı hemen öne almak istedim!

Öncelikle bu peelingi çok sevdiğimi belirtmek istiyorum.Kokusu zaten muazzam harika kokuyor.50 ml bir ürün gözünüze küçük gelebilir evet ama sonuç olarak peeling hergün kullandığımız ya da kullanabileceğimiz bir şey değil.
Şunu belirtmeliyim ki cildim karma ama bu ara bi kurudu gibi geliyor hasta olmamdan olsa gerek gün içinde ilk kez öğlen nemlendirme ihtiyacı duydum ama normalde karma bir cilde sahibim.Hassas ciltler için pek uygun bir peeling olduğunu düşünmüyorum çünkü tanecikleri biraz sert. Normal,yağlı ve karma ciltlerde sorun çıkaracağını düşünmüyorum ama hassas ya da kuru ciltlerde tahriş söz konusu olabilir.Cildi böyle yapıya sahip olanlar daha ince partiküllü ürünleri kullanmalılar.


Gördüğünüz gibi tanecikleri bu şekilde.Rengi böyle yanardönerli gibi çok tatlı az önce de söylediğim gibi kokusu muhteşem. Diğer peelinglerde rastlamadığım bi olaya rastladım bu peelingte ciltten inanılmaz kolay hiç zorlanmadan arındırılabiliyor.Bana neden bilmiyorum çok tuhaf ve çok da inanılmaz bi özellikmiş gibi geldi ondan böyle heycanlı anlatıyorum:D
Bu peeling benim cildimde gergin bir his bırakmadı çok hafif daha kuru olduğunu söyleyebilirim ama rahatsız edicek bir şey değil yüzümü ne zaman yıkasam nemlendirici kullandığımdan bu durumu hiç sorun etmedim. Fiyatı gramajına göre çok gelebilir ama yine de aşırı değil bence ben %30 indirimle 9 küsür liraydı normalde 12küsür sanırım. Benim bu peeling hakkında söyliyceklerim ve yorumlarım bu şekildeydi oldukça memnun kaldığım bir ürün oldu bir daha alır mıyım? Kesinlikle! Kokusu için bile sürekli alacağım ürünler arasına girdi bile.
Hepinize kocaman sevgilerimi yolluyorum kendinize çok iyi bakın :)

18 yorum:

  1. Cildim çok hassas benim cildimi çok tahriş etti:( ama hassas ciltli olup kullanan ve memnun kalan kişi sayısı o kadar çok ki!
    Yazılarını çok seviyorum:)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten cok uzuldum dedigin gibi cogu kisi severek kullaniyor:( Ben de senin yazilarini cook seviyorum! Opuyorum sevgiler :))

      Sil
  2. bende karma bir cilde sahibim ve son zamanlardayanaklarımda kuruluk hissi de oluşmaya başladı, kokusu şimdiden burnuma geldi sanki okadar güzel anlatmışssın kii:) ellerine sağlık:))mutlaka denicem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayni durumu bu aralar malesef ben de yasiyorum ciltteki kuruluk hissini. Cok tesekkur ederim mutlaka denemelisin eminim memnun kalicaksin :))

      Sil
  3. Ne peelingmiş arkadaş herkesin dilinde benim neyim eksik ben de deneyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah evet cok guzel cunku kokusu yapisi mutlaka dene ben cok sevdim :D

      Sil
  4. Geçmiş olsun öncelikle :/ Bu peelingi çok merak ediyorum ama evdekilerden bi türlü sıra gelemedi. Ciltten kolay arınması benim için çok iyi bir özellik çünkü elli defa yıkayıp hala yüzümde kaygan kaygan his bırakanları hiç sevmiyorum rahatsızlık hissi bir yana bi süre sonra sivilce yapıyor.Güzel bi inceleme olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :( Benim de sira gelmiyordu ya da niyetlenip magazada bulamiyordum en sonunda bulunca dayanamayip aldim:) benim icin de kolay temizlenmesi cok onemli yuzumden cikarmak icin cok ugrasmaktan hoslanmiyorum bu aninda cok kolay cikiyor bu yuzden hep alicam sanirim guzel yorumun icin cok tesekkur ediyorum :))

      Sil
  5. Merhaba pembemakyajcantamın blogger etkinliğinden geldim.
    Bende yeni blog açtım,sizi takibe aldım.Benide destekler takibe alırsanız çok sevinirim.
    İyi günler

    http://elisiaskina.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz :) tabi ki takibe alirim hemen geliyorum:)

      Sil
  6. merhabalar, bloğunuzu blog keşif etkinliğinde gördüm çok beğendim :) bende bekliyorum http://mavimsitatlar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler ben de blogunuzu takibe aldim:))

      Sil
  7. Merhaba blog keşif etkinliği sayesinde blogunuzu keşfettim banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. Blog keşif etkinliğinden geliyorum.
    Takibe aldım. Bana da beklerim.
    Bu ürünü birçok blogger arkadaşta gördüm ama deneme fırsatım olmadı henüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka deneyin eminim begeniceksiniz takipteyim :)

      Sil
  9. Blog Keşif Etkinliği sayesinde blogunuzu keşfettim takipteyim.
    Bana da beklerim :)
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil