24 Aralık 2014 Çarşamba

Yılbaşı Alışverişi 2-Yves Rocher Yılbaşı İndirimi,Sephora ve n11.com Alışverişim(Bol Fotoğraf İçerir!)

Merhaba kızlar!Bugün 2. küçücük yılbaşı alışverişi yazımla karşınızdayım. Bu ürünler benim ayıla bayıla çook çok severek aldığım şeyler isterseniz bi bakalım :)



Alışverişimin genel görünüşü bu şekilde Yves Rocherde kart sahiplerine özel cilt bakım ürünlerinde %30 indirim vardı ordan 3 ürün aldım malesef sadece tek üründe bu indirimden yararlanabildim:(

Yves Rocher Kayısılı Peeling:Bunu çok çok uzun zamandır almaya niyetlenip her seferinde kalmadığını öğrenip alamıyordum bugune kısmetmiş o benim artııık! Kokusu şahane ben ki kayısı şeftali kokusuna taparım nerde şeftalili bir şey bulsam ürüne yapışır kalırım bunun da aynı şekilde kokusunu çok sevdim bakalım performansını da sevicek miyim :)İndirimli fiyatı 9küsür liraydı.

Yves Rocher Kırmızı Meyveli El Kremi: Tek kelime söyliycem şahane! Ötesi yok.Bu tarz kokuları seviyorsanız gidin mi diyim depar atıp mı alın diyim ne desem bilemedim resmen taptım o kadar güzel kokuyor ki iştah açıcı bi koku gözünüzü kapatıp koklayınca böyle başka diyarlara götürüyor resmen normalde bir şeyi bu kadar çok sevmem ama bunu delicesine severek aldım fiyatını 12 sanıp almıştım ama 18 tl'ymiş olsun feda olsun Watsonstaki I love serisi gibi bayıcı bi kokusu yok bi çok kişi bi süre sonra baydığını söylemişti bakalım bu nasıl deneyip yorumlarımı sizlerle paylaşıcam:)

Bu duş jellerini bayıla bayıla aldım.Kahveli olan zaten favorim o kadar harika ki kokusu size anlatamam böyle tatlımsı bi kahve kokusu var palmolive bunun yanında halt yesin o kadar güzel kokuyor bu palmolive de güzel ama onun kokusunun 100 katı güzelini düşünün benim gibi kahve delisi bi insan için çook güzel bi koku muhakkak bi şans verin koklayın derim :)
Macadamia fındıklı olanın da çok çok hoş bi kokusu var bundan denememiştim sanırım yeni bi çeşit bu. Ben bu duş jellerini 2'li set olarak 16,90 a aldım. Normalde tanesi 10 ya da 12 tl sanırım.Denemediyseniz portakallısı da bir harika muhakkak bi koklayın derim elimdeki Yves Rocher duş jellerinin ayrıntılı yazısı gelicek :)




Ve işte geldik alışverişin en tatlı kısmına bu minik şeker makyaj çantası Yves Rocher kartı olanlara daha doğrusu kartında %30 indirim bulunanlara alışverişin yanında hediye olarak veriliyordu.Oldukça kaliteli kullanışlı ve bence çok da güzel:)
Sephora Mangolu Vücut Losyonu:Aldığım her şeyi ayıla bayıla aldım demiştim ya işte onlardan bir tanesi daha o kadar güzel kokuyor ki anlatamam böyle tatlı bi turunçgil kokusu ben bayıldım zaten vücut losyonlarının içinde en güzel kokanı bu bence hem ağır değil hem çok ferah anlatamadım en iyisi siz kendiniz koklayın bunları kullanırken yerim diye korkuyorum :D İlk önce karamellisini almıştım hatta geçen alışveriş yazımda vardı günlerce bekledim severim bekli üvey evlat muamelesi yapmiyim diye ama yok sevemedim kokusunu bunun için de açmamıştım gidip bununla değiştirdim karamellisi Vaseline'in kakaolu kremi gibi kakao desen değil başka bir şey desen değil öyle kokuyordu işte neyse biz sonuca bakalım mangolu benimm! :)Fiyatı 25 tl.
Arifoğlu Çilek ve Çam Terebentin Yağı:Oldum olası doğal yağlara bi ilgim oldu çam terebentini şampuanıma karıştırmak için çilek yağınıysa maskelerime karıştırmak için aldım açıkçası hakkında hiç bir fikrim yok ordaki bayan gece maskelerinde kullanılabileceğini ve sıkılaştırmak için kullanıldığını söyledi tüm bildiğim bundan ibaret. :) Fiyatları çam terebentinin 6tl,Çilek yağınınsa 9tl.



Uzun zamandır iyonizerli bi şaç kurutma makinesi almayı düşünüyordum epey baktım ama bunu ilk gördüğümde çok sevmiştim nitekim almış bulundum:) Normal fiyatı 130 tl falandı sanırım ben bunu n11.com'dan indirimimle beraber 111 liraya aldım. Performansını gerçekten çok beğendim rengini ayrı beğendim:)



Yanında böyle bir aletle geliyor saçı dalgalandırmak için kullanılan bir şey işte çok kullanıcağımı sanmıyorum ama kullandığımda sevdim dağınık hafif dalgalı bi görüntü oldu(1 saate söndü kayboldu bunu çok bilmek istemezsiniz belki benim saçım öyle pek maşa falan tutmaz açılır hemen:))

İyon düğmesini açıp kapayabiliyorsunuz,ekstradan turbo gücü var soğutma ve turbo tuşları alt alta çok hoş tuşları düğmeleri çok kullanışlı oldukça da hızlı saçımı kuruttu ben çok sevdim.Makıne çok da ağır değil benim en korktuğum ağır olmasıydı ama pek değilmiş. Siz de bi makıne arayışındaysanız gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim:)

Bir dahaki yazıda görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakın :))

16 yorum:

  1. Çok güzel bir alisveris olmus. Gule gule kullan. :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  3. Şu kayısılı peelingi kullanmayan bir ben kaldım sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi de ben kalmistim aldim sonunda kullaninca fikirlerimi paylasicam :)

      Sil
  4. Blog Keşif Etkinliğinden sizi takibe aldım bende beklerim sevgiler =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler gelicem ben de sevgiler:)

      Sil
  5. Bloggerların iletişim bilgilerini arşivleyerek etkinlikler için daha ulaşılabilir hale getirebiliriz.
    Hangi blog, hangi şehirde hatta ülkede,
    Kısaca "Blogger Haritası"...

    Bu listede olabilmek için öncelikle birkaç dakikanızı ayırarak
    "Blogger Tanıtım Formu"nu doldurmanız gerekmektedir.

    Bilgi için;
    http://fincanteyze.blogspot.com.tr/p/blogger.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakiyorum bilgi icin tesekkurler.

      Sil
  6. Merhaba,harika bir alışveriş olmuş güle güle keyifle kullanın insallah.
    Blog kesif etkinliğinde gördüm bloğunuzu.
    Takibe aldım banada beklerim.
    Sevgiler
    Hobium.blogspot.com.tr

    Instagram: @tastablolar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :)) Ben de blogunuzu takibe aldim sevgiler :)

      Sil
  7. Bende şu günlerde indirimden yararlanıcam :)) Güzel alışveriş olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler evet oldukca guzel indirimler var simdiden iyi alisverisler :)

      Sil
  8. Derinnnn!:) Öncelikle görseller mükemmel olmuş çok severek inceledim. Yves Rocher dan ben de kayısılı peelingi almıştım. Hassas ciltler bile kullanabilir denmişti ama benim yüzüm kıpkırmızı oldu anneme verdim o kullanıyor. Senin yorumunu çok merak ediyorum!
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim oncelikle bu guzel yorumun icin cok tesekkur ederim! Mutlaka en kisa zamanda inceleme yazisi gelicek sevgiler:))

      Sil