21 Aralık 2014 Pazar

Sephora,Gratis,Watsons ve Boyner Yılbaşı Alışverişim!

Merhaba kızlar! Şu an  size ne zorluklarla ulasmaya calistigimi bilseniz vah vaah dersiniz ipodumdan sizlere ulasmaya calistim ne yazik ki kameramin sarji  bitmis ve sarj aletimi bulamadim.
    Bugun sizlere yaptigim  alisverisleri gostermek istiyorum  ben hepsini oldukca severek aldim malum yilbasi geliyor hepimizde bi alisveris cilginligi basladi :)
  Uzun zaman sonra yazmak beni heycanlandırmıyor desem yalan söylemiş olurum bir sürü aksaklık yüzünden blogumla ilgilenememek üzmüştü beni.

Neyse alışverişime gelicek olursak genel görünüşü bu şekilde:)



















Sephora hediye paketinin içindekini görsellere koyucam malesef sevgili kayınvalideciğimin hediyesi olduğu için paketi açamadım lütfen kusura bakmayın. :)

Görseldeki gibi bir paketin içinde fakat ben mangolusunu aldım kokusu bir harika çook beğenerek seçtim fiyatı sanırım 44.90 dı. Siz de hediye alternatifi arıyorsanız bence çok güzel bir seçim.

Uni İntim Jel:Bunu t-shop tan çok çok uygun bir fiyata aldım kokusu harikaydı yanında intim mendili hediyesi vardı fiyatı 10 tl. Eğer oturduğunuz yerde t-shop varsa mutlaka uğramanızı tavsiye ederim bir çok ürün normalden daha uygun fiyata.

NOTE Oje 51 Virgin:Çook güzel bi kemik rengi örtücülüğünü çok sevdim tek sevmediğim şey yapısı oldu sürümü biraz zorlaştırması yüzünden ama onun haricinde renk muhteşem! Fiyatı 2.50 tl.

Golden Rose 143:Hiç koyu mor ojem olmadığını fark edip hemen aldım fiyatı sanırım 1.50 tl.

Real Techniques Blush Brush:Sanırım artık bir bende yoktu sevgili Makyajtavsiyem'in önerisiyle aldım ve haklı çıktı çook sevdim! Yüzümü allığa bulayacağını sanıyordum çok yanılmışım gerçekten hem allık hem pudra için çok kullanışlı.Gratis indiriminden 24 küsür liraya aldım.

Wet'n Wild Megaclear Brow&Lash Maskara:Elimde var fakat yedeklemek istedim fiyatı 9.90



Wet'n Wild E903C Just Peachy ve Wet'n Wild E904B Rose Bud 
 Soldaki Just Peachy sağdaki Rose-bud. Elimdeki duruşları güzel ama dudakta göründükleri gibi değiller özellikle just peachy'yi hiç sevemedim ya da pembenin bu tonunu kendime yakıştıramadım rose bud'u sevdim ama.İkisinin de fiyatları 9.90dı.


NOTE Luminous Moisturizing Fondöten:Bu markanın ürünlerini uzun zamandır denemek istiyordum şimdiye kısmet oldu.Her şeyden önce ambalajları sizce de çok şık değil mi? Kesinlikle bu markadan daha pek çok şey almayı düşünüyorum hem ambalajları hem fiyatlarına göre kaliteleri bence çok iyi fondöteni sadece 1 kez denedim ve bayıldım.Sanırım ilk kez uygun fiyatlı olarak tenime uygun bir fondöten buldum bendeki en açık 01 numarası.Fondötenin içinde tatlı badem ve macadamia yağının olması ayrıca güzel.Detaylı incelemesi gelicek :)

NOTE Full Coverage Likit Concealer:Ben bu kapatıcıyı bedavaya almış bulundum:) Boynerde 2 al 1öde kampanyası vardı ikisine 25 liraya sahip olmuş oldum böylece zaten ikisini de almak istiyordum benim için çok iyi oldu :) Bu arada yukarda t-shop diya bir kozmetikçiden bahsetmiştim orda fondötenin fiyatı 17 küsür kapatıcı da 16 gibi bir şeydi ben fondötene 25 ödeyip aynı anda bu kapatıcıya da sahip olmuş oldum amaan neyse çok uzattım:D İlk izlenim olarak oldukça başarılı buldum bendeki 01 ivory rengi yine kendime uyan sanırım ilk kapatıcım :)İçinde argan ve soya proteini olması bakım açısından oldukça hoş. Siz de boynerlerde 2 al 1 ödeyle istediğiniz NOTE ürünlerini alabilirsiniz oldukça uygun bi kampanya olmuş bence:)

Essence Pureskin Sivilce Karşıtı Pudralı Tonik:Bu pudrayı alış şeklim çok komikti kasada gördüm fiyatı uygun geldi diye öyle bi alayım dedim aldığımın altı beyaz beyazdı plastiğinden sandım kaşla göz arasında alıp poşete atmış olmama rağmen güya çakallık yaptığımı sanarak toniği değiştirdim :D Diğeri de öyleydi tabi benim kör gözlerim kocaman pudralı tonik yazısını görmemiş:D
Neyse bi uzatmanın daha ardından sadece 1 kez denemiş olmama rağmen çok çok sevdim kokusuna bayıldım fiyatı da 5.25 ti.

Dove Dökülme Karşıtı Şampuan:Öylesine bi denemek istedim kokusu güzeldi henüz denemedim.Fiyatı 5.50 tu sanırım.

Madame COCO Amber Vücut Spreyi:Geçen aldığım erkek kokusundan sonra bi de kız kokusu olsun diyerek aldığım vücüt spreyim :D Oldukça güzel sanki biraz ağır gibi ama değil de gibi karar veremedim kokusu çok hoş. Fiyatı 7 tl.

Sephora Caramel Body Lotion: Sephorada likit sabununun kokusuna aldanıp aldım buram buram karamel kokuyordu ama vücut losyonu eve gelip kokladım vaseline in kakaolu el kremi var ya aynı onun gibi kokuyordu soğudum sanırım mangolusuyla değiştireceğim. Fiyatı 25 tl.

Benim yılbaşı öncesi alışverişim bu şekildeydi sizler neler aldınız hepinizi kocaman öpüyorum sevgiler :))

10 yorum:

  1. Güle güle kullan ne güzel şeyler almışsın :)

    Bu arada blogger dayanışmasından geliyorum takipteyim bana da beklerim www.pembemakyajcantam.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :)) tabi ki hemen geliyorum :)

      Sil
  2. Canım benim ne güzel şeyler almışsın sıkı bir alışveriş yapmışsın güle güle kullan :)) Ben seni buralarda daha çok görmek isterim canım inşallah bir daha aksilik olmaz da hep buralarda olursun öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkur ediyorum caniim:) ben de oyle umuyorum malesef aksilikler cikiyor ilgilenemiyorum blogumla ama su finaller de bittikten sonra daha da iyi olucagina inaniyorum kocamaan opuyorum seni :)

      Sil
  3. Hepsini güle güle kullan. Blogunu takibe aldım ben de beklerim :) http://dilekce54.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiim :) hemen geliyorum :)

      Sil
  4. merhaba
    güle güle kullan aldıklarını :) blog etkinliğinden geliyorum bloğumu yeni açtım seni de beklerim :)
    sevgiler
    http://2015egirerken.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim tabi ki hemen geliyorum :)

      Sil
  5. Derin güle güle kullan aldıklarını. Boyner'de Note olduğunu da bilmiyordum, 2 al bi öde olduğunu da. Zaten bitmiştir heralde artık :) Kapatıcıyı beğendin mi? Ben de elimdekilerden biri biterse ondan almayı planlıyorum.
    -Eray

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Eraycim:)) evet ben de yeni ogrendim bence hala vardir note un kampanyasi acele edersen bulabilirsin belki. Kapaticinin da detayli yazisi gelicek ben cok sevdim gercekten cok guzel ihtiyacin oldugunda mutlaka bi bakmalisin.

      Sil