21 Aralık 2014 Pazar

NOTE Luminous Moisturizing Fondöten İncelemesi ve Yorumlarım

Herkese mutlu pazarlar!

    Bugünkü konuğumuz yılbaşı alışverişi yazımda sözünü ettiğim çok severek aldığım fondötenim Note markasının fondöteni. Daha önceki yazılarımı okuduysanız biliyorsunuzdur ki ben fondöten sevmem de kullanmam da tabi ki porselen gibi bir cildi kim sevmez ama ben her zaman doğallıktan yanayım ve cildimde kaldığı süre boyunca sanki zarar veriyormuş gibi bi his kaplıyor içimi ben de cc ve bb kremlerle avunuyorum. :) Sözü çok uzatmadan fondöten incelemesine geçelim isterseniz:)



Öncelikle Köfteye merhaba deyiin o size merhaba diyor:)Nereye gitsem peşimde dolandığı için o da görsele dahil olmuş oldu tabi ki mutfağa girmesi yasak olduğu için sadece uzaktan bakabildi:)
 Fondötenin bendeki rengi 01 beige.Markanın fondötenlerine,kapatıcılarına genel olarak baktığımızda tonları hep açık ve sarı alt tonlu yani tam benlik.

Ambalajının güzelliği de ayrı bi konu gerçekten çok kaliteli duruyor. Ürün 35 ml bence gayet yeterli bir miktar benim de bunu nadir kullanıcağımı düşünürsek çoook uzun süre gidicektir.:) Ben biraz NARS ve MAC ambalajlarına benzettim oldukça hoş tasarlamışlar. Ayrıca NOTE bir türk markası ve markanın ürünlerine genel olarak bakıcak olursak ben oldukça olumlu şeyler düşünüyorum bence oldukça kaliteli ürünleri var.
 Bir de elimde duruşuna bakalım.
 Bu da elimin üzerindeki dağıtılmış şekli;

Gördüğünüz gibi yapısı ne çok akışkan ne de çok katı ayrıca ince yapılı bir fondöten.Üstünde kuru ciltliler için olduğu yazıyor ama ben pek katılmıyorum benim gibi karma ciltliler de gayet rahat kullanabilirler. Sanırım uygun fiyatlı olarak tenime uyan bir fondöten buldum gerçekten yapısını kokusunu her şeyini ben çok sevdim. Ürün orta kapatıcılıkta,bence oldukça tatmin edici. Elimde de gördüğünüz gibi tenimle bire bir uyuyor.
 Gördüğünüz gibi kuru ciltler için olduğunu yazmış ama benim tavsiyem kuru ciltler altına mutlaka bir nemlendirici uygulamalı zira kuru ciltler için değil tabi bu benim düşüncem.Ürünün içinde tatlı badem yağı ve macadamia yağı bulunuyor bakım yapması açısından gayet hoş bi özellik olmuş.
                                         Ve içeriğini merak edenler;

Ben bu ürünü Boyner'den 25 liraya 1 alana 1 bedava kampanyasıyla aldım yanında kapatıcım bedavaya gelmiş oldu çok da memnun kaldığım bir alışveriş oldu. :)

   Benim bu fondöten hakkındaki düşüncelerim bu şekildeydi.Sizler denediniz mi? Ürün hakkında neler düşünüyorsunuz düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

     Ve son olaraak sizlerle paylaşmak istediğim bir şey daha var;


Şunun tatlılığına bakar mısınız :D Nişanlımla Migrosta alışveriş yaparken Nutella alıcaktım görevli bayan uyardı şurda isim yazıyorlar üstüne diye tabi anlamadım başta hıı ne için ki diye bi tepki verdim :D Sonra gidip isimlerimizi yazdırdım bu şirin yılbaşı şapkası vardı nutellaların üstünde ben bayıldım nasıl da tatlı yenir şimdi o :D Evet biliyorum canınız çektii benim de çekti çünkü :)

Bu güzel şeyi de paylaştıktan sonra yazımı sonlandırıyorum hepinize kocaman sevgiler :))

13 yorum:

  1. Bugüne kadar denediğim bütün note cosmetics ürünlerinden memnun kaldım ben. :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba blogunu çok sevdim! bana da beklerim=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim ! Hemen geliyorum :))

      Sil
  3. Note ürünlerini henüz deneme fırsatı bulamadım en kısa sürede alıp denemeyi düşünüyorum :) Nutella'ya isminizi yazdırman da çok tatlı canım bayıldım :)) Bak şimdi canım nutella çekti gidip biraz kaşıklayayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka dene canim ben cok sevdim :) Nutellayi ben de cok sevdim! Afiyet olsun canim sana:))

      Sil
  4. Bende karma bir cilt yapısına sahibim ve bazen benim de fondotenler altına nemlendirici uygulamam gerekiyor.Kuru ciltlere uygulanmadan önce nemlendirilme fikrine kesinlikle katılıyorumm:) Yeni bir fondoten bakıyordum ve bu ürünü denemeyi düşünüyorum çok güzel tanıtmışsın ellerine sağlık:)nutella çok tatlı olmuş yenmeye kıyılmaz gibi:) blog sayfanı da çok beğendim ve takibe aldım:) http://cikolataliguzelliknotlari.blogspot.com.tr/ banada bekleriim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle nemlendirmek onemli:)bence denemelisin gercekten cok hos bir urun ayrica guzel yorumun icin cok tesekkur ederim :) nutellaya gelicek olursak yemeye basladim bile :D Ben de hemen geliyorum:)

      Sil
  5. Note ürünlerinin hem kaliteleri yüksek hem de fiyatları çok uygun. Fondoteni bende deneyeceğim.

    http://guzellikeditoru.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de oyle dusunuyorum boynerdeki kampanyayi kacirmamanizi tavsiye ederim:)

      Sil
  6. Merhaba benim cildim karma
    Fondöteni sürmeden önce cildimiz nemlendirdim fakat fondöteni uygulayınca cildim çok kuru görünüm aldı ve soyulmaya başladı bu kötü görüntüyü engellemek için ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) aslinda cildiniz karma olmayabilir cunku fondoten gercekten cok nemlendirici kis dolayisiyla belki cildiniz kurumus olabilir oncelikle nemlendiriciniz yetmiyorsa biraz daha yogun kivamli bir kreme gecis yapabilirsiniz bunun ustune fondoteni uygulayinca sorun ortadan kalkacaktir diye dusunuyorum termal suyunuz ya da yuz spreyi gibi urunleriniz varsa fondotenden sonra uygulayabilirsiniz kuru gorunumu alacaktir :)

      Sil