7 Aralık 2014 Pazar

Flormar Smooth 'n Blush SB03 Peach Satin Likit Allık

İyi pazarlar! :)

Bugün sizlere çok severek kullandığım bi ürünü tanıtmak istiyorum.Flormar'ın Pin-up serisinden olan likit allıklardan SB03 peach satin olanı.

Flormar-allık
















Ürün 20ml çok küçük görünmesine rağmen evladiyelik bi ürün çok çok az bir miktarı iki yanağınıza da yeticektir.Sanırım bunu asla bitiremiycem ama ben rengini gerçekten çok sevdim. Elimin üstünde swatchladığım  görsellere bi bakalım;



Hafif gölgedeki rengi;

Ürün koyu kıvamlı parmaklarla uygulanması oldukça kolay benim çok sevdiğim mercanımsı bi şeftali tonuna sahip ama ben Real Techniques Stippling Brush'la da çok iyi hatta parmaklardan daha iyi bi sonuç elde ettim.Fakat kalıcılığı pek yok ama beeen tabi ki buna bi çözüm bulup buna çok benzeyen bi renk olan Balm'ın Frat Boy allığını üstüne geçiyorum böyle yapınca sabahtan akşama yanaklarımda kalıyor.Yüzüme kattığı sağlıklı görünüme bayılıyorum benim ölü gibi suratımı oldukça sağlıklı gösteriyor:)Görsellerdeki rengi anlayabilin diye koyu tuttum yüzünüzde istediğiniz renge ulaşabilirsiniz:)
 Fiyatı 20 tl Flormar'ın online sitesinden veya standlarından ulaşabilirsiniz ben çok sevdim:))

Görüşmek üzere,hoşçakalın:))

xx

6 yorum:

  1. Ben nedense likit ürünlerle pek anlaşamıyorum ama rengi çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler ben de rengine vurulup almistim zaten :)

      Sil
  2. ben de Flormar'ın krem allığını kullanıyorum ve memnunum.gerçekten çok az bir miktarı yetiyor.
    bu arada bana da uğramak ister misin?hemen ekliyorum ve takibe alıyorum.

    zeyusanka.blogspot.com.tr sevgilerimle!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alliktan ben de cok memnunum tabi ki gelirim:))

      Sil
  3. Likit allıkları kullanma konusunda beceriksizim sanırım bazen çok fazla kaçabiliyor allık :)) Ama rengi çok güzelmiş gerçekten canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cok az miktarda alinca hallediliyor canim ben cok memnunum:) eveet rengi gercekten cok hos bi goz atmani denemeni tavsiye ederim :))

      Sil