7 Aralık 2014 Pazar

Evde Kolay El Peelingi

Merhaba! Yeni bir yazıyla karşınızdayım.

Bugünkü yazımızın konusu evde kolay mı kolay el peelingi.
 Kış aylarında hepimiz genelde ellerimizi vücudumuzu daha çok nemlendirme ihtiyacı duyarız bazılarımızın elleri korkunç kurur.Mesela benim hayatımda hiç olmayan şekilde çok kötü bir şekilde yara kızarık olarak kurudu bol bol nemlendirip olabiliğince eski haline getirmeye çalıştım.Sizin de elleriniz bu şekilde oluyorsa ya da ellerinizin yumuşacık olmasını seviyorsanız bu yazı tam da size göre:))



   Malzemeler:
1-Bir çorba kaşığı zeytinyağı
2-Bir çorba kaşığı toz şeker.

Evet gerçekten malzemeler sadece bu kadar.İsteyenler bu peelinge süt de ekleyebilirler;sütle birlikte ellerin yeniden onarılması sağlanır. Toz şekerin etkisiyle ellerdeki tıkanmış hücreler açılır ve zeytinyağı sayesinde de eller yumuşacık olur.İsterseniz farklı peeling alternatifleri de var ama en basiti bu ve çok çok etkili.
















Gördüğünüz gibi bu şekilde oluyor.Ben denedim ve o kadar memnun kaldım ki abartmıyorum hayatımda ellerim hiç bu kadar yumuşak olmamıştı sadece yıkadım ve kuruladım ellerimde hiçbir yağlı his bırakmadı.Hepimizin evinde bulunan klasik malzemelerden oluşuyor kolaylıkla uygulayabilirsiniz:)
   Sevgiler. :)
xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder