3 Aralık 2014 Çarşamba

Cilt Bakım Rutinim :))

Merhaba kızlar! :)
Umarım gününüz güzel geçmiştir bilgisayarımdaki sorun yüzünden blogumla pek ilgilenemiyorum ama en kısa zamanda halledicem neyse konumuza gelicek olursak bugunkü yazımız benim cilt bakım rutinim hakkında olucak bakalım ben gün içinde cildimi nasıl temizliyorum neler kullanıyorum :)

(Fotoğraflarda yapay ışık kullanıp gündüz fotoğraflayamadığım için kusura bakmayın bugünlük malesef böyle oldu :( )

Öncelikle hepimizin bi cilt bakım rutini olması gerektiğini düşünenlerdenim sanırım kimse bunun  aksini düşünmez.Çünkü biz cildimizi ne kadar iyi temizlersek bize geri dönüşü o kadar iyi olucaktır bunun için çok pahalı ürünlere de ihtiyaç yok herkesin alabileceği temel ürünleri sizlerle paylaşıcam.
Ve şunu söylemeden geçmek istemiyorum lütfen ama lütfen makyajınızı silmeden uyumayın çünkü gece cildimiz bi onarım sürecine giriyor ve siz makyajınızı temizlemediğinizde bu onarım gerçekleşemiyor erken yaşlanma belirtileri ortaya çıkıyor ,sivilcelenme sorunları ortaya çıkıyo vs.Hem yüzümüz temiz ve nemliyken yatmanın verdiği haz hiçbir şeyde yok :)















Gördüğünüz gibi ben cilt temizliğime makyajımı temizleyerek başlıyorum makyaj temizliğinde en büyük yardımcılarımsa Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ve hepinizin çok sevdiği Benri kare pamuklar bu ikiliye ben bayılıyorum hergün muhakkak kullanıyorum ikisinden de yedeklerim var hiç vazgeçmiyceğim ürünler:)Garnier kocaman gramajıyla benim en ağır makyajımı bile kolayca temizliyor kendisine tapıyorum!Benri kare pamuksa kare oluşu ve ebatı sebebiyle tercihim çok da güzel temizliyor bol bol stokladım bu yüzden:)




Cildimden makyajı çıkardıktan sonra yüz yıkama jelimle yüzümü yıkıyorum bazen çok tembelliğim tutarsa misel suyla temizleyip üstünden makyaj temizleme mendiliyle silip geçiştirebiliyorum ama bu doğru değil çünkü ben makyajın tam çıktığına yıkamadan inanmıyorum kalıntı kesin kalmıştır diye düşünüyorum.Ben Garnier in temizleme jelini kullanıyorum cildim karma oldukça işe yaradığını söyleyebilirim.Kokusu çok çok hoş ferah indirimle 7tl ye almıştım ama normal fiyatı sanırım 14 tl.Siz arzu ettiğiniz bi temizleyiciyi kullanabilirsiniz.


Yüz temizleme jelimle de yüzümü yıkayıp kuruladıktan sonra toniğe geçiyoruz bu toniği sırf kokusu yüzünden aldım sevgili Özlem Öztürk'ün önerisiyle almıştım çok tesadüfi denk gelmişti görünce hemen kaptım ben de kokusunu anlatamıyorum koklamanız lazım :D fiyatı 6 tl di küçük bi dükkandan almıştım ben.
Yalnız fotoğrafta alta doğru bi incelmiş bi yamulmuş gibi mi görünmüş:D Tamam inceliyor ama öyle de orantısız değil kameramın ve ışığın azizliğine uğramışım :) Daha önce açıkçası tonik kullanmamıştım beklentimi fazkasıyla karşılıyor harika kokusu beni benden alıyor en güzel kokan ve bana uygun olanı buydu zaten.Yıkadıktan sonra bile boynumda makyaj kalıntıları kalmışsa onları da temizliyor.


Yüzümü yıkayıp tonikledikten sonra muhakkak nemlendiriyorum evet karma ciltliyim,evet yağlanabiliyor ama nem ve yağlılık farklı şeyler! Cildiniz yağlı bile olsa neme ihtiyacı vardır kendinize uygun nemlendiricileri alıp kullanabilirsiniz.Ben sizler için Yves Rocher göz çevresi nemlendiricisini ve Loreal Paris Skin Perfection nemlendiricisini seçtim yüz kremimden çok memnunum hatta bu akşam bitirmiş bulunuyorum ama göz kremim..Cık hiç sevmiyorum hiç yıldızımız barışmıyor nem desen nem yok jel desen jel değil önermiyorum elimde başka krem olmadığı için fotoğrafladım.


Gelelim haftalık ve her banyo kullandığım ürünlere Garnier'in Saf Temiz 3'ü 1 aradasını her banyoda peeling olarak kullanmaya çalışıyorum Yves Rocher'in kayısılı peelingini almak niyetiyle çıkıp hiçbiyerde bulamayınca Garnier'i almıştım ama oldukça memnun kaldım bazen maske olarak bile kullanıyorum.9.99 TL ye almıştım.
La Dione SPA çamur maskesini Gratis'ten almıştım 15 fiyatı vardı çok fazla kullanma şansım olmadı ondan vaauuv cildimi şöyle yaptı yüzüm bebek poposu gibi oldu diyemiyorum dediğim gibi yeterince kullanamadım ama bikaç kez kullandığımda ilk izlenimlerimin oldukça olumlu olduğunu söyleyebilirim.Bu maske sadece yüz için değil vücut için de kullanılabilen bi maske bunu da haftada 1 kez uyguluyorum ya da kendim kil maskesi yapıp uyguluyorum her ne kadar bi süredir ihmal etmiş olsam da her hafta düzenli yapmaya çalışıyorum.


Ve işte geldik gece yatmadan önce kullandıklarıma.Gece uyumadan önce mutlaka ellerimi kremliyorum,dudaklarımı nemlendiriyorum. Farkındaysanız ayak kreminden bahsetmedim çünkü genellikle üşeniyorum :D Niveanın klasik kremi o klasik Nivea kokusu beni benden alıyor niye bu kadar yoğun bi krem kullanıyosun derseniz eğer benim sevgili Köfte'm yüzünden(köpeğim). Kremin fiyatını bilemiyorum nişanlım almıştı ama en çok 3 4 liradır sanırım.
Dudaklarım için Neutrogena'nın dudak balmını kullanıyorum Norveç Böğürtlenli olanlan.Kokusu muhteşem! yapısı ilk başlarda biraz katı gelmişti ama şimdi çok memnunum çok severek kullanıyorum bi Migros indiriminden 4 5 liraya falan almıştım sanırım.
Yine Neutrogena'nın bir kreminden gidiyoruz bu ayak kremini ben çok seviyorum oldukça güzel nemlendiriyor ama Lapitak bi adım daha önde sanırım.Bi Watsons indiriminde 10 ya da 11 tl ye almıştım.

Benim günlük ve haftalık cilt bakımı rutinim bukadardı sizlerin nasıl?
Hepinizi seviyorum hoşçakalın :))
xx

7 yorum:

  1. Merhaba ^^ makyajtavsiyem blog keşfi yazısı üzerine blogunuzu keşfettim ve artık takipteyim ^^ Ben de bloguma beklerim http://missowlcat.blogspot.de/ Kullandığımız ürünler çok yakın birbirine :) Ben de garnier ve nivea ürünleri ve yanısıra vazgeçilmezim dove ve balea ürünleriyle cildimi şımartmaya çalışıyorum kk :) Çok farklı marka gibi görünse de birinin sabunu diğerinin kremi bir diğerinin temizleme jeli derken cildimde dengeyi bu şekilde koruyanlardanım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler ben de takibe alacagim:) evet benim de vazgecilmezim o urunler balea ulkemizde bulunmuyo saniyodum Bursada yasarken malum rossman yoktu:) simdi o urunlere de ulasabiliyorum yurtdisindan aldigimda balea urunlerinden cok memnum kalmistim cilt onemli sey gercekten :)

      Sil
  2. Merhaba ^^ makyajtavsiyem blog keşfi yazısı üzerine blogunuzu keşfettim ve artık takipteyim ^^ Ben de bloguma beklerim http://missowlcat.blogspot.de/ Kullandığımız ürünler çok yakın birbirine :) Ben de garnier ve nivea ürünleri ve yanısıra vazgeçilmezim dove ve balea ürünleriyle cildimi şımartmaya çalışıyorum kk :) Çok farklı marka gibi görünse de birinin sabunu diğerinin kremi bir diğerinin temizleme jeli derken cildimde dengeyi bu şekilde koruyanlardanım ^^

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Makyaj Tavsiyem Etkinliğinden geldim blogunuzu takipe aldım .
    Benim blogumda da blog takip etkinliğim var beklerim :)
    http://www.sosyalmedyakafe.com/2014/10/bloglar-dayanismasi-blog-takip-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  4. La dione spa gratiste bulamadim oysaki baya övülen bir maskeydi:(

    YanıtlaSil
  5. La dione spa gratiste bulamadim oysaki baya övülen bir maskeydi:(

    YanıtlaSil