5 Aralık 2014 Cuma

Bitenler #1

   Merhabalar!
Bugün ilk bitenler yazımla karşınızdayım! Ben bloglarda bu tip yazıları okumayı çok seviyorum çünkü ürünler hakkında fikrimiz olmuş oluyor ayrıca ürün bitirmeyi de çok seviyorum. Bu tarz yazıları çöplerini göstermek gibi değil de kullandığımız ürünlerin sevdiğimiz sevmediğimiz yönlerini göstermek ve ürünler hakkında bilgi vermek olarak görüyorum:)


Gördüğünüz gibi bitenlerim bu şekilde çok kolay ürün bitirebilen biri değilim bikaç ayda anca bu kadar olabildi:)
1-Gliss Morrocan Oil&Coconat Şampuan:Çok çok memnun kaldım.Kokusu yapısı saça verdiği yumuşaklık,her şeyi harikaydı.Bendeki 400ml olandı fiyatı da tam hatırlamıyorum ama 9.50 gibi bir şey olabilir.

2-İpek Makyaj Temizleme Pedi:Oldukça güzeldi kenarları dikişliydi çok memnun kaldım.Fiyatından emin değilim 3 yada 4 lira gibi bir şey olması lazım.

3-Gliss Sıvı Saç Bakım Kremi:Dibinde çok çok az kaldı aslında başta memnundum saçı açması da gayet güzel ama ben elseve a geçiş yaptıktan sonra bi daha dönüp yüzüne bakmadım malesef yarım şişe daha var elimde ne yapsam bilemedim:)Fiyatı 6 liraydı sanırım.

4-Watsons Cream Shower Pearl:Ben bu duş jeline bayıldım fiyatının çok çok üstünde bence harika bi kokusu var kısacası çok sevdim.Fiyatı 2.50 gibi bir şeydi

.
5-İpek Makyaj Temizleme Mendili:Sıradan bi makyaj temizleme mendili bi özelliği yok daha ıslak olabilirdi zaten çook uzun zaman önce kullanmıştım geri kalan mendiller de içide kurumuştu bu yüzden atıyorum.

6-Urban Care Biotin&Keratin Şampuan:Ben bu şampuanı deneme amacıyla aldım elimde şu an büyük boyu da var ama niye etki görmediğim halde büyüğünü aldım bilmiyorum hala bi etkisini görmedim bi daha almayı düşünmüyorum.İndirimde fiyatı 12.50 di.

7-Flormar Kaş Kalemi 401:Oldukça memnun kaldım tam benim kaş rengimdi çok uzun zaman bu kalemlerden kullandım bu bitirdiğim 3.sü sanırım.Ama kaş farına geçiş yapınca kalem kullanmayı bıraktım.
8-Flormar 128 Kırmızı Oje:Çok uzun senelerdir elimde olan bi oje yapısı bozulduğu için atıyorum.

9-Benri Kare Pamuk:Hepinizin bildiği ve çok sevdiği kare pamuklar ben çok memnunum çok kullanışlılar.Fiyatı 4 tl.

10-Arko Nem Zeytinyağlı Krem:Ellerim bu ara inanılmaz kuru hayatımda hiç olmadığı şekilde ben de bu şekilde yoğun bakım kremlerine başvuruyorum.Fiyatı:1.25tl.

11-Loreal Triple Active Eyes:Bu göz kremine bayıldım fiyatına göre nem verişi bıraktığı his oldukça hoş ben 20-21 tl gibi bi fiyata almıştım ama indirimlerle daha uyguna bulabilirsiniz.

12-Orkide Nail Hardner:Çok uzun senelerdir elimdeydi hiç bir etkisini görmedim.

13-Şeffaf Cila:Adı silinmiş olan şeffaf bir oje.

14-Benri Koyu Renk Ojeler İçin Aseton:Çook çok memnunum yedeği açıldı bile.

15-Loreal Skin Perfection Nemlendirici:Kokusu,yapısı,her şeyi çok güzel.Ancak bahsettiği etkiler ilk 1 hafta geçerli çünkü yüzünüz kreme alışıyor yine de çok memnunum yedeği de elimde mevcut.

16-Avon Aero Volume Maskara:Çok sevdim ama çabuk kurudu.Çok güzel volüm veriyor.Fiyatı:12,50tl.

17-Venüs Line Tarak:Bu ne alaka şimdi diyceksiniz ama ben taraktan gerçekten çok memnun kaldım bu yüzden paylaşmak istedim geniş dişli sıradan bi tarak.Böyle taraklar saçı daha az koparıp döküyor.Fiyatı:3,75tl

18-Neutrogena Pink Grepefruit Yüz Yıkama Jeli:Bu yüz yıkama jelinin kokusu bi harika sivilceler ve siyah noktalar üstünde hiç bi etkisini göremedim ama kokusuna bayılıyorum Fiyatını tam hatırlamasam da 5-7 tl arası bir şey oluyor indirimde yedeğim de mevcut.

19-Bargello 154 Parfüm:Lacoste classic koksuydu odaya sıka sıka bitirdim sağlık açısından bir daha açık parfüm almayı düşünmüyorum.

20-Parmex Aseton Nar Çiçeği:Söze gerek yok hepimiz seviyoruz sanırım bu asetonları gayet güzel temizliyor ojeyi.

21-Pure Beauty Narlı Antioksidan Göz Maskesi:Sadece bir  kez kullandım ama oldukça memnun kaldım verdiği histen watsonslarda bulanilirsiniz fiyatı 3,50 ya da 4,50

22-Nova ve Watsons Mendiller:Novayı sevgili arkadaşım Elif'ten çarpmıştım :D (kendisi çantamda unutmuş) Watsonsun mendillerini de ambalajları için aldığım doğru 4,50 liraydı sanırım :)

Benim bitenlerim bu şekildeydi sizler neler bitirdiniz? Sevgiler :)

xx

8 yorum:

  1. Ne cok sey bitirmisin, darisi benim basima! Gelsin yeniler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylarin eseri :D her ay bir sey bitiremiyorum malesef aynen gelsin yeniler !

      Sil
  2. Canım gerçekten ben de bu tarz yazıların yararlı olduğunu düşünüyorum. Keyifle okudum, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim ben de okumayi cok severim sevindim begenmene :)

      Sil
  3. Bende de epey biten ürün birikti ama fotoğraflamaya çok üşeniyorum. Bitenler yazıları çok faydalı oluyor. Okumaktan en keyif aldığım yazılar bitenler oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bugun usenmedim degil:) evet ben de en cok bitenler yazilarini okumayi seviyorum hem faydali hem keyifli geliyor. :)

      Sil
  4. Maşallah bitirdiklerine canım ben neden bitiremiyorum bu ürünleri anlamıyorum :)) Bitsin de yerine yenileri gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim de aylarin sonucu iste :)) bidaha kimbilir ne zaman bitiririm.Evet,gitsin eskiler gelsin yeniler! :)

      Sil