11 Kasım 2014 Salı

Yves Rocher Active Sensitive Göz Kremi

                      Merhabalar!
Epey uzun zamandır blogumla ilgilenemiyorum.Malumunuz üniversitelerde vize dönemleri ben de vizelerimle meşgulüm yazmak istediğim epey yazı birikti tabi bu sürede:) Bugün sizlere Yves Rocher'in göz kreminden bahsetmek istiyorum malum yaş 20 ye gelip geçince bi kırışıklık korkusu bi bakım telaşı sarıyo insanı bu kullandığım ikinci göz ürünü.İsterseniz bi bakalım




Yves Rocher Active-Sensitive-Göz-Kremi



Ürün bana indirimli olarak gelmişti şu an fiyatını hatırlayamıyorum ama normal fiyatı 37 ya da 40tl gibi bir fiyatı var peki sorarsanız ki değer mi açıkçası pek sanmıyorum.Benim cildim karma olmasına rağmen göz çevrem kuru dolayısıyla yapısı daha yogun bir kreme ihtiyaç duyuyorum eski göz kremimin fiyatı çok çok daha uygun olmasına rağmen performansından daha memnun kalmıştım sanırım jel formlu ürünler bana göre değil.Eğer sizin de benim gibi kuru göz çevreniz varsa bu ürünü tavsiye etmem.Ürün bize ince kırışıklıkları yok etmeyi göz çevresini nemlendirmeyi vaadediyor benim mimik çizgileri hariç bi kırışıklığım olmadığı için bu etkisi hakkında bi yorum yapamam ama nemlendirmesini çok iyi bulmadım.


Ürün gördüğünüz gibi 15ml klasik göz kremlerinin gramajına sahip kısacası benim bu krem hakkındaki görüşlerim bu şekildeydi siz hangi göz kremlerini kullanıyorsunuz? Önerilerinizi duymayı çok isterim ben de böylece yeni ürünler deneme şansı bulmuş olurum =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder