20 Kasım 2014 Perşembe

Wet'n Wild Comfort Zone Palet İncelemesi

Merhabalar! Uzun zamandır yazmak isteyip fırsat bulamadığım yazımı ancak bugun yayınlayabiliyorum hepimizin çok muhtemelen çok sevdiği renklerine aşık olup aldığı birçok blogger arkadaşımın yazıp incelediği bi paleti inceliycem bugun biliyorum artık bu paleti duymayan kalmadı fakat kıyıda köşede duymamış birileri kalmışsa duysun diye ve bir de benden duysun diye yazıyorum:)



















Gördüğünüz gibi renkleri bu şekilde bi çoğumuz bu paleti aynı renk için alıyor.Sağ en alttaki definer rengi için MAC Club'a dupe gösteriliyor ve gerçekten başarılı bir dupe.Açıkçası ben de bu paleti bu rengi denemek için aldım ama renklerine hayran kaldım.
Paletin pigmentasyonu bazsız bile harika ama farların dökülme sorunu var yani bu farlarla makyaj yapıcaksanız eğer ten makyajınızdan önce farı uygulamanızı öneririm.
Definer renginin gözümde duruşuna bi bakalım isterseniz.



















Gördğünüz gibi benim doğal ötesi kaşlarımla birlikte duruşu bu şekilde küçük bi ayrıntı evet kaşlarımı almıyorum uzaktan duruşunu seviyorum tabi siz bu kadar yakından görünce hoş olmadı :D Gelişi güzel hemen farı ve rimeli sürdüğüm için rimeli bulaştırmışım kusuruma bakmayın hemen fotoğraflayıp aradan çıkarayım derken bulaşmış rimeli sanırım atlamışım :)

       Paletin renklerinin swatchlarına gelicek olursak;


Bazsız duruşları bu şekilde harika pigmentasyonları var yukarıda gördüğünüz fotoğrafta da definer rengini bazsız uyguladım sonuc bu şekildeydi sizce nasıl?

Bu paletle yapılmış bi makyaj örneği;






















Gördüğünüz gibi ben bu makyajda sağ en üstteki rengi ve sol en alttaki rengi kullandım birazcık da sağ en alt definer renginden kullandım gelişigüzel bi eyeliner çekip göz makyajını tamamladım.

Gördüğünüz gibi paletimiz bu şekilde fiyatına göre performansı oldukça yüksek tek sorunu tozutması ve farların dökülmesi bunun da önüne ten makyajını göz makyajından önce yaparak kolayca çözebiliriz.
Fiyatı 20 tl oldukça makul bu fiyata alınabilecek en iyi paletlerden bi tanesi sizin bu palet hakkındakı yorumlarınız nasıl?

2 yorum:

  1. Hahaa :D Hiçte bile kaşların çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar dogal olmayaydi iyiydi ama ya :D olsun zaten iki gram olan kasimi alip daha da inceltemicem dogallik guzel sey diyip bu bahaneye de hemmen yanastim :D

      Sil