11 Kasım 2014 Salı

Vize Sonrası Can Sıkıntısı ve Minik Çeyiz Alışverişi :)

   Merhabalaar! Bugün vizeden çıktım çok uzun zamandır dışarı sınava gitmek hariç çıkmamıştım bikaç bişey alayım dedim iyi de ettim:)Gratisten aldıklarım genel olarak bu şekilde çokça alışveriş yaptığım için fazla bir şey almaya gerek duymadım zaten o çılgın gratis indiriminden sonra gratis sanırım kendine gelememiş tüm standlar boştu:)



1-Amphora Pumice Stone:Klasik ponza taşı 1 tl gibi bir fiyatı vardı sanırım.

2-Elseve Extraordinary Oil:Elimde vardı ve çoook ama çok sevdiğimi özellikle kokusuna taptığımı biliyosunuz parfümünü yapsalar gece parfüm şişesiyle uyurum o derece :D Hazır indirimdeyken yedeklemek istedim hoş çook çok uzun bi süre gider hem gramajı hem de işlevselliği itibariyle indirimli fiyatı 9.95 tl di.

3-Rexona Ultra Dry Cotton:Rool-on unun kokusunu çok sevdiğim için böyle küçük çantama atmalık bi deodorant almak istedim fiyatı 1.95 tl.

4-Feminine Wipes Fresh Blossom:Klasik intim mendilleri daha önce bu markayı kullanmamıştım ama bi şans vermek istedim kokuları oldukça hoş tanesi 3.95 tl.

5-Palmolive Body Butter Kahve Hazzı:Çoğu blogger arkadaşımın oldukça memnun olduğu body butter şeklinde bi duş jeli kokusu oldukça hoş ama açıkçası elimdeki Yves Rocher kahveli duş jelim bundan çok çok daha güzel bi kokuya sahip.İçinde partiküller olması güzel peeling etkili hoş bi duş jeli fiyatını tam hatırlamıyorum ama sanırım 9 ya da 10 tl.

6-Venüs Line Color Tarak:Klasik tarak ne desem bilemedim :D Ben genelde bu tarz tarakları tercih ediyorum saçı daha rahat açıp dökmemesi açısından bunları kullanmak çok daha mantıklı size de öneririm.Fiyatı 3.75tl.

    Veeeeeeee şimdi gelelim cicilerime :)Konuyla tamamen alakasız ama paylaşmak istedim üstünde kuzu olan her şeye ayrı bi zaafım var ya almadan edemem ya kendimi çook zor tutarım:)bunları da görmüşken hadi dedim ufaktan artık çeyiz alışverişlerine başlıyim.(Görmemişin çeyizi olmuş :D )Çok tatlı geldiler gözüme mutfak önlüklerinin tanesi 9 lira açacağı hatırlayamıyorum ama 2 ya da 3 tl olabilir küçük kuzulu havlu da 5 lira çeyiz alışverişimi de başlatmış bulunuyorum hadi hayırlı olsun:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder