23 Kasım 2014 Pazar

Pure Beauty BB ve CC Krem İnceleme ve Karşılaştırması

Merhaba kızlaar! Bugünkü yazımın konusu Pure Beauty markasının ayıla bayıla kullandığım iki ürününü size hem tanıtıcam hem de karşılaştırıcam:)
 Öncelikle bu ürünler drugstore dediğimiz yani Watsons,Gratis gibi marketlerde bulabileceğiniz güya drugstore ama aslında asla öyle olmayan çok çok kaliteli ürünler :) Watsonslarda satılıyorlar deneyip satın alabilirsiniz:)

pure-beauty-bb-krem

pure-beauty-cc-krem















Gördüğünüz gibi ürünler bu şekide diğeri de bitti biticek baya zor çıkarıyorum artık içinden ya iki ya da üçüncü ürünüm bu düşünün o kadar memnun kaldım.Öncelikle şunu belitmek istiyorum ben fondöten kullamayı hiç sevmeyen biriyim evet porselen gibi bi yüz hepimizin hayali ve çok da beğenirim ama sanki fondöten üstüne pudra çok kalıp kalıp gibi cık bana göre değil anliycağınız:D Bu yüzden sadece özel günlerde hafif yapılı fondötenler kullanmayı tercih ediyorum doğallıktan yana biriyim çünkü nişanlım da  çok doğal sevdiği için otomatikmen öyle oluyo:)

    Gelelim ürünlerin yapısı ve karşılaştırmasına;




İlk olarak kupkuru ve kırmızı ellerimin kusuruna bakmayın normalde hiç ellerim kurumamışken ilk kez köpeğim Köfte yüzünden böyle bir şey yaşıyorum:( Yapıları gördüğünüz gibi bu şekilde açık renkli olan cc,daha koyu ve sıvı yapıda olansa bb kremi,yine aynı şekilde soldaki cc sağdaki bb krem.Önce şunu belirtmek isterim ben çok çok uzun zamandır bb kremini kullanıyorum rengi bi tık koyu evet ama cildimle bütünleşince bunu çok da sorun etmedim kendimi cc sini almamak için tutuyordum ta ki bu aya kadar:) Foroğrafta bb daha parlak gibi çıkmış aslında cc krem daha glowy yani daha ışıltılı bi bitişe sahip. Şimdi kremlerı tek tek yorumlamak istiyorum. Önce CC kreme bakalım isterseniz;


Bu CC kremi bu ay sabredemeyip vizeler dolayısıyla da dışarı çıkamayınca Watsons da çok çok güzel bi kampanya yapmışken hemen nişanlıma aldırmak istedim huzurlarınızda ona teşekkürü borç biliyorum:D Kremin yapısını yukarda gördünüz diğer kreme göre daha koyu kıvamlı,ışıltılı bir krem ayrıca 2 renk seçeneği mevcut bendeki ivory en açık rengi.Duruşunu gerçekten çok sevdim fazla örtücülüğü yok ama yüzünüze çok güzel sağlıklı bir ışıltı katıyor.Işıltı deyince öyle sim sim bi görüntü gelmesin aklınıza elde simli gibi dursa da yüzde öyle değil. Kalıcılığına gelicek olursak oldukça yeterli,kapatıcılığı da bana göre oldukça yeterli.Watsons'larda bu ay normalde tek fiyatı 27 tl iken iki tane ürün 28 tl sizce de harika bi kampanya değil mi bence aradığınız böyle bi ürünse hiç kaçırmadan koşun alın!



Bu ürünse çok çok uzun zamandır kullandığım favori bb kremim oldukça bereketli bi ürün hatta fazlasıyla tek eksisi tek renk seçeneği var bu yüzden bana biraz koyu geliyor arkadaşım da buğday tenli olmasına rağmen ona da açık gelmişti yani bu yüzden rengi herkese uymayabilir açık tenlilerde bi şekilde bütünleşicektir ama buğday ve esmerlerin pek kullanabileceğini sanmıyorum.Ürün 30 ml ve tüpte yukarda gördüğünüz cc kreme göre daha akışkan yapıda. Ben kalıcılığından ve kapatıcılığından çok memnunum hiç de değiştirmeyi düşünmüyorum sadece renk olayından dolayı yoluma cc le devam edebilirim. CC kreme göre biraz daha kapatıvılığı yüksekmiş gibi geldi bana iki üründe de güneş koruma faktorü olması benim için artı bi özellik yaz,kıs çok çok severek kullandığım ürün kendisi fiyatı 27tl. Hem biraz kapatsın hem de fondöten kullanmak istemiyorum diyenlerdeneniz koşun alın derim! :)

xx

8 yorum:

  1. Pure Beauty BB kremini severek kullanmıştım ancak benim için fondötenler bir tık daha önde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki tercih meselesi ben de hayatimin fondotenini buldugumda sevicegimden eminim bb krem sanki daha dogalmisim gibi hissettiriyor bu yuzden tercih meselem bildigin sevdigin bi fondoten varsa onerirsen sevinirim :)

      Sil
  2. Belki ikisini karıştırarak ayarlayabilirsiniz rengini ben garnier in bb kremini almıştım yanlışlıkla koyusunu almışim başka açık renk bi fondotenimle karıştırıp uyguluyoruz. Fondotenle karistirdigim için kapaticiligida artıyor ����

    YanıtlaSil
  3. Belki ikisini karıştırarak ayarlayabilirsiniz rengini ben garnier in bb kremini almıştım yanlışlıkla koyusunu almışim başka açık renk bi fondotenimle karıştırıp uyguluyoruz. Fondotenle karistirdigim için kapaticiligida artıyor ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler oneriniz icin:) yok ikisi de koyu zaten cildime artik body shopun acicisi var elimde o sekilde istedigim sonucu alabiliyorum :)

      Sil
  4. Karma ciltlerde yağlanma yapıyor mu acaba? Özellikle t bölgesinde bu konuda bir bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet malesef yapiyor bikac saat sonra cok yagla probleminiz varsa bi pudra gecmenizi tavsiye ederim ben pudrasiz kullaniyorum ama bi deneyin bakin derim

      Sil